вівторок, 20 квітня 2021 р.

   Середа, 21 квітня
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя 
2. Фіз-ра -  завдання на блозі вчителя 
3. Математика - Урок 11 (с.51-53)
4. Укр. мова - Урок 10 (с.24) 
   Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                                Рекомендації вчителя до уроків
                               Математика  Урок 11
Вправа 1. Порівняння дробів з однаковими чисельниками.
     1) Повторити гарно правило, розповідати напам'ять
     2) Порівняти дроби, коментуючи (пояснюючи) ЗА ЗРАЗКОМ! (знаходиться у правилі!)
Вправа 2. Порівняння правильних і неправильних дробів.
     1) Повторимо правила за КАРТОЮ ЗНАНЬ 18!
         * Правильний дріб ... МЕНШИЙ! ... ВІД НЕПРАВИЛЬНОГО!
                                          ... МЕНШИЙ! ... ЗА 1!
         * Неправильний дріб ... БІЛЬШИЙ! ... ВІД ПРАВИЛЬНОГО!
                                              ... БІЛЬШИЙ ЗА 1!  або ДОРІВНЮЄ 1!
       2) Порівняйте числа, коментуючи:
   - Доведіть, яким користувались правилом?
Вправа 3. Упишіть числа, користуючись правилом:
  * НЕПРАВИЛЬНИЙ ДРІБ, У ЯКОГО ЧИСЕЛЬНИК І ЗНАМЕННИК ОДНАКОВІ, ДОРІВНЮЄ ...  1!
Вправа 4. НЕ ВИКОНУЄМО!
Вправа 6. Ділення іменованих чисел.
   1. Повторіть одиниці вимірювання довжини:

   2. Виконайте ділення
Вправа 7. Повторення таблиць множення і ділення на 9.
   ! Діти, гарно повторюйте таблиці!!!
Вправа 8. Розв'язуючи приклади, діти, не забувайте нижче  писати кожну дію у стовпчик!
Вправа 9. Ділення з остачею виконуєте за зразком! і з перевіркою!
Вправа 10. Розв'язування рівняння
    - Складені рівняння розв'язуємо за алгоритмом:
    х : (7100 - 53252) = 3
  1)  Порядок дій! Остання дія головна!
   1 дія в дужках, 2 дія - ділення. Дія ділення - ГОЛОВНА!
   х - ДІЛЕНЕ, (7100-53252) - це дільник, 3 - частка.
  2) У дужках - числовий вираз, ми його можемо рішити!
  Рішаємо збоку (справа) рівняння у стовпчик!
   - 71000
     53252
     17748 - це число ставимо у рівняння замість дужок!
  3) х : 17748 = 3 - це просте рівняння!
   Ділене, дільник, частка!
   Невідоме ДІЛЕНЕ! 
  4) КАРТА ЗНАНЬ 14 "Рівняння" -  
     Щоб знайти НЕВІДОМЕ ДІЛЕНЕ, треба ... ЧАСТКУ ПОМНОЖИТИ НА ДІЛЬНИК!
   х = 17748 * 3
   Збоку рівняння виконуємо дію у стовпчик
     17748
   *        3
     53244
  5) х = 53244 - це ми знайшли КОРІНЬ РІВНЯННЯ!
  6) Перевірка:
     53244 :  (7100 - 53252) = 3
                              3 = 3
Вправа 12. Задачі.
     1. Згадайте ЗАДАЧІ НА РУХ

     2. Згадайте ЗАДАЧІ НА ВАРТІСТЬ

Вправа 13. Геометричний матеріал "Тіла обертання"
   * Згадайте про тіла обертання, переглянувши презентацію
 * Прочитайте правило:
  1) Скільки вершин і основ має КОНУС?
   2) Скільки вершин і основ має ЦИЛІНДР?
   3) Чого не мають тіла обертання?
  * Виконайте завдання до вправи 13.


                                            Укр. мова  Урок 10 (с.24)
Вправа 1. Повторення про СПОЛУЧНИК.
   1. Перегляньте презентацію і розкажіть:

 - Що таке сполучник?
 - Які слова належать до сполучників? Назвіть.
 - Як пишуться сполучники зі словами?
 - За будовою які бувають сполучники?
   2. Виконати завдання (ПИСЬМОВО!): 
     - Вставити в речення-прислів'я сполучники із довідки.
1 крок: Знайшли ДОВІДКУ і прочитали СПОЛУЧНИКИ.
2 крок: Читаєте 1 речення  (2 речення, ... ) і вставляєте за змістом сполучники.
3 крок: Перечитали - перевірили речення, Чи правильно вставили сполучники?
4 крок: Записали в зошит ОХАЙНО, КРАСИВО, БЕЗ ПОМИЛОК І ВИПРАВЛЕНЬ!
5 крок:  Обов'язково перевірили написане!!!
Вправа 2. Розділові знаки при сполучниках.
   - Уважно прочитайте правило і розкажіть:
 * І, Й, ТА   Коли перед цими сполучниками ставимо КОМУ, а коли НЕ СТАВИМО?
 * А, АЛЕ   Який розділовий знак ставиться при цих сполучниках?
 * ЩО, ЯКЩО, ЩОБ, БО, ЯК, МОВ, НЕМОВ     Який розділовий знак ставиться при цих сполучниках?           
    - Попрацюйте з прислів'ями: 
             * прочитайте
             * поясніть (УСНО!)
             * знайдіть і підкресліть сполучники
             * поставте коми, доводячи правилом правильність
             * ЗАПИСАТИ прислів'я в зошит!!!
Вправа 3. Прочитайте вірш і виконайте до нього ВСІ ЗАВДАННЯ!
      ! НЕ ЗАБУДЬТЕ НАПИСАТИ ТВІР - МІРКУВАННЯ  "ЧИ ПОДІЛЯЄШ ТИ ДУМКУ АВТОРА?" (2-4 речення, можна і більше. Але старайтеся писати без помилок!)