1. Читання - Урок 11 Позакласне читання (с.43-46)
2. Укр. мова - Урок 9 (с.28-29)
3. Людина і світ - Урок 6 (с.34-39)
4. Математика - Задачі с.44, приклади с. 50
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Позакласне читання "Час усього навчить" Урок 11 (с.43-46)
Вправа 1. - Щоб правильно знайти і підкреслити епітети, згадайте, що таке епітети?
Допоможе Довідник 4 клас с.32.
Так як епітети - це є прикметники (в переносному значенні), то і підкреслюємо їх хвилястою лінією.
Вправа 2. Конкурс "Найрозумніший" - самостійно.
Якщо забули якийсь термін, користуйтесь Довідником 4 клас - с.5-14 "Словничок термінів" - слова розташовані за алфавітом!
Вправа 6. - Відновити послідовність подій твору:
1) Спочатку уважно перечитайте назви частин біля клітинок.
2) Відкрийте в Хрестоматії твір "Нюренберзьке яйце" с.47-51.
3) Уважно перечитуючи текст по частинах, по абзацах, ставте цифри у клітинках.
- Уважно перечитайте уривок твору і поміркуйте над його змістом за завданнями після нього (сонечка).
Українська мова "Повторення вивченого про дієслово" Урок 9 (с.28-29)
Вправа 1. - За Картою знань (с.36) повторіть все, що ми вивчили про дієслово.
- За схемою на с.28 перевірте себе, свої знання про дієслово і впишіть свої приклади.
Вправа 2. - Вставивши пропущені букви та розділові знаки, випишіть в зошит речення з однорідними членами речення!
! Що таке однорідні члени речення, нагадає правило на с.26!
! Не забудьте виконати завдання до тексту!
Вправи 4-6. - Повторення про звуки.
- Прочитайте правило і дайте відповіді на питання:
* Що таке звуки?
* Як умовно записують звуки?
* Скільки звуків в укр. мові?
* Які бувають звуки?
* Скільки голосних звуків? Назвіть їх.
* Скільки приголосних звуків? Назвіть їх.
- Чому в укр. абетці (алфавіті) 33 букви, а звуків 38?
! Якщо забули, допоможе с.34 - правило 3 !!!
- Повторивши знання, виконайте практичні завдання до вправ 4 і 5.
Вправа 6. - Щоб правильно побудувати звукові моделі, повторіть на с. 34 правило 2 "Фонетична транскрипція".
Вправа 7. - Повторення про апостроф.
1) Повторіть правило.
2) Вставте, де треба, апостроф в словах.
3) Підкресліть слова, в яких ви написали апостроф. Випишіть з підкреслених слів перші букви. Яке слово утворилось? Цікаво.
Людина і світ "Раси й народи" Урок 6 (с.34-39)
Вправа 1. - Прочитайте лист Центаврика і скажіть:
* Чим відрізняються народи?
Вправи 2-4. - Допоможе вправа 7 на с.28.
Вправа 5. - Прочитайте уважно правило і підкресліть відповіді на питання різними кольорами:
*Чому людські поселення перетворилися на міста й села?
* Що таке міста?
* Що таке села?
Вправа 6. Тлумачний словничок
- Уважно прочитайте, перегляньте відео, щоб розібратися:
* Що таке людська раса?
* Що таке народ?
* Чим вони схожі, а чим різняться?
Тепер зрозуміло, що і людська раса, і народ - це групи людей.
Людська раса - це групи людей, які мають спільні фізичні ознаки: форма черепа(голови), пігментацію (колір) шкіри, колір очей і волосся, риси обличчя).
Народ - це теж групи людей, але вони мають спільну мову, культуру, традиції.
Вправа 7. - Опрацюємо текст за абзацами (прочитати уважно абзац і дати відповіді на питання, підкресливши ключові слова кольоровими олівцями):
1 абзац:
1) Внаслідок чого виникли расові ознаки?
2) Скільки виділяють великих людських рас? Назвіть їх.
3) Розкажіть про зовнішність негроїдної раси.
4) Розкажіть про зовнішність європеоїдів.
5) Розкажіть про зовнішність монголоїдів.
- Існує карта рас світу. Розгляньте її на с.38
2 абзац:
1) Чим різняться народи?
2) Скільки усього у світі народів?
3) Який найчисленніший народ?
4) Скільки осіб становить український народ?
- Існує карта народів світу, с.39. Розгляньте карту.
3 абзац:
1) Що є найважливішою ознакою народу?
2) Скільки мов існує у світі?
3) За походженням мови у що об'єднують?
4) Українська мова до якої мрвної сім'ї належить?
Вправа 8. - "Фотоапарат"
Вправи 9 - 13.
Для самоперевірки: 9 А, 10 В, 12 Б, 13 А.
Вправа "Зоряні перегони" - самостійно!
!!! Не забудьте до "Зоряних перегонів" відносяться вправи 7, 8 - робота з картами.
Підказки:
До впр. 7 - 1) частини світу - це материки; 2) Якого кольору найбільше на материку - така раса й найбільш поширена на ній. 3) кольори і назви рас знаходяться в прямокутнику.
До впр. 8 - 1) знайдіть на карті Україну 2) яким кольором зафарбована 3) знайдіть прямокутник такого кольору - прочитайте назву мовної сім'ї.
Математика (Задачі с.44, приклади с.50)
Увага! Приклади з нулями!
Зразки, як правильно записувати такі приклади, знаходяться на с.20 впр. 8, на с.42 впр.8 і на с. 28 впр.6.