четвер, 6 травня 2021 р.

П'ятниця, 7 травня
  

      - Діти, а що ви знаєте про свято День матері? Перевірте свої знання у вікторині:


        
            Працюємо за розкладом
1. Еврика - Урок 4 (с.14-16)
2. Укр. мова - Урок 3 (с. 6-7)
3. Фіз - ра - завдання на блозі вчителя
4. Людина і світ - Урок 9 (с.50-54)
5. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
Нагадую!  
   ! 3(три) Робочі зошити Частини 9 - математика, укр. мова з тонкими зошитами, читання
 і 2 Робочих зошити Частини 8 "Навчаємося разом", "Людина і світ"  
здати у суботу з 12.00 до 15.00. Всього 5 зошитів.

    Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                         Рекомендації вчителя до уроків
                                 Еврика Урок 4 (с.14-16)

 Вправа 1. - Виконай завдання Еврики:
    * Згадаймо, що ми знаємо про ЗАДАЧІ НА РУХ?
      * Подумай, з якою швидкістю із поданих може рухатися  потяг, хлопчик, літак, собака, машина?

      * З'єднай об'єкт зі значенням його швидкості.
Вправа 2.  - Прочитайте уважно правило і скажіть:
     - За допомогою чого зручно розв'язувати задачі на рух?
           ( Так, за допомогою ГРАФІКА)
     - А що таке ГРАФІК?
            ( Так, ГРАФІК - це вид діаграми)
   * Виконаємо завдання: 
 - Розгляньте рисунок внизу с. 14 - Це ГРАФІК РУХУ АВТОБУСА ІВАНІВКА _ ЯБЛУНІВКА!
 - Проаналізуйте графік та дайте відповіді на запитання.
     ... (самостійно).
   Перевірте, чи у вас так?
а) О 8.00.
    Об 11.30.
б) 2 зупинки.
    30 хв.
в) 30 км.
    60 км.
г) 80 км.
д) 3 год 30 хв.
    - Якщо ви отримали такі ж відповіді, діти - ВИ МОЛОДЦІ!
Вправа 4. Прочитайте уважно завдання і спочатку заповнимо таблицю:
   Міркуємо: 
 1)Знаючи швидкість (6 км/год), розуміємо що за 1 год пішохід проходить 6 км. В таблиці у стовпчику 1 год підписуємо відстань 6 км.
2) Знайдемо відстань за 30 хв:
30 хв - це половина години (Чому? 1 год=60 хв, то 30 хв - це половина)
Знаючи, що за 1 год проходить 6 км, то за половину години (30 хв) пройде  6 : 2 = 3 (км).
Запишемо у таблицю, де 30 хв нижче відстань 3 км.
3) Знайдемо відстань за 1 год 30 хв:
  6 км + 3 км = 9 км
Записали  у третьому стовпчику 9 км.
4) Знайдемо відстань за 2 год:
  6 км * 2 = 12 км
Записали у четвертий стовпчик.
              Отримали таку таблицю відстаней:





 - Тепер за даними цієї таблиці побудуємо графік:
  * по горизонталі  (внизу, Ох) - це час знаходимо  (t, год)
  * по вертикалі (вгору, Оу) - це відстань ( S, км)

   - Получилась, діти, у вас така таблиця?  МОЛОДЦІ!!!
Вправа 5. - Уважно прочитайте завдання, щоб заповнити таблиці:
   * За 1 год показує швидкість: 
           Даринка - 10 км
            Оля - 15 км
   * За 2 год знаходимо:
            Даринка - 10 км * 2 = 20 км
            Оля - 15 км * 2 = 30 км


 - Заповнивши таблиці (знайшли відстані), побудуємо ГРАФІК РУХУ ДІВЧАТОК НА ВЕЛОСИПЕДАХ:
   ! Рекомендую!Діти, проведіть лінії руху дівчаток різними кольорами - так буде краще видно!


Вправа 6. Перегляньте презентацію:

 - Попрацюйте над завданнями до впр.6.
Вправа 7. Розв'язування винахідницької задачі про мурах.
   - Цікаво, ЯК ЗРОБИТИ, ЩОБ ТЕПЛО БУЛО В ГЛИБИНІ МУРАШНИКА - ТАМ, ДЕ ЖИВЕ ЦАРИЦЯ? ЯК ЦЕ РОБЛЯТЬ МУРАШКИ?


