П'ятниця, 7 травня
Працюємо за розкладом
1. Еврика - Урок 4 (с.14-16)
2. Укр. мова - Урок 3 (с. 6-7)
3. Фіз - ра - завдання на блозі вчителя
4. Людина і світ - Урок 9 (с.50-54)
5. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
Нагадую!
! 3(три) Робочі зошити Частини 9 - математика, укр. мова з тонкими зошитами, читання
і 2 Робочих зошити Частини 8 "Навчаємося разом", "Людина і світ"
здати у суботу з 12.00 до 15.00. Всього 5 зошитів.
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Еврика Урок 4 (с.14-16)
Вправа 1. - Виконай завдання Еврики:
* Згадаймо, що ми знаємо про ЗАДАЧІ НА РУХ?
* Подумай, з якою швидкістю із поданих може рухатися потяг, хлопчик, літак, собака, машина?
* З'єднай об'єкт зі значенням його швидкості.
Вправа 2. - Прочитайте уважно правило і скажіть:
- За допомогою чого зручно розв'язувати задачі на рух?
( Так, за допомогою ГРАФІКА)
- А що таке ГРАФІК?
( Так, ГРАФІК - це вид діаграми)
* Виконаємо завдання:
- Розгляньте рисунок внизу с. 14 - Це ГРАФІК РУХУ АВТОБУСА ІВАНІВКА _ ЯБЛУНІВКА!
- Проаналізуйте графік та дайте відповіді на запитання.
... (самостійно).
Перевірте, чи у вас так?
а) О 8.00.
Об 11.30.
б) 2 зупинки.
30 хв.
в) 30 км.
60 км.
г) 80 км.
д) 3 год 30 хв.
- Якщо ви отримали такі ж відповіді, діти - ВИ МОЛОДЦІ!
Вправа 4. Прочитайте уважно завдання і спочатку заповнимо таблицю:
Міркуємо:
1)Знаючи швидкість (6 км/год), розуміємо що за 1 год пішохід проходить 6 км. В таблиці у стовпчику 1 год підписуємо відстань 6 км.
2) Знайдемо відстань за 30 хв:
30 хв - це половина години (Чому? 1 год=60 хв, то 30 хв - це половина)
Знаючи, що за 1 год проходить 6 км, то за половину години (30 хв) пройде 6 : 2 = 3 (км).
Запишемо у таблицю, де 30 хв нижче відстань 3 км.
3) Знайдемо відстань за 1 год 30 хв:
6 км + 3 км = 9 км
Записали у третьому стовпчику 9 км.
4) Знайдемо відстань за 2 год:
6 км * 2 = 12 км
Записали у четвертий стовпчик.
Отримали таку таблицю відстаней:
- Тепер за даними цієї таблиці побудуємо графік:
* по горизонталі (внизу, Ох) - це час знаходимо (t, год)
* по вертикалі (вгору, Оу) - це відстань ( S, км)
- Получилась, діти, у вас така таблиця? МОЛОДЦІ!!!
Вправа 5. - Уважно прочитайте завдання, щоб заповнити таблиці:
Вправа 5. - Уважно прочитайте завдання, щоб заповнити таблиці:
* За 1 год показує швидкість:
Даринка - 10 км
Оля - 15 км
* За 2 год знаходимо:
Даринка - 10 км * 2 = 20 км
Оля - 15 км * 2 = 30 км
! Рекомендую!Діти, проведіть лінії руху дівчаток різними кольорами - так буде краще видно!
Вправа 6. Перегляньте презентацію:
- Попрацюйте над завданнями до впр.6.
Вправа 7. Розв'язування винахідницької задачі про мурах.
- Цікаво, ЯК ЗРОБИТИ, ЩОБ ТЕПЛО БУЛО В ГЛИБИНІ МУРАШНИКА - ТАМ, ДЕ ЖИВЕ ЦАРИЦЯ? ЯК ЦЕ РОБЛЯТЬ МУРАШКИ?
