вівторок, 13 квітня 2021 р.

Середа, 14 квітня
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя 
2. Фіз - ра - завдання на блозі вчителя
3. Математика - Урок 7 (с.32-35)  Вправи 3, 4, 10, 11(2) - не виконуємо!
4. Укр. мова - Урок 8 (с.18-19) Вправа 6 усно!
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

  Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
                                         Рекомендації вчителя до уроків
                                                    Математика Урок 7
Тема: Правильні й неправильні дроби. Порівняння дробів.
І. Хвилинка Знайка. 
Вправа 1. "ПРАВИЛЬНІ Й НЕПРАВИЛЬНІ ДРОБИ"
 - Опрацюємо текст по абзацах.
1 абзац
  - Прочитайте уважно 1 абзац і розкажіть:
     * Який дріб є правильним?    (чисельник менший від знаменника)
     * Який дріб є неправильним?     (чисельник більший від знаменника або дорівнює йому)
2 абзац
 - Прочитайте уважно 2 абзац:
     * Правильний дріб завжди менший за скільки?   ( менший за 1)
 - Наведіть приклади.
3 абзац
 - Прочитайте 3 абзац і скажіть:
     * Чому дорівнює неправильний дріб, у якого чисельник і знаменник однакові?   (дорівнює 1)
4 абзац
 - Прочитайте 4 абзац:
     * Що можна сказати про неправильний дріб, у якого чисельник більший від знаменника?   (завжди більший за 1)
 * Виконаємо завдання Знайка:
а) Міркуємо: 
У правильного  дробу чисельник МЕНШИЙ ЗА ЗНАМЕННИК! 
ЗНАМЕННИК у нашого дробу дорівнює 4! 
Значить, ЧИСЕЛЬНИКОМ МОЖУТЬ БУТИ ЧИСЛА МЕНШІ ЗА 4:  1, 2 або 3.
123.     
4   4   4         Це є правильні дроби!  зі знаменником 4!
б) Міркуємо: 
У неправильного дробу чисельник БІЛЬШИЙ ЗА ЗНАМЕННИК або дорівнює йому
ЧИСЕЛЬНИК у нашого дробу дорівнює 4! 
Значить, ЗНАМЕННИКОМ МОЖУТЬ БУТИ  ЧИСЛА МЕНШІ ЗА 4 :  3, 2, 1 або 4.
4,  4,  4 , 4
1   2   3   4      Це є неправильні дроби!   із чисельником 4!
 * в) і г) виконуєте самостійно.
Вправа 2. "ПОРІВНЯННЯ ДРОБІВ ЗА ЗРАЗКАМИ"
     - Діти, до цього уроку ми порівнювали тільки правильні дроби. А тепер, коли ми познайомились з неправильними дробами, то тепер будемо вчитися ПОРІВНЮВАТИ ПРАВИЛЬНІ І НЕПРАВИЛЬНІ ДРОБИ!
 Розібратися, як порівнювати правильні і неправильні дроби, нам допоможуть 2 ЗРАЗКИ!
 - Розглянемо їх.
ЗРАЗОК 1. "Порівняння правильної і неправильної дробів"
 - Розгляньте уважно 1 зразок, прочитайте і складемо алгоритм (план) такого порівняння:
   1 крок: Визначаємо який дріб: правильний чи неправильний.


