Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Матем. - Урок 12 (с.56-59)
2. Читання - Урок 9 (с.47-54)
3. Навч. разом - Урок 3 (с.9,12)
4. Інформатика - завдання на блогах вчителів
5. Англ. мова - планується урок в зуме
6. Мистецтво - Аплікація або малюнок на тему "Щаслива Земля"
Фото або відео малюнків/аплікацій вислати вчителю на вайбер або електронну пошту Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Математика Урок 12 (с.56-59)
Тема: Повторення вивченого
Вправа 1. Порівняння дробів З ОДНАКОВИМИ ЧИСЕЛЬНИКАМИ!
* Повторіть правило за КАРТОЮ ЗНАНЬ18
* Порівняйте дроби (Зразок міркування на с.43!)
Вправа 2. Порівняння правильних і неправильних дробів.
* Згадайте знання про правильні та неправильні дроби відносно 1(одиниці).
Зразок таких завдань на с.32 (впр.1 і 2).
Правила також є у Карті знань 18.
* Порівняйте дроби, доказуйте своє рішення правилами!
Вправа 3. - Прочитайте уважно завдання.
Міркуємо:
1 крок: Що у нас невідомо? (так, ЗНАМЕННИК)
2 крок: Що таке ПРАВИЛЬНИЙ ДРІБ? (забули? КАРТА ЗНАНЬ 18)
Якщо ЗНАМЕННИК БІЛЬШИЙ від чисельника, то у знаменнику будуть числа більше 5, тобто 6, 7, 8, 9, 10, 11, ... і т.д.
5, 5, 5, 5, ...
6 7 8 9
3 крок: Що таке неправильний дріб? (Карта знань 18)
Якщо ЗНАМЕННИК МЕНШИЙ від чисельника або ДОРІВНЮЄ, то у знаменнику будуть числа менше 9, тобто 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 і 9.
9, 9, 9, 9, 9, 9, ... .
9 8 7 6 5 4
4 крок: Подивимося на числа-знаменники (виділені червоним і синім) і виберемо однакові.
Висновок: це числа ... 6, 7, 8.
Вправа 4. Знаходження частини від числа.
- Які знання нам потрібні?
* невисокосний рік - ... днів (365 днів, а високосний 366 днів)
* доба - це ... ? Правильно, це день, 1 день!
* Як знайти частину? ... ЗРАЗОК таких завдань на с.9 впр. 3!
Вправа 5. За бажанням!
Вправа 6. Дії з іменованими числами.
Вправа 7. Повторення таблиць множення і ділення на 10.
Вправа 8. Порядок виконання дій.
Вправа 9. Знаходження середнього арифметичного.
- Повторіть правило і допишіть пропущене. (с.28!)
- За завданням складаємо РІВНЯННЯ і розв'язуємо його. (КАРТА ЗНАНЬ "РІВНЯННЯ")
Вправа 10. Задача на ... Знаходження числа (цілого) за його частиною.
Вправа 12.Задача на знаходження вартості.
- Уважно прочитали задачу і склали короткий запис у вигляді таблиці:
тканина ціна кількість вартість
для костюма 100 грн, що у 2 р. > 3 м ? на ? грн >
для сукні ? 2 м ?
- Уважно розгляньте таблицю і складіть план розв'язування задачі:
1) Скільки коштує 1 м тканини для сукні?
2) Яка вартість 3 м тканини для костюма?
3) Яка вартість 2 м тканини для сукні?
4) На скільки дорожче коштує 3 м тканини для костюма?
Вправа 13. Геометричний матеріал. Тіла обертання.
Повторити правила за ІНТЕЛЕКТ-КАРТОЮ ІV
Виконати завдання до вправи.
