неділя, 4 квітня 2021 р.

Понеділок, 5 квітня
1. Читання - Урок 11 Позакласне читання (с.43-46)
2. Укр. мова - Урок 9 (с.28-29)
3. Людина і світ - Урок 6 (с.34-39)
4. Математика - Задачі с.44, приклади с. 50
 Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

Рекомендації вчителя до уроків

       Позакласне читання "Час усього навчить"  Урок 11 (с.43-46)
Вправа 1.  - Щоб правильно знайти і підкреслити епітети, згадайте, що таке епітети?
Допоможе Довідник 4 клас с.32.
Так як епітети - це є прикметники (в переносному значенні), то і підкреслюємо їх хвилястою лінією.
Вправа 2. Конкурс "Найрозумніший" - самостійно.
     Якщо забули якийсь термін, користуйтесь Довідником 4 клас - с.5-14 "Словничок термінів" - слова розташовані за алфавітом!
Вправа 6.  - Відновити послідовність подій твору: 
     1) Спочатку уважно перечитайте назви частин біля клітинок.
     2) Відкрийте в Хрестоматії твір "Нюренберзьке яйце" с.47-51.
     3) Уважно перечитуючи текст по частинах, по абзацах, ставте цифри  у клітинках.
 - Уважно перечитайте уривок твору і поміркуйте над його змістом за завданнями після нього (сонечка).
 
              Українська мова "Повторення вивченого про дієслово"  Урок 9 (с.28-29)
Вправа 1. - За Картою  знань (с.36) повторіть все, що ми вивчили про дієслово.
 - За схемою на с.28 перевірте себе, свої знання про дієслово і впишіть свої приклади.
Вправа 2.  - Вставивши пропущені букви та розділові знаки, випишіть в зошит речення з однорідними  членами речення!
   ! Що таке однорідні члени речення, нагадає правило на с.26!
  ! Не забудьте виконати завдання до тексту!
Вправи 4-6.  - Повторення про звуки.
 - Прочитайте правило і дайте відповіді на питання:
   * Що таке звуки?
   * Як умовно записують звуки?
   * Скільки звуків в укр. мові?
   * Які бувають звуки?
   * Скільки голосних звуків? Назвіть їх.
   * Скільки приголосних звуків? Назвіть їх.
 - Чому в укр. абетці (алфавіті) 33 букви, а звуків 38?
! Якщо забули, допоможе с.34 -  правило 3 !!!
 - Повторивши знання, виконайте практичні завдання до вправ 4 і 5.
Вправа 6.  - Щоб правильно побудувати звукові моделі, повторіть на с. 34 правило 2 "Фонетична транскрипція".
Вправа 7.  - Повторення про апостроф.
   1) Повторіть правило.
   2) Вставте, де треба, апостроф в словах.
   3) Підкресліть слова, в яких ви написали апостроф. Випишіть з підкреслених слів перші букви. Яке слово  утворилось? Цікаво.

                Людина і світ  "Раси й народи"  Урок 6 (с.34-39)
Вправа 1. - Прочитайте лист Центаврика і скажіть:
   * Чим відрізняються народи?
Вправи 2-4. - Допоможе вправа 7 на с.28.
Вправа 5.  - Прочитайте уважно правило і підкресліть відповіді на питання різними кольорами:
   *Чому людські поселення перетворилися на міста й села?
   * Що таке міста?
   * Що таке села?
Вправа 6. Тлумачний словничок
                              

 - Уважно прочитайте, перегляньте відео, щоб розібратися: 
 * Що таке людська раса?
  * Що таке народ?
   * Чим вони схожі, а чим різняться?
Тепер зрозуміло, що і людська раса, і народ - це групи людей.
Людська раса - це групи людей, які мають спільні фізичні ознаки: форма черепа(голови), пігментацію (колір) шкіри, колір очей і волосся, риси обличчя).
Народ - це теж групи людей, але вони мають спільну мову, культуру, традиції.
Вправа 7. - Опрацюємо текст за абзацами (прочитати уважно абзац і дати відповіді на питання, підкресливши ключові слова кольоровими олівцями):
1 абзац:
   1) Внаслідок чого виникли расові ознаки?
   2) Скільки виділяють великих людських рас? Назвіть їх.
   3) Розкажіть про зовнішність негроїдної раси.
   4) Розкажіть про зовнішність європеоїдів.
   5) Розкажіть про зовнішність монголоїдів.
 - Існує карта рас світу. Розгляньте її на с.38
2 абзац:
  1) Чим різняться народи?
  2) Скільки усього у світі народів?
  3) Який найчисленніший народ?
  4) Скільки осіб становить український народ?
 - Існує карта народів світу, с.39. Розгляньте карту.
3 абзац: 
   1) Що є найважливішою ознакою народу?
   2) Скільки мов існує у світі?
   3) За походженням мови у що об'єднують?
   4) Українська мова до якої мрвної сім'ї належить?
Вправа 8.  - "Фотоапарат"

Вправи 9 - 13. 
   Для самоперевірки: 9 А, 10 В, 12 Б, 13 А.
Вправа "Зоряні перегони" - самостійно!
 !!! Не забудьте до "Зоряних перегонів" відносяться вправи 7, 8  - робота з картами.
     Підказки:
До впр. 7 - 1) частини світу - це материки; 2) Якого кольору найбільше на материку - така раса й найбільш поширена на ній. 3) кольори і назви рас знаходяться в прямокутнику.
До впр. 8 - 1) знайдіть на карті Україну 2) яким кольором зафарбована 3) знайдіть прямокутник такого кольору - прочитайте назву мовної сім'ї.
                   
                        Математика  (Задачі с.44, приклади с.50)
Увага! Приклади з нулями!
     Зразки, як правильно записувати такі приклади, знаходяться на с.20 впр. 8, на с.42 впр.8 і на с. 28 впр.6.