вівторок, 4 травня 2021 р.

  Середа, 5 травня

     Виставка пасхальних композицій "Великоднє диво",
      виконані власноруч учнями та батьками 4-А класу
Данііл Іллічов
Данило Постєвка

    "Як Великдень          на дворі,
    то і великодній     кошик на столі!"
Юля Крута
Юхим Трус

Аня Серікова
Ігнат Шавкун
 


Влад Лашманов
Маша Чижикова
                           


Каріна Карташова

   Які чудові писаночки, паски, виконані в різних техніках!
                         Діти, батьки, ви МОЛОДЦІ!!!
   Дякую вам за творчість, натхнення, за креативність, за оригінальність оформлення, за активну участь!
       Нехай щедрий пасхальний стіл стане символом достатку і благополуччя у вашій родині!

 Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Англ. мова - Завдання на блозі вчителя 
2. Фіз-ра - Завдання на блозі вчителя
3. Математика - Частина 9  Урок 1 (с.3-5)
4. Укр. мова - Частина 9 Урок 2 (с. 3-4)
 Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                     Рекомендації вчителя до уроків
             
                       Математика Частина 9  Урок 1
          Тема: Дроби та ділення натуральних чисел. Повторення
Вправа1. Дроби та ділення натуральних чисел
   - Діти, прочитайте правило зліва  і дайте відповідь на питання:
   * Що може бути результатом ділення двох натуральних чисел?
     - Так, може бути натуральне число (1, 2, 3, 4, ...) . Це коли одне число ділиться на інше без остачі. Наприклад:  8:4=2, 15:3=5, 100: 5=20
    - А може остача бути дробовим числом. Це коли одне число ділиться на інше з остачею.
    - Діти, пам'ятаєте, ми вчили, що означає риска дробу? 
    - Так, РИСКА ДРОБУ - ЦЕ ЗНАК ДІЛЕННЯ!
    -  Прочитайте правило справа і розкажіть його.
   * Виконайте завдання ЗА ЗРАЗКОМ! у зошиті.
Вправа 3. Такі завдання виконували у 8 частині.
  а) Міркуємо так:


  1 тонна = 1000 кг
  1000кг : 1 кг = 1000  - цеозначає 1000 частину.
Вправа 4. Усна лічба.
Вправа 5. Буквений вираз.
   а) Замість букви а пишемо його значення 1012, получили приклад:
79153 - 1012: 46 =
   * установили порядок дій
   * кожну дію виконали у стовпчик!
   б) Замість букви с пишемо його значення 82, а замість букви а - 71, отримали приклад:
 304 * 82 +208 * 71 = 
   * порядок дій
   * кожну дію виконали у стовпчик!
Вправа 6. Розв'язування рівняння.
   ! Користуйтеся Картою знань 14, алгоритмом розв'язування складених рівнянь:
     1) Починаємо з порядка дій! (1 дія в дужках віднімання, 2 дія - ділення)
         Остання дія головна! (остання дія ділення головна!)
     2) х - це ділене,
         ( 6123 - 5030) - це дільник
          5 - це частка
   ! Дільник - це числовий вираз, який можна рішити! 
Справа у стовпчик виконуємо віднімання:
                                                                        _6123
                                                                            5030
                                                                            1093
   Замість дужок пишемо 1093, получаємо просте рівняння:
        х : 1093 = 5
     3) Що невідоме і як його знайти
   х - це невідоме Ділене
  Щоб знайти невідоме ділене, треба ...
  Виконуєте цю дію справа у стовпчик!
                                                                      1093
                                                                     *     5
         х = ...

      4) Робите перевірку                                                                                    Вправа 8 - 9. Розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного ЗА ПЛАНОМ!!! ЗАДАЧІ 8!

   Вправа10. Геометрична задача  на знаходження площі і дроби від числа.

 - Уважно прочитайте задачу і складіть план розв'язування задачі:
     1 дія) Знайдемо ... площу квітника, тобто квадрату (за формулою S =  ... )
     2 дія) Знайдемо ... площу засаджену трояндами, тобто 7/20 від S квітника (користуйтесь правилом "Як знайти дріб від числа")
     3дія)  Знайдемо  ... площу засаджену ромашками, тобто РЕШТУ! те що залишилося крім троянд (РЕШТА знаходиться дією ...   ВІДНІМАННЯ)

                                                

                      Укр. мова  Частина 9  Урок 2 (с.3-4)
 Тема: Повторення і узагальнення вивченого з теми "Лексика"
Вправа 1. Повторення "Що таке слово? Що таке лексичне значення слова?"
   ! Якщо забули, допоможе Довідник Укр. мова!
 - Прочитайте і відгадайте загадку.
 - Відгадали?  ....  Так, правильно! Це ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИК! Підказало слово із загадки "РОЗТЛУМАЧИТЬ"!
 - Які ще є словники? Продовжіть речення:
 "Я знаю такі словники: Тлумачний словник, 
                                          ... Словник синонімів,
                                           ... Словник антонімів, 
                                           ... Орфографічний словник, ...
 - Якими словниками доводилося вам користуватися?
Вправа 2. Робота зі схемою.
   - Розкажіть за схемою, які бувають слова за лексичним значенням?
   - Визначимо, які слова ужито в реченні, користуючись Тлумачним словником на с.23!
Мандрує -  ... багатозначне (2 значення), ... в переносному значенні;
день - ... багатозначне, ... в прямому значенні;
літніми - ... багатозначне (2 значення), ... в прямому значенні;
за вітрами - ... однозначне, ... в прямому значенні.
 - Молодці!
Вправа3. Робота з текстом за завданнями:
     1) Прочитати текст
     2) Дібрати і записати заголовок
     3) Уставити пропущені букви, апостроф, розкрити дужки (тобто писати зі словом разом чи окремо)
     4)Виконати 2 тестових завдання
     5) Підкреслити підмет і присудок, надписати частини мови у виділеному реченні
     6) Написати 4-5 речень , що ви знаєте про солов'я та його спів.
   - Діти, якщо ви з усіма завданнями впорались, ви МОЛОДЦІ!