неділя, 18 квітня 2021 р.


   Понеділок, 19 квітня
1. Матем. - Самостійна робота 16 (на листочку)
2. Фіз-ра - завдання на блозі вчителя Джебженяк Л. Ю.
3. Читання - Урок 7 (с.36-41)
4. Людина і світ - Урок 4 (с.20-24)
5. Укр. мова - Урок 9 (с.21) Вправа 1, 2, 3.
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

  Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                            Рекомендації вчителя до уроків
                      Математика  Самостійна робота 16
І.Повторення необхідних знань до С/р
   1. Правильні і неправильні дроби
 - У кожного з вас є такий збірник Карт знань
Відкрийте Карту знань 18 (у збірнику с.19), знайдіть і повторіть:
 * Що таке правильний дріб? Наведіть приклади првильних дробів.
 * Що таке неправильний дріб? Наведіть приклади неправильних дробів.
   2. "Ділення з остачею" повторимо за фото:

 

 - Прочитайте і розкажіть:
 * Яке ділення ми називаємо "ділення з остачею"?
 - Розгляньте ЗРАЗОК запису ділення з остачею у стовпчик (де що записуємо).
 - Знайдіть і розкажіть:
 * Як робимо перевірку при діленні з остачею?
 -Так, треба ... ДІЛЬНИК ПОМНОЖИТИ НА ЧАСТКУ І ДОДАТИ ОСТАЧУ!
   3. "Об'ємні геометричні фігури"
   - Відкриємо Інтелект - карту ІV (у збірнику на с.46).
 - Згадайте, знайдіть, на які 2 групи поділяються об'ємні геометричні фігури?
Так, 1 група - ТІЛА ОБЕРТАННЯ
       2 група - МНОГОГРАННИКИ
 * Які об'ємні геометричні фігури належать до ТІЛ ОБЕРТАННЯ?  (циліндр, ..., ... )
 * Які об'ємні геометричні фігури належать до МНОГОГРАННИКІВ? (піраміди, ..., куб, ...)
 - Всі необхідні знання повторили, тепер будемо писати Самостійну роботу.
ІІ. Самостійна робота 16

 - Діти, виконуєте два варіанта! Роботу пишете на листочку.
  Не забудьте перевірити.
     Бажаю гарних успіхів!

                                       Людина і світ  Урок 4
                                   Тема: Подорожуємо світом
Вправа 1. Прочитайте, прослухайте лист Центаврика, перегляньте фрагмент мультфільму і дайте відповіді на запитання:
Вправи 2-3.
Правильні відповіді на ці завдання підкаже с. 14: Тлумачний словничок та вправа 7.
Вправа 5. Тлумачний відеословничок
   - Прочитайте пояснення, перегляньте відео, щоб розібратися, що таке ТУРИЗМ та НАЦІОНАЛЬНИЙ ПАРК.
Вправа 6. Робота з довідкою Адаптера.
  - Читайте текст по абзацах і дайте відповіді на питання:
1) Якою може бути мета подорожі?
2) Чому кажуть: краще один раз побачити, ніж сто разів почути?
3) Що допомагають усвідомити пам'ятки?
4) Що належить до пам'яток? Наведіть приклади пам'яток.
5) Які види туризму існують сьогодні?
6) Чому сприяє будь-яка подорож?
 - Перекажіть текст.
Вправа 7. "Фотоапарат"

Вправи 8-11.
   "Зоряні перегони".  - Цікаво, яке слово отримали?
У мене получилось "спадщина". А у вас?

                                              Читання  Урок 7
                Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"
Вправа 1. - Прочитайте і перекажіть довідку про В. Нестайка.
 - Перегляньте і послухайте, що говорить про свій твір сам Всеволод Нестайко:

Вправа 2. "Фотоапарат"


Вправа 5. Тлумачний словничок
 - Прочитайте уважно, щоб зрозуміти, що означають подані слова.
Постарайтесь їх запам'ятати.
Вправа 8. Прочитайте продовження пригодницької повісті самостійно або з диктором (на сайті).
Вправа 9. Завдання Питайлика до прочитаного тексту:
   1) Знайдіть відповіді на питання і підкресліть їх.
   2) Поділіть уривок на частини. Дайте їм заголовки.
   3) Перегляньте фрагменти фільмів і виконайте до них завдання.

   4) Перегляньте карикатури (пояснення значення цього слова на с.37 Тлумачний словничок). Дайте відповідь на питання до них.

Творче завдання: Чекаю від вас малюнків карикатур про шкільне життя!

                                    Укр. мова  Урок 9 (с.21)
         Тема: Повторення Другорядні члени речення. Пряма мова
Вправа 1. Повторення "Другорядні члени речення"
   1) Прочитати правило, вставити пропущені слова і гарно вивчити:
      * Що таке додатки?
      * Що таке означення?
      * Що таке обставини?
Вправа 2. Закріплення "Пряма мова"
    - Прочитати правило Мудрої Сови:
 * Яку мову називають ПРЯМОЮ?
 * Які слова називають СЛОВАМИ АВТОРА?
 * Зверніть увагу на розділові знаки:
    1) після слів автора ставиться ДВІ КРАПКИ!
    2) слова ПРЯМОЇ МОВИ пишуться в лапках!
       - Попрацюйте над віршиком:
Дощик каже: "А я бризну!"
Каже льон: "А я росту!"
   ...
Вправа 3. Робота з текстом.
   Списування тексту на оцінку!