неділя, 11 квітня 2021 р.

Понеділок, 12 квітня
  1. Матем. - Урок 4 (с.19-21)
  2. Читання - Урок 3 (с.15-19)
  3. Укр. мова - Урок 6 (с.13-14)
  4. Фіз-ра - завдання на блозі вчителя
  5. Людина і світ - Урок 2 (с.7-11) 
 Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

  Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                                Рекомендації вчителя до уроків
                                     Математика Урок 4
Тема: Повторення і закріплення вивченого матеріалу
Вправа 1. Повторення "Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками".
   1) Повторимо гарно 2 правила:
 * прочитайте самостійно;
 * розкажіть напам'ять собі декілька разів;
 * розкажіть напам'ять рідним
 - Як додати дроби з однаковими знаменниками?
 - Як відняти дроби з однаковими знаменниками?
   2) Виконайте тренувальні вправи на "додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками" в одному прикладі за зразком на минулому уроці (впр.1)
Вправа 2. Повторення "Як знайти дріб від числа".
 - Повторіть правило напам'ять. Забули - допоможе Карта знань 17! (внизу у лівому куточку)
 - Знайдіть дроби від поданих чисел самостійно.
Вправа 3. Самостійно.
Вправа 4. "Порівняння чисел"
 - Згадайте, що існує ... 2 способи порівняння чисел:
1спосіб: Треба порахувати кількість цифр у числі - Більше те число, у якому більша кількість цифр
 * трицифрове число більше, ніж двоцифрове
 * чотирицифрове число менше, ніж п'ятицифрове
2 спосіб: Якщо у числах однакова кількість цифр! Тоді порівнюємо розряди, починаючи з найбільшого!
 - Не забувайте, діти, при порівнянні поданих чисел користуватись способом 1 або способами 1 і 2!
Вправа 5. Продовжуємо повторювати таблиці множення і ділення. Сьогодні гарно повторюємо таблиці "*" та ":" на 5!!!
   - Виконайте усно обчислення.
Вправа 6. "Письмове ділення багатоцифрових чисел" за алгоритмом (дивіться на минулих уроках).
!!! Способом підбору: підбираємо, скільки разів треба взяти дільник, щоб отримати ділене:
   1 приклад) 296*2=592 не підходить, мало
                    296*3=888 підходить!
    Висновок:  Брали 3 рази, значить у частці пишемо 3!
Вправа 7. "Координатний промінь". Допомагає Карта знань 35!
 - Завдання виконуємо за алгоритмом:
1 крок: Накреслимо координатний промінь з одиничним відрізком 1 см і початком у т.О (Зразок - пояснення у минулому уроці впр.6! Знайдіть!)
     Накреслили? МОЛОДЦІ!!!
2 крок: Позначимо точку А(4). Допоможе її координата!
   Міркуємо: вона має координату ... 4. Знаходимо на координатному промені позначку з числом 4 і зверху пишемо букву А.
     Точку А(4) позначили! МОЛОДЦІ!!!
3 крок: Позначимо точку D.
       Проблема: не має координати!
   Міркуємо: вона віддалена від точки А(4) на 5 од. в.!
      Вліво чи вправо? Нічого не сказано! 
Міркуємо:
Якщо вліво, то буде менше, треба від 4-5. А ми таке ще не вміємо робити. 
Якщо вправо, то буде більше. Тоді треба до 4+5=9 (од. в.). Це ми вміємо робити.
Виконуємо дію і знаходимо координату точки D: 9 од. в.
    Тепер знаходимо на координатному промені позначку з числом 9 і зверху пишемо букву D.
       Точку D(9) позначили. 
                         Завдання виконали! Ви РОЗУМНИЧКИ!
Вправа 7. Задача.
 - Прочитайте уважно задачу і складіть план розв'язування задачі.
     План:
1) Знайдемо масу груші.   (565 - ...=)
2) Знайдемо масу яблука.   (565 - ...=)
3) Знайдемо масу апельсина.   ...
Вправа 11. Задача , яка розв'язується за допомогою рівняння.
      Алгоритм таких задач на с.5!!!
Вправа 12. Геометричний матеріал "Коло, круг, діаметр, радіус".
 - Допомагає Карта знань 41!
 * 5см - 2см 8мм = ...  
 * 2см 2мм : 2 =  ...
 - Розберіться і поясніть, чому ми так робимо? Що знаходимо?
Вправа 13. - Перевіримо ваші знання та вміння.
      САМОСТІЙНА РОБОТА 15
     Діти, бажаю гарних та відмінних успіхів!!!

