середа, 5 травня 2021 р.

    Четвер, 6 травня
 Працюємо за розкладом:
1. Математика - Урок 2 (с.8 - 10)  С/р зробимо на наступному тижні!
2. Читання - Урок 1 (с. 3 - 8)
3. Навчаємося разом - Урок 6 (с.21 та 24)
4. Інформатика - завдання на блозі вчителя
5. Англ. мова - планується урок в зумі
 Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                               Рекомендації вчителя до уроків
             
                         Математика Урок 2 (с.8 - 10)  
             Тема: Дроби та ділення натуральних чисел. Повторення вивченого
І. Дроби та ділення натуральних чисел
Вправа 1. Прочитайте і розкажіть правило:
   Правило 1  - Що може бути результатом ділення двох натуральних чисел?
                        - Наведіть приклади.
    - Виконаймо перше завдання  до цього Правила 1.
       ...  
    - Яке число (натуральне чи дробове ) получили у частці (після дорівнює)?
    - Так, ДРОБОВЕ!  
    -  А чому?   Тому що ці числа не діляться без остачі!
! Діти, зверніть увагу на те, де пишеться риска у дробовому числі - ПОСЕРЕДИНІ КЛІТИНКИ! Чому? Тому що попереду йде приклад з натуральними числами, які пишуться у клітинках.
! Зразок запису таких прикладів на с.3 вправа1 завдання 1!
     
   Правило 2  - Що позначає риска дробу?
    - Виконаймо друге завдання до Правила 2.
! Зразок запису таких прикладів на с.3 вправа1 завдання 2!
ІІ. Повторення вивченого.
     1. Округлення чисел. КАРТА ЗНАНЬ 3!
  - Відкрийте Карту знань 3 і уважно прочитайте (зліва) АЛГОРИТМ ОКРУГЛЕННЯ ЧИСЕЛ по крокам:
     1 крок - ... підкресли розряд до якого округлюєш -  ДЕСЯТКИ!
     2 крок - ... Увага на наступне число за десятками ( на одиниці):
            * Якщо це числа від 0 до 4, то ...
            * Якщо це числа від 5 до 9, то ...
     3 крок - Цифри, що стоять після підкресленого розряду ... .
! згадайте знак округлення який пишемо замість дорівнює!
 Вправа 2.  - Діти, округліть подані числа ОБОВ'ЯЗКОВО ЗА АЛГОРИТМОМ ОКРУГЛЕННЯ ЧИСЕЛ! (У КАРТІ ЗНАНЬ 3)
Вправа 3. За бажанням!!!
        2. Знаходження частини від іменованих чисел.
    - Повторіть за презентацією ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ МАСИ!

Вправа 4. - Визначайте, яку частину центнера становлять подані числа, покроково:
а) 1 кг
     1 крок: Згадайте, 1 ц = ... кг
     2  крок: Відповідь:   1    ( ОДНУ СОТУ) ЧАСТИНУ ЦЕНТНЕРА СТАНОВИТЬ 1 КГ!
                                        100
б) 7 кг
Розв'язання:
1 ц = 100 кг
Відповідь:    7    ( СІМ СОТИХ)  ЦЕНТНЕРА СТАНОВЛЯТЬ 7 КГ!
                     100
в) 99 кг
 Самостійно за зразком!
3. Назви компонентів при "+", "-", "*" та " :". Знаходження невідомих компонентів!
Вправа 5. Усна лічба. Зразок міркування з аргументацією (з доказами):
   а) Дія додавання;
        1 доданок, 2 доданок, сума;
        Невідомий 2 доданок: треба від суми відняти 2 доданок!
         100 - 75 = 25
Висновок: вставляємо число 25.
Перевіряю: 75 + 25 получаємо дійсно 100.
   ...
4. Буквений вираз. Порядок виконання дій.
Вправа 6. 
   1) Повторити правило по частинах:
  - Що таке буквений вираз?
  - Що потрібно зробити, щоб обчислити значення буквеного виразу?
    2) Обчисліть значення буквених виразів за кроками:
1 крок: Замість букви записую її числове значення!
2 крок: Встановлюю порядок дій!
3 крок: Виконую  окремо дії за встановленим порядком нижче У СТОВПЧИК!!!
Вправа 7.  - Будьте уважні, крім знання порядку дій, треба КОРИСТУВАТИСЬ ПЕРЕСТАВНИМ ЗАКОНОМ для зручності обчислень.
   Наприклад, 7 *4 * 40 * 25 = (7 * 40) * (25 * 4) = 280 * 100! = 28 000
Далі (отримавши підказку!) додумайте самостійно!
5. Розв'язування задач на спільну роботу за планом.
Вправи 9-10.
6. Геометричний матеріал. Площа прямокутника.
Вправа 11. 
     1) Повторіть за Картою знань 40
          * ФОРМУЛИ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА!
      2) Прочитавши задачу уважно, не спіша (по реченням, частину речення до коми), вдумуючись,  підкресливши ключові числа і слова, перед вами постає короткий запис:

Довжина поля (прямокутника) - 240 м
Ширина поля (прямокутника) - ... ?, на 60 м менша
Площа поля (прямокутника) - ... ? м квадратних!
Гречкою -  ...  ? кв. м, 5   площі поля (площі прямокутника)
                                                8
Горохом -  ... ? кв. м,  решту

 - Знаки питання в короткому запису підказують: 
    1) Скільки дій буде у задачі (не менше)
    2) План розв'язування задачі
  - Дивимося на знаки питання і складаємо план розв'язування задачі:
1? - Знайти ширину поля (прямокутника) - Це 1 дія!
2? - Знайти площу поля (прямокутника) - Це 2 дія!
3? - Знайти площу поля, засіяну гречкою - Це 3 дія!  Знайти дріб від числа!
4?  - Знайти площу поля, засіяну горохом - Це 4 дія!  Знайти решту!
   -  За складеним планом  розв'яжіть задачу самостійно!

                                                Читання  Частина 9  Урок 1 (с. 3 - 8)
                                                  Тема: Великі українці
Вправа 1.  - Прочитайте інформацію, підкресліть ключові слова та перекажіть текст.
   - Підпишіть фото іменами видатних спортсменів України, про яких розповідається у тексті.
   - Перегляньте відеофрагмент і дайте відповідь на запитання підручника:

Вправа 2. "Фотоапарат". Згадайте, що таке повість:

Вправа 3. Хвилинка Знайка. 
   - Прочитайте цікаву інформацію та відтворіть (тобто розкажіть) її за підкресленими в тексті власними назвами.
Вправа 5. Опрацюйте Тлумачний відеословничок:

Вправа 8. -  Прочитайте уривок повісті Олександра Гавроша самостійно або з диктором.
Вправа 9. -  Попрацюйте з текстом.
                   Виконайте завдання Питайлика.
 

                                       Навчаємося разом  Частина 8  Урок 6 (с.21. 24)
                          Тема: Справжня відповідальність буває лише особистою
Вправа 1. Прочитати і запам'ятати вислів Антуана де Сент-Екзюпері
   - Як ви його розумієте?
Вправа 2. Робота з малюнками за завданнями підручника.
Вправа 3. "Фотоапарат"



Вправа 4. Переглянь презентацію з афірмаціями та склади і запиши свою "чарівну" формулу, щодо відповідальності за свої рішення та дії.
   "Ігрова сторінка"  (с. 24)
Вправа 8. Розгадайте ребус.
Вправа 9. Знайомство з фразеологізмами:
   Танцювати під чужу дудку - діяти не за власним бажанням, не зі своєх волі, постійно перебувати під чиїмось впливом.
   Тернистий шлях - страждання, дуже тяжкий шлях життя.
   Товкти воду у ступі - займатися непотрібною працею, марно гаяти час або безрезультатно говорити одне й те саме.
   Топтати ряст - жити, ходити по землі.
   Тридев'яте царство - якась далека країна ( у переносному значенні - дуже віддалені країни, місця)