   2 крок: Порівнюємо за правилом
             ПРАВИЛЬНИЙ ДРІБ < НЕПРАВИЛЬНИЙ ДРІБ
Чому? Доведемо, користуючись правилами із вправи 1:
 * Правильний дріб завжди менший за 1.
 * Неправильний дріб, у якого чисельник і знаменник однакові, дорівнює 1.
 * Неправильний дріб, у якого чисельник більший від знаменника, завжди більший за 1.
Робимо висновок: ПРАВИЛЬНИЙ ДРІБ ЗАВЖДИ МЕНШИЙ ЗА НЕПРАВИЛЬНИЙ ДРІБ!
ЗРАЗОК 2"Порівняння неправильних дробів, у яких чисельник і знаменник однакові"
- Розгляньте уважно 2 зразок, прочитайте і складемо алгоритм (план) такого порівняння:
   1 крок: Визначаємо який дріб: правильний чи неправильний.
   2 крок: ТАКІ ДРОБИ ДОРІВНЮЮТЬ
Чому?  Доведемо правилом із вправи 1: 
   * Неправильний дріб, у якого чисельник і знаменник однакові, дорівнює 1. ( 1=1)
  - А тепер будемо тренуватися порівнювати такі дроби:
а) Міркуємо:
 1 крок: Визначаємо який дріб: правильний чи неправильний.
   - правильний дріб ( чисельник менше знаменника)
10
10   - неправильний дріб (чисельник більше знаменника)
9
  2 крок: Робимо висновок:
9   <  10     
10       9
б) Міркуємо:
5    - неправильний дріб (чисельник і знаменник однакові)
5
2    - правильний дріб (чисельник менший від знаменника)
3
5  > 2
5      3
Вправи 3-4. Не виконуємо!
Вправа 5. Повторення таблиць множення й ділення на 7.
Вправа 6. Повторення порядку дій.
Вправа 7. Ділення у стовпчик багатоцифрових чисел.
   1) Знайди помилки та виправ їх.
   2) Зроби перевірку:
         Згадайте:
 * Якою дією перевіряється дія ділення?   (Так, дією МНОЖЕННЯ!)
 * Що треба перемножити?  (ДІЛЬНИК ПОМНОЖИТИ НА ЧАСТКУ!)
 * Частка - кругле число. Як правильно підписувати кругле число при множенні у стовпчик?  
      414            325
    *   350       *  780
         ...               ...
 - Все що треба згадали, тепер самостійно виконайте перевірку!
Вправа 8. Повторення "Середнє арифметичне кількох чисел"
     1) Повторіть правило самостійно, розкажіть рідним.
     2) Розв'яжіть задачу на знаходження середнього арифметичного.
Вправа 11(1). Усно! Складіть задачі на рух і запрпонуйте їх розв'язати друзям усно.
Вправа 11(2). Не виконуєте!
Вправа 12. Геометричний матеріал "ПРОСТОРОВІ (ОБ'ЄМНІ) ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ"
   1) Прочитайте і розкажіть правило:
 - Які об'ємні геометричні фігури ми називаємо просторовими?
 - Скільки вони мають граней, ребер, вершин?
   2) Знайдемо СУМУ ДОВЖИН УСІХ РЕБЕР паралелепіпеда.
Міркуємо:
 * Ребро - це відрізок, який з'єднує сусідні точки. 
У паралелепіпеді ребрами є ширина, довжина і висота.
У паралелепіпеда 4 ребра-ширини, 4 ребра-довжини і 4 ребра-висоти.
 * Знайдемо суму ребер (висота):
АВ+NK+PO+DC= 3 cм *4=12см
 * Знайдемо суму ребер (довжина):
AD+BC+KO+NP= 5см *4=20см
 * Знайдемо суму ребер (ширина):
AN+DP+CO+BK= 2см*4=8см
 * Тепер знайдемо суму довжин усіх ребер:
12см+20см+8см=40см
Розв'язання: 3см*4+5см*4+2см*4=12см+20см+8см=40см
                    або  (3см+5см+2см)*4=10см*4=40см
!Складемо ФОРМУЛУ ОБЧИСЛЕННЯ СУМИ ДОВЖИН УСІХ РЕБЕР прямокутного паралелепіпеда зі сторонами a, b і c (a - ширина, b - довжина і c - висота):
               a*4+b*4+c*4
                (a+b+c)*4

                                  Укр. мова  Урок 8
            Тема: Повторення. Прийменник. Речення
Вправа 1. Повторення про службові слова (таблиця с.30)
Вправа 2. Повторення про прийменник:
   1) Правило прочитайте і розкажіть напам'ять
   2) Поясніть написання слів:
 * у день народження(іменник з прийменником, ОКРЕМО). Удень  (коли? це прислівник, РАЗОМ)
 * набік (куди? це прислівник, РАЗОМ). на бік друга (іменник з прийменником, ОКРЕМО).
 * напам'ять (як? це ... прислівник, РАЗОМ). на пам'ять (іменник з прийменником, ОКРЕМО)
Вправа 3. Повторення про просте й складне речення (с. 31 правило!)
   1) Прочитайте правило і скажіть:
     - Яке речення називається простим?
     - Яке речення називають складним?
    2) З ДОВІДКИ виберіть  слова і запишіть.
    3) Підкресліть члени речення (ПІДМЕТ, ПРИСУДОК, додаток, обставина, означення)
Вправа 4. Робота з текстом за завданнями зошита 
Вправа 6. Робота з правилом "Пряма мова". 
    - Уважно прочитайте правило і підкресліть різними кольорами відповіді на 3 питання:
   1) Що називають прямою мовою?
   2) Які слова називають словами автора?
   3) Що означає схема запису  - А: "П"?
 - Це схема запису прямої мови, де
А - це слова автора,
П - це пряма мова.
! Приклади прямої мови виписувати НЕ ТРЕБА!
Вправа 7. Повторення "Діалог"
Вправа 8. Складання діалогу на тему "Розмова по телефону"
 - Запишіть свої реплики правильно (КОЖНУ РЕПЛИКУ З НОВОГО РЯДКА, ПОЧИНАЙТЕ ЗНАКОМ "ТИРЕ")
 - Відтворіть діалог у парі.    
Цікава розмова відбулася!