1. Матем. - Урок 4 (с.19-21)
2. Читання - Урок 3 (с.15-19)
3. Укр. мова - Урок 6 (с.13-14)
4. Фіз-ра - завдання на блозі вчителя
5. Людина і світ - Урок 2 (с.7-11)
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Математика Урок 4
Тема: Повторення і закріплення вивченого матеріалу
Вправа 1. Повторення "Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками".
1) Повторимо гарно 2 правила:
* прочитайте самостійно;
* розкажіть напам'ять собі декілька разів;
* розкажіть напам'ять рідним
- Як додати дроби з однаковими знаменниками?
- Як відняти дроби з однаковими знаменниками?
2) Виконайте тренувальні вправи на "додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками" в одному прикладі за зразком на минулому уроці (впр.1)
Вправа 2. Повторення "Як знайти дріб від числа".
- Повторіть правило напам'ять. Забули - допоможе Карта знань 17! (внизу у лівому куточку)
- Знайдіть дроби від поданих чисел самостійно.
Вправа 3. Самостійно.
Вправа 4. "Порівняння чисел"
- Згадайте, що існує ... 2 способи порівняння чисел:
1спосіб: Треба порахувати кількість цифр у числі - Більше те число, у якому більша кількість цифр:
* трицифрове число більше, ніж двоцифрове
* чотирицифрове число менше, ніж п'ятицифрове
2 спосіб: Якщо у числах однакова кількість цифр! Тоді порівнюємо розряди, починаючи з найбільшого!
- Не забувайте, діти, при порівнянні поданих чисел користуватись способом 1 або способами 1 і 2!
Вправа 5. Продовжуємо повторювати таблиці множення і ділення. Сьогодні гарно повторюємо таблиці "*" та ":" на 5!!!
- Виконайте усно обчислення.
Вправа 6. "Письмове ділення багатоцифрових чисел" за алгоритмом (дивіться на минулих уроках).
!!! Способом підбору: підбираємо, скільки разів треба взяти дільник, щоб отримати ділене:
1 приклад) 296*2=592 не підходить, мало
296*3=888 підходить!
Висновок: Брали 3 рази, значить у частці пишемо 3!
Вправа 7. "Координатний промінь". Допомагає Карта знань 35!
- Завдання виконуємо за алгоритмом:
1 крок: Накреслимо координатний промінь з одиничним відрізком 1 см і початком у т.О (Зразок - пояснення у минулому уроці впр.6! Знайдіть!)
Накреслили? МОЛОДЦІ!!!
2 крок: Позначимо точку А(4). Допоможе її координата!
Міркуємо: вона має координату ... 4. Знаходимо на координатному промені позначку з числом 4 і зверху пишемо букву А.
Точку А(4) позначили! МОЛОДЦІ!!!
3 крок: Позначимо точку D.
Проблема: не має координати!
Міркуємо: вона віддалена від точки А(4) на 5 од. в.!
Вліво чи вправо? Нічого не сказано!
Міркуємо:
Якщо вліво, то буде менше, треба від 4-5. А ми таке ще не вміємо робити.
Якщо вправо, то буде більше. Тоді треба до 4+5=9 (од. в.). Це ми вміємо робити.
Виконуємо дію і знаходимо координату точки D: 9 од. в.
Тепер знаходимо на координатному промені позначку з числом 9 і зверху пишемо букву D.
Точку D(9) позначили.
Завдання виконали! Ви РОЗУМНИЧКИ!
Вправа 7. Задача.
- Прочитайте уважно задачу і складіть план розв'язування задачі.
План:
1) Знайдемо масу груші. (565 - ...=)
2) Знайдемо масу яблука. (565 - ...=)
3) Знайдемо масу апельсина. ...
Вправа 11. Задача , яка розв'язується за допомогою рівняння.
Алгоритм таких задач на с.5!!!
Вправа 12. Геометричний матеріал "Коло, круг, діаметр, радіус".
- Допомагає Карта знань 41!
* 5см - 2см 8мм = ...
* 2см 2мм : 2 = ...
- Розберіться і поясніть, чому ми так робимо? Що знаходимо?
Вправа 13. - Перевіримо ваші знання та вміння.
