понеділок, 5 квітня 2021 р.

Вівторок, 6 квітня
1. Математика - Частина 8  Урок 1 (с.3-7)
2. Укр. мова - Частина 8  Урок 3 (с.4-6)
3. Читання - Частина 8  Урок 1 (с.1-7)
4. Англ. мова - завдання на блозі вчителя Костянко Т. В.
5. Людина і світ - Частина 7 Урок  7 (с.42-46)
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

  Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                       Рекомендації вчителя до уроків
                              Математика Ч. 8 Урок 1
І. Вправа 1. Новий матеріал "Віднімання дробів з різними знаменниками"
   1) Прочитайте правило уважно і дайте відповіді на питання:
     * Що робимо з числівниками при відніманні дробів з однаковими знаменниками?   Так, ВІДНІМАЄМО!
     *  Що робимо зі знаменниками при відніманні дробів з однаковими знаменниками?   Так, ЗАЛИШАЄМО БЕЗ ЗМІН!
 - Вивчіть правило гарно!
  2) Знаючи правило, розгляньте уважно приклад у правилі, як записувати приклад,  і розв'яжіть самостійно 4 приклади.
ІІ. Повторення та закріплення вивченого.
 Вправа 2. "Як знайти число за величиною його дробу".
     Виконуєте завдання за планом.
Вправа 3. Перевірка знань розрядних доданків.
   * після "дорівнює" пишемо ЧИСЛО!
Вправа 4. Завдання на логічне мислення. Самостійно.
Вправа 5. Повторення таблиць множення та ділення на 2.
 - Діти, повторіть таблиці гарно! 
Вам на допомогу відеопрезентації.
! Приклади спочатку розв'яжіть не дивлячись в таблиці, а потім перевірте.
! Якщо є помилки, вивчіть ці приклади, щоб більше не робити помилок!
Вправа 6. Приклади розв'язуєте самостійно.
   Не забувайте писати: 1) порядок дій та 2) дії писати нижче у стовпчик!!!
Вправа 7. Повторення про координатний промінь.
   1) Повторимо правила за Картою знань 35:
 - Що таке координатний промінь?
 - Що показує координата точки?
 - Як записують координату точки?
 - Як читають?
   2) Щоб записати координату точки, міркуємо так:
а) * Початок є точка О з координатою 0
    * Наша точка знаходиться від початку точки О(0) на відстані 7 од. в. (7 одиничних відрізків)
    * Тож, щоб знайти координату нашої точки (назвемо її - точка В), треба до "0"(початку) додати "7"(відстань):
      0+7=7 -  отримали координату нашої точки В.
Відповідь: В(7) - точка В має координату 7.
б) * Початок є точка А з координатою 2
    * Наша точка знаходиться від початку точки А(2) на відстані 3 од. в. (3 одиничних відрізка)
    * Тож, щоб знайти координату нашої точки (назвемо її - точка С), треба до "2"(початку) додати "3"(відстань):
      2+3=5 -  отримали координату нашої точки С.
Відповідь: С(5) - точка С має координату 5.
     3)Тепер будемо знаходити відстань між точками. 
 * Згадаємо, як знайти відстань між точками за їх координатами.
Це правило знаходиться на с.62  - прочитайте 2 абзац.
 ТРЕБА ВІД БІЛЬШОЇ КООРДИНАТИ ВІДНЯТИ МЕНШУ
 * Знаходимо відстані, записуємо за зразком на с.62!:
а) АВ=ОВ-ОА=15-10=5(од. в.)
б) СК=ОК-ОС=20-4=16 (од. в.)
Вправа 8. Повторення степені.
     - Згадайте, як працювали з таблицею квадратів двоцифрових чисел:
*Зліва, зверху вниз, розташовані ДЕСЯТКИ!
* Угорі, зліва направо, знаходяться ОДИНИЦІ!
* На перехресті ДЕСЯТКІВ І ОДИНИЦЬ  - число у квадраті, тобто У ДРУГІЙ СТЕПЕНІ!
19 у 2 степені =361
   ....
Вправа 9. Повторення розв'язування складних рівнянь.
   * Повторіть правила:
1) Що таке рівняння?
2) Що таке корінь рівняння?
3) Що означає "розв'язати рівняння"?
- Згадаємо, з чого починаємо розв'язувати складні рівняння?
  * З порядку дій! Остання дія - головна!
  * Як знаходити невідомі компоненти, -допоможе Карта знань 14!
а) (90:9)*х=50
Міркуємо: 1 дія в дужках "ділення", друга дія "множення". 
Друга дія "множення" - головна!
(90:9) - це 1 множник, х - це 2 множник, 50 - добуток.
90:9 можемо розв'язати, це буде 10. Тоді наше рівняння буде таким:
10*х=50
Невідомий 2 множник. Щоб його знайти, треба добуток поділити на відомий (перший) множник.
х=50:10
х=5
Перевірка:
(90:9)*5=50
      10*5=50
          50=50
Вправа 11. Повторення розв'язування задач за допомогою рвінянь.
Вправи 12-13. Повторення про коло, круг.
1. Перегляньте презентацію:
2. Прочитайте текст від Знайки (можете разом з диктором)
3. Виконайте завдання, не забуваючи подивитися на малюнок: чи так ви накреслили радіус, діаметр і хорду.
Вправа 14. "Допоможемо Незнайкові"
 _ Щоб знайти радіус або діаметр, що ми повинні згадати?
 * Так, ДІАМЕТР=ДВА РАДІУСА! Пам'ятаєте формулу: d=2r
Знаходимо діаметри:
5см*2=10 (см)
9см*2=18(см)
7см 3мм*2=14см 6мм
  ...
Знаходимо радіуси:
12см:2=6см
9см:2=90мм:2=45мм=4см5мм
10см 4мм:2= 5см 2мм
  ...

                        Людина і світ Ч.7 Урок 7
Вправа 2. Виконати правильно допоможе Тлумачний словничок на с.35, де ми розглядували, що таке раса, а що таке народ.
Вправа 5. Прочитайте словничок, перегляньте відео:
 - Розкажіть, 1) Що таке парламент? 2) Хто такий монарх?
Вправа 6. Опрацюйте текст по абзацах і дайте відповіді на питання:
1 абзац:
 * Скільки міжнародно візнаних країн існує  на Землі?
 * Яку карту світу називають ПОЛІТИЧНОЮ?
 * Як на політичній карті позначаютьТЕРИТОРІЇ ДЕРЖАВ? КОРДОНИ? СТОЛИЦІ?
2 абзац:
 *  Чим відрізняються держави?
 * Назвіть найбільші за площею країни.
 * Назвіть найменші за площею країни. Це країни-карлики.
 * Назвіть найнаселеніші країни світу.
 * Назвіть країни з виходом на море.
 * Назвіть країни розташовані всередині материка.
3 абзац
 * Кому належить влада у більшості держав?
 * А в інших країнах кому передають владу?
Вправа 7. "Фотоапарат":