                              Укр. мова  Урок 3 (с.6 - 7)
Вправа 1.  - Згадайте, що вивчає ЛЕКСИКОЛОГІЯ?
 - Поміркуємо над лексичними значеннями слів:
 * Слово "ЛІТО" має лексичне значення, це ІМЕННИК - САМОСТІЙНА ЧАСТИНА МОВИ!
ЛІ́ТО - Найтепліша пора року між весною й осінню. 
 * Слова "ПІД, ОХ" ... не мають лексичного значення, бо це прийменник і вигук - службові слова!
Вправа 2. ОДНОЗНАЧНІ І БАГАТОЗНАЧНІ СЛОВА.
   1. Згадайте правило:
 - Що таке однозначні слова? Наведіть приклади.
- Що таке багатозначні слова? Наведіть приклади.
    2. Щоб довести, що Коротулька вжив не ОМОНІМИ, а багатозначне слово, згадаймо
по-перше, ЩО ТАКЕ ОМОНІМИ?
Веселі діти (хто? іменник) - нікуди діти (що зробити? дієслово);
рідна мати (хто? іменник) - мати досвід (що робити? дієслово)
по-друге, скористайтесь підказкою на с.23 ТЛУМАЧНИМ СЛОВНИКОМ!
   - І так, доволимо:
   * в 1 рядку слово "КЛАС" ...  у 1 значенні;
   * в 2 рядку слово "КЛАС" ...  у 3 значенні;
   * в 3 рядку слово "КЛАС"  ... у 2 значенні.
   - МОДОДЦІ!
Вправа 3.
   -  А тепер самі складіть 2 речення  зі словом РУЧКА в різних значеннях ( РІЗНІ ЗНАЧЕННЯ знайдете НА С,23!!!)
Вправа 4. Попрацюйте з текстом.
   !!! ВСІ ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ!
Вправа 6. Щоб правильно пояснити, де в дужках записаний префікс, а де службове слово, згадаймо:
 * (У)розпалі - у чому? - це прийменник, пишемо окремо.
 * (У)справі - у чому? - це прийменник, пишемо окремо. ! А прикметники між ними уже є: цій, радісній і корисній.
 * (не)відстають - НЕ це частка, з дієсловом пишеться окремо(бо є слово ВІДСТАЮТЬ).
 * (в)порядковують - що роблять? - це дієслово, одне слово, пишемо разом.
  ... Далі самостійно.
!!! Виконайте до вправи всі завдання!
Вправа 7. НЕ ВИКОНУЄМО!!!


                                        Людина і світ Урок 6 (с.50-54)
                               Тема: Пам'ятки історії та культури Америки
Вправа 1. Прочитайте уважно лист Центаврика і скажіть:
   - На які 2 епохи можна поділити пам'ятки історії та культури Америки?
     
      Так, на 1)ДОКОЛУМБОВУ

                 2)ПІСЛЯКОЛУМБОВУ
 - Перегляньте фрагмент мультфільму "Подорожі Боба і Боббі" і дайте відповіді на питання:

Вправ 2-3. Відповіді шукайте на с.45!
Вправа 5. Опрацюйте Тлумачний відеословничок:
  - Дізнаєтесь, ХТО ТАКІ МАЯ та ІНКИ
Розкажіть, як ви зрозуміли.


Вправа 6. Опрацюйте довідку Адаптера за презентацією на сайті.
  - Не забудьте підкреслити назву пам'ятки і місце знаходження її.
Наприклад: Мачу-Пікчу (Перу) в Андах;
                       кам'яні статуї острова Пасхи (Чилі);
                       піраміда Сонця в місті Теотіуакан;
          ....
Вправа 7. "Фотоапарат":

Вправи 8-12.  Відповіді шукаємо у вправі 6 на с. 51! (12 Г)
 Перевірте свої знання у "Великих перегонах"! (с.53-54)
  Діти, бажаю гарних та відмінних успіхів!