САМОСТІЙНА РОБОТА 15
Читання Урок 3
Тема: Класики української літератури. Остап Вишня
Вправа 1. Знайомство з українським письменником-гумористом Остапом Вишнею:
* Прочитайте інформацію про Остапа Вишню:
1) Яке справжнє ім'я та прізвище автора? Підкресліть.
2) Що прсив митець у долі?
* Перегляньте фрагмент фільму про письменника і розкажіть, що нового вам стало відомо про митця О. Вишню?
Вправа 2. Хвилинка Знайки.
- Прочитайте інформацію і дайте відповіді на питання:
* Що таке ГУМОР?
*" Що треба, щоб мати право з людини посміятися?" Як про це писав О. Вишня?
* Звідки брав натхнення (брав творчі сили) О. Вишня?
* А що радить народне прислів'я?
Вправа3. Опрацюйте "Тлумачний словничок"
Вправа 7. Читання уривку твору "Моя автобіографія" самостійно або разом з диктором .
Вправа 8. Виконання завдань Питайлика.
! Діти, пропоную спочатку
1) Знайти відповіді на запитання! ("друге сонечко")
Не забувайте відповіді підкреслювати!!!
2) А тепер поділіть на частини і придумайте до них заголовки ("перше сонечко")
Далі виконуєте за порядком.
Не забувайте висловлювати свої думки письмово! Думка кожного цінна і приймається такою, яка вона є!!! (тільки старайтеся їх записувати охайно і правильно, без помилок - ПОВАЖАЙТЕ СВОЇ ДУМКИ!)
Укр. мова Урок 6
Тема: Будова слова. Правопис суфіксів
Вправа 1. Повторення про будову слова все, що ви знаєте.
Допомагють: СХЕМА на с.10 і презентація
Підготовка - закінчення -а
основа підготовк-
корінь -готов-
префікс під-
суфікс -к-
Висновок: слово має всі частини слова (морфеми), значить підкреслюємо його.
Вправа 2. "Правопис суфіксів"
- Гарно перечитайте таблиці, обведіть суфікси і скажіть:
* Які суфікси мають іменники? (1 таблиця)
* Які суфікси мають прикметники? (2 таблиця)
* Які суфікси мають прислівники? (3 таблиця)
- А тепер, користуючись таблицями, вставте пропущені букви у суфікси.
Вправа 3. Списування з коментуванням.
* Виділені слова :
1. Закінчення
2. Основа
3. Корінь
4. Префікс (якщо є)
5. Суфікс (якщо є)
- Розгляньте схему на с.31!
- Розкажіть це правило!
! Тільки за цим правилом поділіть для переносу подані слова.
Наприклад: по - гладити, за - ступник, пере - кладач, під - зиває, ...
Вправа 6. "Правило про написання АПОСТРОФА після префікса".
- Згадайте це правило, прочитавши і розказавши його.
- Додайте префікси такі, щоб після них писався апостроф!
* Являтися - з'являтися, ...
Вправа 7. Вправа зі словниковими словами. "Фотоапарат":
Вправа 8. Робота з текстом.
1) Спочатку перечитайте речення
2) Поміркуйте, яке з них буде 1 речення - біля нього в кружечку поставте число 1.
3) Міркуйте далі, яке речення буде 2 - біля нього в кружечку поставте число 2.
4) і так до останнього речення!
4) і так до останнього речення!
5) Не забудьте перевірити - перечитати текст: Чи получився він у вас зв'язний? Якщо є помилки, то виправте їх охайно!
- Виконайте до тексту 2 завдання.
Людина і світ Урок 2
Тема: Україна - європейська держава
Вправа 1. - Прочитайте лист Центаврика і перекажіть його.
- Перегляньте фрагмент мультфільму і дайте відповіді на 2 питання:
Вправа 2-4. Знайти правильні відповіді доломоже текст с.2 (впр.6) і Карта с.5!
Вправа 6. "Тлумачний словничок" прчитайте, перегляньте відео:- Чому Україну часто називають "серцем Європи"?
- Наведіть докази того, чим велична наша Україна?
- Перекажіть текст.
- Перекажіть текст.
Вправа 8. Вправа "Фотоапарат"
Вправи 9-14. - Правильні відповіді шукайте у впр.7 на с.8 і на картах с.11 або с.5.
Бажаю гарних та відмінних результатів у "Великих перегонах"!!!