                                           Читання  Урок 3
     Тема: Класики української літератури. Остап Вишня
Вправа 1. Знайомство з українським письменником-гумористом Остапом Вишнею:
 * Прочитайте інформацію про Остапа Вишню:
1) Яке справжнє ім'я та прізвище автора? Підкресліть.
2) Що прсив митець у долі?
 * Перегляньте фрагмент фільму про письменника і розкажіть, що нового вам стало відомо про митця О. Вишню?

Вправа 2. Хвилинка Знайки.
 - Прочитайте інформацію і дайте відповіді на питання:
   * Що таке ГУМОР?
   *" Що треба, щоб мати право з людини посміятися?" Як про це писав О. Вишня?
   * Звідки брав натхнення (брав творчі сили) О. Вишня?
   * А що радить народне прислів'я?
Вправа3. Опрацюйте "Тлумачний словничок"
Вправа 7. Читання уривку твору "Моя автобіографія" самостійно або разом з диктором .
Вправа 8. Виконання завдань Питайлика.
     ! Діти, пропоную спочатку
   1) Знайти відповіді на запитання! ("друге сонечко")
Не забувайте відповіді підкреслювати!!!
   2) А тепер поділіть на частини і придумайте до них заголовки ("перше сонечко")
    Далі виконуєте за порядком.
  Не забувайте висловлювати свої думки письмово! Думка кожного цінна і приймається такою, яка вона є!!! (тільки старайтеся їх записувати охайно і правильно, без помилок - ПОВАЖАЙТЕ СВОЇ ДУМКИ!)

                                            Укр. мова  Урок 6
                         Тема:   Будова слова. Правопис суфіксів
Вправа 1. Повторення про будову слова все, що ви знаєте.
   Допомагють: СХЕМА на с.10 і презентація

Підготовка -  закінчення -а
                       основа  підготовк-
                       корінь  -готов-
                       префікс  під-
                       суфікс  -к-
Висновок: слово має всі частини слова (морфеми), значить підкреслюємо його.
Вправа 2. "Правопис суфіксів"
 - Гарно перечитайте таблиці, обведіть суфікси і скажіть:
 * Які суфікси мають іменники? (1 таблиця)
 * Які суфікси мають прикметники? (2 таблиця)
 * Які суфікси мають прислівники? (3 таблиця)
 - А тепер, користуючись таблицями, вставте пропущені букви у суфікси.
Вправа 3. Списування з коментуванням.
  * Виділені слова 
     1. Закінчення
     2. Основа
     3. Корінь
     4. Префікс (якщо є)
     5. Суфікс (якщо є)


Вправа 5. "Правила перенесення слів НА МЕЖІ ПРЕФІКСА Й КОРЕНЯ" !
 - Розгляньте схему на с.31!
 - Розкажіть це правило!
! Тільки за цим правилом поділіть для переносу подані слова.
Наприклад: по - гладити, за - ступник, пере - кладач, під - зиває, ...
Вправа 6. "Правило про написання АПОСТРОФА після префікса".
 - Згадайте це правило, прочитавши і розказавши його.
 - Додайте префікси такі, щоб після них писався апостроф!
   * Являтися - з'являтися, ...
Вправа 7. Вправа зі словниковими словами. "Фотоапарат":
Вправа 8. Робота з текстом.
     1) Спочатку перечитайте речення
     2) Поміркуйте, яке з них буде 1 речення - біля нього в кружечку поставте число 1.
     3) Міркуйте далі, яке речення буде 2 - біля нього в кружечку поставте число 2.
     4) і так до останнього речення!
     5) Не забудьте перевірити - перечитати текст: Чи получився він у вас зв'язний? Якщо є помилки, то виправте їх охайно!
 - Виконайте до тексту 2 завдання.

                             Людина і світ  Урок 2
     Тема: Україна - європейська держава
Вправа 1. - Прочитайте лист Центаврика і перекажіть його.
 - Перегляньте фрагмент мультфільму і дайте відповіді на 2 питання:
Вправа 2-4. Знайти правильні відповіді доломоже текст с.2 (впр.6) і Карта с.5!
Вправа 6. "Тлумачний словничок" прчитайте, перегляньте відео:

Вправа 7. Ознайомитись з Довідкою Адаптера можна разом з диктором або переглянувши відео (вони на сайті проекту)
 - Чому Україну часто називають "серцем Європи"?
 - Наведіть докази того, чим велична наша Україна?
 - Перекажіть текст.
Вправа 8. Вправа "Фотоапарат"

Вправи 9-14.  - Правильні відповіді шукайте у впр.7 на с.8 і на картах с.11 або с.5.
     Бажаю гарних та відмінних результатів у "Великих перегонах"!!!