Читання Урок 9 (с.47-54)
Вправа 1. Прочитайте довідку про В. Нестайка і перегляньте уривок біографічного фільму про нього:
-Як ви гадаєте, у чому секрет багаторічного успіху трилогії "Тореадори з Васюківки"?Вправа 2. "Фотоапарат":
Вправа 3. Робота з термінами.Вправа 4. Створення коміксів. Цікаве завдання! !НА ОЦІНКУ!!!
Вправа 3. Робота з термінами.Вправа 4. Створення коміксів. Цікаве завдання! !НА ОЦІНКУ!!!
- Спочатку розгляньте малюнки-ілюстрації.
- Тепер,знайтіть у раніше прочитаних текстах (це тексти Уроків 6-8, с.31-34, 37-40, 43-46 ) РЕПЛІКИ (слова, які говорять) персонажів, які зображені, і впишіть їх у "хмарки".
У вас получились КОМІКСИ
Вправа 4. - Цікаво, які ви склали "чарівні"формули, що допомагають вам відповідально ставитися до своїх обов'язків?
Ко́мікс (від англ.comic — комедійний, комічний, смішний; рідше вживається термін англ. sequential art — дослівно «послідовне мистецтво», яке використовує послідовність малюнків, зазвичай з короткими текстами, які створюють певну зв'язну розповідь.
Тексти мають специфічну форму «мовної бульки» («мовної хмарки», «мовного димка», виноски; англ.speech balloon), яка передає мову чи думку (мисль) персонажу, заголовків і титрів. Початково комікси використовували карикатури для ілюстрації і розважали цікавими і простими історіями, але тепер розвинулись в літературне середовище з багатьма піджанрами.
Тексти мають специфічну форму «мовної бульки» («мовної хмарки», «мовного димка», виноски; англ.speech balloon), яка передає мову чи думку (мисль) персонажу, заголовків і титрів. Початково комікси використовували карикатури для ілюстрації і розважали цікавими і простими історіями, але тепер розвинулись в літературне середовище з багатьма піджанрами.
Вправа 6. Тлумачний словничок.
Самоперевірка:
- Які слова запам'ятали?
Вправа 9. Прочитати продовження уривка пригодницької повісті "Тореадори з Васюківки" самостійно або з диктором.
Вправа 10. Завдання Питайлика до прочитаного тексту.
Навчаємося разом Урок 3 (с.9, 12)
Тема: Бути людиною - це відчути свою відповідальність
Вправа 1.Прочитайте вислів ф. Іскандера і поясніть, як ви його розумієте.
Вправа 2. - Оцініть відношення до своїх обов'язків. !НА ОЦІНКУ!!!
Вправа 3. "Фотоапарат" - розвиваємо пам'ять, увагу, грамотне письмо, мислення, словниковий запас:
Вправа 4. - Цікаво, які ви склали "чарівні"формули, що допомагають вам відповідально ставитися до своїх обов'язків?
- Перегляньте презентацію з афірмаціями, які допоможуть вам успішно використовувати свої "чарівні" формули:
- Повторіть пошепки 5 разів фрази, які ви вважаєте для себе важливими. Запам'ятайте їх і користуйтеся у повсякденному житті.
- Повторіть пошепки 5 разів фрази, які ви вважаєте для себе важливими. Запам'ятайте їх і користуйтеся у повсякденному житті.
Відпочиньте на ігровій сторінці!
Вправа 8. - Я знаю, що ви любите розгадувати РЕБУСИ. Розгадайте.
Вправа 9. Знайомство з фразеологізмами:
Розставити крапки над "і" - остаточно з'ясувати всі подробиці, довести що-небудь до логічного завершення.
Розставити крапки над "і" - остаточно з'ясувати всі подробиці, довести що-небудь до логічного завершення.
Розтікатися думкою по древу - бути багатослівним, розповідати про що-небудь дуже детально, докладно.
Рукою подати - відстань у довжину руки, тобто дуже близько.
Сади Семіраміди - щось грандіозне, прекрасне, величаве.
Свята простота - про надто довірливу, наївну людину.