четвер, 22 квітня 2021 р.

   П'ятниця,  23 квітня
                  Дорогі діти, відкриваємо виставку ваших чудових робіт 
                                        на тему "Всесвітній день Землі"

Аня Серікова




           Я зробила макет Землі з паростком.
       Він символізує, що майбутнє планети у наших руках. 
   Паросток символізує життя. Якщо ми будемо любити і оберігати     нашу Землю, то на ній буде життя.
      Наше життя і життя нашої  планети в наших руках. 
                                                     Маша Чижикова


Данило Чуб


Юхим Трус

         Дякуємо вам за вашу творчість, натхнення, 
               за небайдужість до майбутнього нашої планети!         


    Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Еврика - Урок 2 (с.7-10) Впр.8 не виконуємо!
2. Укр. мова - Урок 10 (с.25) Тренувальний диктант
3. Фіз-ра - завдання на блозі вчителя
4. Людина і світ - Урок 6 (с.32-36)
5. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
   Нагадую! Сьогодні треба здати 3 зошита на перевірку з 17.00 до 18.00: з матем., з укр. мови і читання.

   Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                               Рекомендації вчителя до уроків
                                 Еврика Урок 2 (с.7-10)
                Тема: Координати. Координатний кут. Діаграми  
Вправа 1. Координати. 
- Перегляньте презентацію, згадайте:
 * Що таке координати?
 * Як знаходити координати точки?

Вправа 2. Координатний кут.
   - Відкрийте Карту знань 35 і згадайте:
 * Як одержуємо координатний кут?
 * Як визначити розташування точки? Як знайти координати точки?
 * Де знаходимо першу координату?
 * Де знаходимо другу координату?
 * Як позначають на письмі координати точки?
   - Знайдемо і запишемо координати поданих точок:
   Міркуємо:
 а) - Трикутник має три вершини - три точки: точку P,  точку S і точку D.
Знайдемо координати кожної точки окремо, проводячи від кожної точки лінію вниз (вертикально) і вліво (горизонтально):
  P(0; 9),  S(9; 9),  D(10; 0)
 б)  - Чотирикутник має чотири вершини - чотири точки: точку B, точку A, точку Cі точку D .
  - Перевірте, у вас такі координати точок?
  B(0; 1)  A(2; 3)  C(9; 3)  D(10; 0)
  - Молодці!
 в)  - Спочатку знайдемо середину відрізка SC:
Для цього з'єднаємо точки S і C  (проводимо відрізок від точки до точки ) і поділимо на 2 довжину цього відрізка. Получаємо точку, позначимо буквою К:
  K(9; 6)
Вправа 3. Діаграма.
 - Прочитайте правило і розкажіть:
   * Що таке ДІАГРАМА?
 - Розгляньте діаграму "НАЙКРАЩІ СТРИБКИ У ДОВЖИНУ З РОЗБІГУ УЧНІВ 4 КЛАСУ".
 * Проаналізуємо діаграму:
 - Як звуть дітей? (Прочитайте на координатному промені ОуОленка, Марійка, ... .
 - Назвіть одиничний відрізок (подивились на координатний промінь Ох): 1 м, 2 м, 3 м.
 - Визначимо МАСШТАБ: тобто ЧОМУ ДОРІВНЮЄ 1 КЛІТИНКА?
   1 КЛІТИНКА = 10 СМ
 * Складемо запитання:
 - Хто стрибнув найдовше? Чому? (Іван - його стрибок 2 м 70 см)
 - У кого стрибок найкоротший? Чому? (Сашко - 2 м)
 - На яку довжину стрибнула Оленка? ( на 2 м 30 см)
   ...
Вправа 4.  - Познайомимося з ВИДАМИ ДІАГРАМ.
 - Розгляньте подану схему і скажіть:
   * Які бувають діаграми?
   * Поясніть, чому вони так називаються?
 - Виконаємо завдання :
  * а) 4-А > 4-Б , тому що  
у 4-А класі 30 дівчаток (за круговою діаграмою справа: весь круг - це 40 дітей, хлопчики - четверта частина, 40:4=10 хлопчиків. А дівчаток 3/4. 40:4*3=30 (дівчаток).
у 4-Б класі 16 дівчаток (за стовпчастою діаграмою справа).
   30 > 10
   * б) 4-А < 4-Б, тому що за діаграмами справа у 4-А 10 хлопчиків, а у 4-Б 24 хлопчика.
   10  <  24
   *в) У скільки разів? (більше число : на менше число)
4-А: хлопчиків - 10
         дівчаток - 30
  30:10= ... (разів)
   * г) На скільки? (від більшого числа відняти менше число)
4-Б: дівчаток - 16
        хлопчиків - 24
   24-16= ... (дівчаток) - менше.
Вправа 5. - Розглянемо ДІАГРАМУ справа внизу - КРУГОВА.
  * весь круг - це 512 книжок
! Визначимо 
Скільки книжок означає 1 частинка? 
Порахуємо: на скільки частинок поділений круг? На 8!
512:8=64, 
Висновок: 1 ЧАСТИНКА = 64 книжки 
   * розгляньте кольори!
 - А тепер знайдіть відповіді на завдання:
а)  ... 512 книг
б) ... 64 детектива. Чому? 1 частинка оранжева.
в) ... 
фантастика 64*3=... 192
вірші 64*2= ... 128
на скільки? 192-128= ... 
 г) ....  у середньому 512:32= ... (кн.)
Вправа 7. Визначимо масштаб:
 Масштаб: 1 клітинка - 5 учнів
 - Добудуйте діаграму:
1) доставте позначки класів (1, 2, 3, 4) на промені Ох
2) доставте позначки кількості учнів (5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40) на промені Оу
3) Добудуйте діаграму для 2 класу (від 2 ведемо лінію вертикально (вгору), від 30 вправо(горизонтально). 
4) Добудуйте діаграму для 3 класу за даними таблиці.
5) Добудуйте діаграму для 4 класу
Вправа 8. Не виконуємо!
Вправа 9. Повторення про поняття:

 - Перегляньте цікаву презентацію про годинники:

Вправа 10. Винахідницька задача.
 - Цікаво, Як таке може бути?


             Укр. мова  Урок 10 (с. 25) Тренувальний диктант
І. Повторення тем "Морфологія. Іменник. Прикметник."
Вправа 5. Гарно повторіть:
   * Що таке морфологія?
   * Скільки частин мови в укр. мові?
   * Назвіть 6 самостійних частин мови.
   * Назвіть 3 службових частини мови.
! Допомагає ТАБЛИЦЯ НА С.30!
   - Виконайте завдання.
Вправа 6. Повторення про "Іменник"
Вправа 7. "Чергування звуків ... "
Вправа 8. Повторення про "Прикметник"
ІІ. Тренувальний диктант з граматичним завданням за відеоуроком



                              Людина і світ  Урок 6 (с.32-36)
                     Тема: Пам'ятки історії та культури Азії
Вправа 1. Прочитайте лист Центаврика, перегляньте фрагмент мультфільму на сайті і дайте відповіді на запитання.
Вправа 2-4. Повторення Уроку 5. 
 - Правильні відповіді шукайте у впр.7 на с.27 і с.14
Вправа 6. "Повітряні кульки" - для розвитку навичок правильного читання слів.
Вправа 7. Робота з Довідкою Адаптера
 - Прочитайте текст по абзацах:
1 абзац: Знайдіть і підкресліть, Чим Китай вражає гостей?
2 абзац: Знайдіть і підкресліть, Що є усесвітньо відомими пам'ятками в Індії?
3 абзац: Знайдіть і підкресліть найцікавіші  архітектурні об'єкти Японії.
4 абзац: Знайдіть і підкресліть об'єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в Ізраїлі.
5 абзац: Знайдіть і підкресліть  найкрасивіші споруди у Туреччині.
Вправа 8 "Фотоапарат"
Вправи 9-12.  Правильні відповіді шукайте у впр. 7 на с.33!
   Перевірте свої знання у "Великих перегонах"
      Бажаю гарних результатів!!!