Четвер, 6 травня
Працюємо за розкладом:
1. Математика - Урок 2 (с.8 - 10) С/р зробимо на наступному тижні!
2. Читання - Урок 1 (с. 3 - 8)
3. Навчаємося разом - Урок 6 (с.21 та 24)
4. Інформатика - завдання на блозі вчителя
5. Англ. мова - планується урок в зумі
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Математика Урок 2 (с.8 - 10)
Тема: Дроби та ділення натуральних чисел. Повторення вивченого
І. Дроби та ділення натуральних чисел
Вправа 1. Прочитайте і розкажіть правило:
Правило 1 - Що може бути результатом ділення двох натуральних чисел?
- Наведіть приклади.
- Виконаймо перше завдання до цього Правила 1.
...
- Яке число (натуральне чи дробове ) получили у частці (після дорівнює)?
- Так, ДРОБОВЕ!
- А чому? Тому що ці числа не діляться без остачі!
! Діти, зверніть увагу на те, де пишеться риска у дробовому числі - ПОСЕРЕДИНІ КЛІТИНКИ! Чому? Тому що попереду йде приклад з натуральними числами, які пишуться у клітинках.
! Зразок запису таких прикладів на с.3 вправа1 завдання 1!
Правило 2 - Що позначає риска дробу?
- Виконаймо друге завдання до Правила 2.
! Зразок запису таких прикладів на с.3 вправа1 завдання 2!
ІІ. Повторення вивченого.
1. Округлення чисел. КАРТА ЗНАНЬ 3!
- Відкрийте Карту знань 3 і уважно прочитайте (зліва) АЛГОРИТМ ОКРУГЛЕННЯ ЧИСЕЛ по крокам:
1 крок - ... підкресли розряд до якого округлюєш - ДЕСЯТКИ!
2 крок - ... Увага на наступне число за десятками ( на одиниці):
* Якщо це числа від 0 до 4, то ...
* Якщо це числа від 5 до 9, то ...
3 крок - Цифри, що стоять після підкресленого розряду ... .
! згадайте знак округлення який пишемо замість дорівнює!
Вправа 2. - Діти, округліть подані числа ОБОВ'ЯЗКОВО ЗА АЛГОРИТМОМ ОКРУГЛЕННЯ ЧИСЕЛ! (У КАРТІ ЗНАНЬ 3)
Вправа 3. За бажанням!!!
2. Знаходження частини від іменованих чисел.
- Повторіть за презентацією ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ МАСИ!
Вправа 4. - Визначайте, яку частину центнера становлять подані числа, покроково:
а) 1 кг
1 крок: Згадайте, 1 ц = ... кг
2 крок: Відповідь: 1 ( ОДНУ СОТУ) ЧАСТИНУ ЦЕНТНЕРА СТАНОВИТЬ 1 КГ!
100
б) 7 кг
Розв'язання:
1 ц = 100 кг
Відповідь: 7 ( СІМ СОТИХ) ЦЕНТНЕРА СТАНОВЛЯТЬ 7 КГ!
100
в) 99 кг
Самостійно за зразком!
3. Назви компонентів при "+", "-", "*" та " :". Знаходження невідомих компонентів!
Вправа 5. Усна лічба. Зразок міркування з аргументацією (з доказами):
а) Дія додавання;
1 доданок, 2 доданок, сума;
Невідомий 2 доданок: треба від суми відняти 2 доданок!
100 - 75 = 25
Висновок: вставляємо число 25.
Перевіряю: 75 + 25 получаємо дійсно 100.
...
4. Буквений вираз. Порядок виконання дій.
Вправа 6.
1) Повторити правило по частинах:
- Що таке буквений вираз?
- Що потрібно зробити, щоб обчислити значення буквеного виразу?
2) Обчисліть значення буквених виразів за кроками:
1 крок: Замість букви записую її числове значення!
2 крок: Встановлюю порядок дій!
3 крок: Виконую окремо дії за встановленим порядком нижче У СТОВПЧИК!!!
Вправа 7. - Будьте уважні, крім знання порядку дій, треба КОРИСТУВАТИСЬ ПЕРЕСТАВНИМ ЗАКОНОМ для зручності обчислень.
Наприклад, 7 *4 * 40 * 25 = (7 * 40) * (25 * 4) = 280 * 100! = 28 000
Далі (отримавши підказку!) додумайте самостійно!
5. Розв'язування задач на спільну роботу за планом.
Вправи 9-10.
6. Геометричний матеріал. Площа прямокутника.
Вправа 11.
1) Повторіть за Картою знань 40
* ФОРМУЛИ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА!
2) Прочитавши задачу уважно, не спіша (по реченням, частину речення до коми), вдумуючись, підкресливши ключові числа і слова, перед вами постає короткий запис:
Довжина поля (прямокутника) - 240 м
Ширина поля (прямокутника) - ... ?, на 60 м менша
Площа поля (прямокутника) - ... ? м квадратних!
Гречкою - ... ? кв. м, 5 площі поля (площі прямокутника)
8
Горохом - ... ? кв. м, решту
- Знаки питання в короткому запису підказують:
1) Скільки дій буде у задачі (не менше)
2) План розв'язування задачі
- Дивимося на знаки питання і складаємо план розв'язування задачі:
1? - Знайти ширину поля (прямокутника) - Це 1 дія!
2? - Знайти площу поля (прямокутника) - Це 2 дія!
3? - Знайти площу поля, засіяну гречкою - Це 3 дія! Знайти дріб від числа!
4? - Знайти площу поля, засіяну горохом - Це 4 дія! Знайти решту!
- За складеним планом розв'яжіть задачу самостійно!
Читання Частина 9 Урок 1 (с. 3 - 8)
Тема: Великі українці
Вправа 1. - Прочитайте інформацію, підкресліть ключові слова та перекажіть текст.
- Підпишіть фото іменами видатних спортсменів України, про яких розповідається у тексті.
- Перегляньте відеофрагмент і дайте відповідь на запитання підручника:
Вправа 2. "Фотоапарат". Згадайте, що таке повість:
Вправа 3. Хвилинка Знайка.
- Прочитайте цікаву інформацію та відтворіть (тобто розкажіть) її за підкресленими в тексті власними назвами.
Вправа 5. Опрацюйте Тлумачний відеословничок:
Вправа 8. - Прочитайте уривок повісті Олександра Гавроша самостійно або з диктором.
Вправа 9. - Попрацюйте з текстом.
Виконайте завдання Питайлика.
Навчаємося разом Частина 8 Урок 6 (с.21. 24)
Тема: Справжня відповідальність буває лише особистою
Вправа 1. Прочитати і запам'ятати вислів Антуана де Сент-Екзюпері
- Як ви його розумієте?
Вправа 2. Робота з малюнками за завданнями підручника.
Вправа 3. "Фотоапарат"
Вправа 4. Переглянь презентацію з афірмаціями та склади і запиши свою "чарівну" формулу, щодо відповідальності за свої рішення та дії.
"Ігрова сторінка" (с. 24)Вправа 8. Розгадайте ребус.
Вправа 9. Знайомство з фразеологізмами:
Танцювати під чужу дудку - діяти не за власним бажанням, не зі своєх волі, постійно перебувати під чиїмось впливом.
Тернистий шлях - страждання, дуже тяжкий шлях життя.
Товкти воду у ступі - займатися непотрібною працею, марно гаяти час або безрезультатно говорити одне й те саме.
Топтати ряст - жити, ходити по землі.
Тридев'яте царство - якась далека країна ( у переносному значенні - дуже віддалені країни, місця)