четвер, 29 квітня 2021 р.

П'ятниця, 30 квітня

                   
Майя Бевзюк
Данило Чуб
        

Даша Усова
                     

               Підготовка до свята                                                          розпочалась!


                          Молодці!

Саша Даровських
        
            Працюємо за розкладом
1. Еврика - Урок 3 (с.11-13)
2. Читання - Урок 14 (с. 75-80)
3. Фіз - ра - завдання на блозі вчителя
4. Навчаємося разом - Урок 5 (с.17-20)
5. Англ. мова - Урок в зуме о 14.00 
  Нагадую!  Підготувати до свята писанку (або великодній кошик), сфотографувати  і прислати фото вчителю до вівторка
   ! 2 контр. роботи на листках, Робочі зошити (математика і укр. мова з тонкими зошитами, матем. тренажер, читання) здати у суботу з 12.00 до 15.00
 Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                               Рекомендації вчителя до уроків
             
                                      Еврика Урок 3 (с.11-13)
Вправа 1. Виконай завдання Еврики - Розв'яжи задачу на рух і відповідь зобрази на координатному промені.
 - Діти, спочатку розв'яжіть самостійно, а потім перевірте, чи так ви міркували.
   Для самоперевірки:
Давайте міркувати:
* 1 дією знайдемо ... відстань, яку подолає 1 турист за 3 год.
        S = v * t     S = 3 * 3 = 9 (км)
   - на координатному промені позначимо точку з координатою 9: А(9).
* 2 дією знайдемо ... відстань, яку подолає 2 турист за 3 год.
        S = v * t     S = 4 * 3 = 12 (км)
   - на координатному промені позначимо точку з координатою 12: В(12).
* 3 дією знайдемо ... відстань, яка буде між туристами через 3 год.
        Б - М     12 - 9 = 3 (км)
   - на координатному промені: АВ = ОВ - ОА = 12 - 9 = 3 (од. в.)
Відповідь: відстань 3 км буде між туристами через 3 год.
  * Перевірте себе за допомогою презентації:

 
Вправа 2. Знайомство з ГРАФІКОМ.
   1. Прочитайте правило уважно декілька разів і дайте відповіді на питання:
 * За допомогою чого зручно розв'язувати задачі на рух?
 * Де (на чому) будують графік?
 * Що таке ГРАФІК?
  2. Розгляньте графік руху туриста. Дайте відповіді на запитання.
Для самоперевірки: 
    а) 4 км, 8 км, 12км, 16 км.
    б) за 3 год, за 1 год 30 хв
    в)  4 км/год 
Вправа 3. Розглянь графік руху Мишка та допиши пропущене:
    ... о 10 год; 2 год; 2 км/год; 2 год; о 14 год; за 1 год; о 15 год; 4 год; о 20 год; 10 год;12км. 
Вправа 5.Заповнити таблицю за графіком руху спортсменів (з правої сторони)
  

t, год

1

2

3

4

5

S, км

4

8

12

16

20

 Вправа 6. А тепер  навпаки, за даними таблиці побудуйте точки на координатному куті і з'єднайте їх. Отримали графік руху автобуса.

Вправа 7. За презентаціями повторюємо все про логіку

                      

    

Вправа 8. Розв'язування винахідницької задачі.
      * Намочити горіхи й швидко обсушити їх за високої температури: шкаралупа тріскається, а ядро залишається цілим. 

                                  Читання  Урок 14 (с.75-80)
               Тема: Ярослав Стельмах "Ловись, рибко!"
Вправа 1. Прочитайте довідку, знайдіть та підкресліть:
   - назви творів Ярослава Стельмаха.
    Запам'ятайте їх!
   Продовжіть речення:
   * Оповідання- це ...   .       (Довідник Читання 4 клас с.10)
Вправа 2. Конкурс "Найрозумніший"
   * Якщо забули, користуйтесь Довідником Читання 4 клас с. 6, 9.
Вправа 3. Попрацюйте зі скоромовкою.
Вправа 4. Тлумачний словничок.
      - Розкажіть, що означає слово 
                             ТЕЛІЖИТИСЯ,
                                ХОДА, 
                                   БОРСАТИСЯ?
Вправа 7. Прочитайте  уважно продовження "Ловись, рибко!"самостійно або з диктором.
Вправа 8. Виконайта завдання Питайлика до прочитаного тексту.
    * Пісню про рибалку послухайте на сайті проєкту.
Підсумок:
 - Складіть декілька порад для хлопців щодо їхньої повідінки під час змагання.

                             Навчаємося разом  Урок 5 (с.17-20)
          Тема: Справжня відповідальність буває лише особистою
Вправа 1.  Робота з висловом:
    * прочитайте
    * поясніть, як ви його розумієте
    * запам'ятайте!
Вправа 2. Хвилинка Знайка.
   - Прочитайте уважно текст і дайте відповіді на питання:
 * Що таке "відповідальність"? (1 абзац)
 * Що значить "слабка людина"? (2 абзац)
 * Що означає "сильна людина"? (2 абзац)
Вправа 3. "Фотоапарат":



Вправа 3.
Перегляньте презентацію з афірмаціями:
   - Яку з них вважаєте особливо важливою, яка допоможе тобі нести відповідальність за свої рішення та дії? Назвіть і запам'ятайте!
Вправа 4.
Перегляньте фрагменти фільму (на сайті) і виконайте завдання Розумниці.
Вправа 5. Визначте швидкість читання!
Вправа 6. "Учитель"
   - Сформулюйте і запишіть запитання до текстів.
   "Ігрова сторінка"
Вправа 7. Розгадай РЕБУС
Вправа 8. Знайомство з фразеологізмами:
   Скуштувати гарбузової каші - дістати відмову під час сватання, залицяння.
   Слава Герострата - про людей, які стали відомими через свої найганебніші вчинки, злочини.
   Служити мамоні - прагнути до збагачення, дбати лише про матеріальні цінності. (Мамона - так називали бога богатства та наживи у деяких давніх народів; у християнстві - це злий дух, уособлення користолюбства)
   Сократівське чоло - харастеристика розумних, освічених людей.
   Спартанський спосіб життя - уміння обходитися мінімальними вигодами, стриманість, скромність.