1. Еврика - Частина 7 Завдання на с.13 і на с.9-10 №1-8 (Олімпіада)
2. Укр. мова - Урок 5 (с.10-11)
3. Людина і світ - Частина 8 Урок 1 (с.1-5)
4. Фізкультура - завдання для 4-А класу на блозі вчителя Джебженяк Ляна Юріївна
5. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Еврика Частина 7!
- Діти, щоб закінчити Частину 7, давайте згадаємо, яку тему ми вивчали на минулому уроці?
Так, ми познайомились з КООРДИНАТНИМ КУТОМ!
1. Згадаємо, що ми знаємо про координатний промінь:
- Прочитайте правило на с.3 і розкажіть:
* Як получаємо (одержуємо) координатний кут? (1 абзац)
* Що потрібно знати, щоб визначити розташування точки? (2 абзац)
* Де знаходиться ПЕРША КООРДИНАТА точки? (3 абзац)
* Де знаходиться ДРУГА КООРДИНАТА точки? (3 абзац)
* Як на письмі позначають координати точки? (4 абзац)
2. Виконаємо тренувальні вправи на с.13
Вправа 1. Потренуймося записувати координати точок.
- Правило (4 абзац) повторили, перегляньте презентацію:
- Запишемо координати поданих точок.
Міркуємо так:
1 крок: від точки А вниз проводимо вертикальну лінію до координатного променя ОХ. Це перша координата - 2.
2 крок: від точки А вліво проводимо горизонтальну лінію до координатного променя ОУ. Це друга координата - 9.
Висновок: А (2; 9)
Вправа 2. Цікаве завдання!
- Треба позначити точки за їх координатами. Згадаймо, як це робити за презентацією:
- Коли ви всі точки позначите, то їх треба з'єднати у поданій послідовності. Тобто в якому порядку записані букви, в такому порядку і з'єднуєте.
Получаться малюнки. Цікаво, які малюнки ви отримали?
3. "Евристична олімпіада"
- Діти, ви знаєте, що олімпіадні завдання діляться на 3 групи:
* 1 група - найпростіші (легкі) завдання
* 2 група - завдання середньої складності
* 3 група - найскладніші завдання
- Пропоную вам, діти, розв'язати самостійно найпростіші завдання 1-8 на с.9-10.
Кожне з цих завдань оцінюється 3 балами. Якщо ви всі 8 завдань виконаєте правильно, то отримаєте 24!
Бажаю вам успіхів!!!
Укр. мова Урок 5
Вправа 1. - За схемою розкажіть про будову слова. Перевірте себе за презентацією:
* Нульове закінчення має властивість "з'являтися" - замінюватися звичайним закінченням в інших формах:коник (нульове закінчення) - коника (закінчення -а), коником (закінчення -ом).
* Незмінювані слова - зацвісти (неозначена форма дієслова), раненько (прислівник), таким чином, закінчень не мають!
Вправа 2. Міркуємо:
А "Зайве" слово - нічого, а інші слова спільнокореневі, зв'язані зі словом ніч.
Б "Зайве" слово - фіалковий, а інші слова є формами слова фіалка.
В "Зайве" слово - листком, бо є формою слова листок. А інші слова є спільнокореневі.
Текти - течія (чергуються к-ч), витікає (чергуються е-і).
Ніс - носик, носатий (чергування і-о).
Вправа 3. Пригадайте правила правопису префіксів.
- Прочитайте правило і виділіть в ньому 4 правила:
1 правило "Правопис префіксів роз-, без-". (1 абзац)
2 правило "Правопис префікса с-". (2 абзац)
3 правило "Правопис префікса зі-". (3 абзац)
4 правило "Правопис префікса з-". (4 абзац)
Вправа 5. Правопис префіксів пре-, при-, прі-.
Прочитайте правило і розкажіть:
- Як розрізняти префікси пре-, при-, прі-?
Вправа 6. Робота зі словниковими словами за презентацією.
Вправа 7. ! Не треба списувати! Вставити в зошиті.
Виконати завдання 1, 2, 3 і 5 (можна 3 речення)
Людина і світ Частина 8! Урок 1
Вправа 2. Г
Вправа 3. Б
Вправа 5. Тлумачний словничок з відеопрезентаціей:
Вправа 6. Довідка від Адаптера.
1) Прочитайте текст самостійно
2) Прочитайте текст разом з диктором і презентацією:
- Перекажіть текст по абзацах.Вправа 7. "Фотоапарат"
Вправи 8-12. !Всі відповіді до завдань є у тексті вправи 6 на с.2.
"Великі перегони" допоможуть вам перевірити ваші знання.
Бажаю успіхів!