Укр. мова Урок 3 (с.6 - 7)
Вправа 1. - Згадайте, що вивчає ЛЕКСИКОЛОГІЯ?
- Поміркуємо над лексичними значеннями слів: * Слово "ЛІТО" має лексичне значення, це ІМЕННИК - САМОСТІЙНА ЧАСТИНА МОВИ!
Вправ 2-3. Відповіді шукайте на с.45!
Вправи 8-12. Відповіді шукаємо у вправі 6 на с. 51! (12 Г)
ЛІ́ТО - Найтепліша пора року між весною й осінню.
* Слова "ПІД, ОХ" ... не мають лексичного значення, бо це прийменник і вигук - службові слова!
Вправа 2. ОДНОЗНАЧНІ І БАГАТОЗНАЧНІ СЛОВА.
1. Згадайте правило:
- Що таке однозначні слова? Наведіть приклади.
- Що таке багатозначні слова? Наведіть приклади.
2. Щоб довести, що Коротулька вжив не ОМОНІМИ, а багатозначне слово, згадаймо
по-перше, ЩО ТАКЕ ОМОНІМИ?
рідна мати (хто? іменник) - мати досвід (що робити? дієслово)
по-друге, скористайтесь підказкою на с.23 ТЛУМАЧНИМ СЛОВНИКОМ!
- І так, доволимо:
* в 1 рядку слово "КЛАС" ... у 1 значенні;
* в 2 рядку слово "КЛАС" ... у 3 значенні;
* в 2 рядку слово "КЛАС" ... у 3 значенні;
* в 3 рядку слово "КЛАС" ... у 2 значенні.
- МОДОДЦІ!
Вправа 3.
- А тепер самі складіть 2 речення зі словом РУЧКА в різних значеннях ( РІЗНІ ЗНАЧЕННЯ знайдете НА С,23!!!)
Вправа 4. Попрацюйте з текстом.
!!! ВСІ ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ!
Вправа 6. Щоб правильно пояснити, де в дужках записаний префікс, а де службове слово, згадаймо:
* (У)справі - у чому? - це прийменник, пишемо окремо. ! А прикметники між ними уже є: цій, радісній і корисній.
* (не)відстають - НЕ це частка, з дієсловом пишеться окремо(бо є слово ВІДСТАЮТЬ).
* (в)порядковують - що роблять? - це дієслово, одне слово, пишемо разом.
... Далі самостійно.
... Далі самостійно.
!!! Виконайте до вправи всі завдання!
Вправа 7. НЕ ВИКОНУЄМО!!!
Людина і світ Урок 6 (с.50-54)
Тема: Пам'ятки історії та культури Америки
Вправа 1. Прочитайте уважно лист Центаврика і скажіть:
- На які 2 епохи можна поділити пам'ятки історії та культури Америки?
Так, на 1)ДОКОЛУМБОВУ
2)ПІСЛЯКОЛУМБОВУ
- Перегляньте фрагмент мультфільму "Подорожі Боба і Боббі" і дайте відповіді на питання:
Вправ 2-3. Відповіді шукайте на с.45!
Вправа 5. Опрацюйте Тлумачний відеословничок:
- Дізнаєтесь, ХТО ТАКІ МАЯ та ІНКИ!
Розкажіть, як ви зрозуміли.
Вправа 6. Опрацюйте довідку Адаптера за презентацією на сайті.
- Не забудьте підкреслити назву пам'ятки і місце знаходження її.
Наприклад: Мачу-Пікчу (Перу) в Андах;
кам'яні статуї острова Пасхи (Чилі);
піраміда Сонця в місті Теотіуакан;
....
Вправа 7. "Фотоапарат":
Вправи 8-12. Відповіді шукаємо у вправі 6 на с. 51! (12 Г)
Перевірте свої знання у "Великих перегонах"! (с.53-54)
Діти, бажаю гарних та відмінних успіхів!
Діти, бажаю гарних та відмінних успіхів!