середа, 7 квітня 2021 р.

Четвер, 8 квітня
1. Матем. - Урок 3 (с.14-17)
2. Читання - Урок 2 (с.8-14)
3. Навч. разом - Частина 7 Урок 5 (с.17-20)
4. Інформатика - завдання на блогах вчителів: Соломенна Л.В., Полонська А.О.
5. Англ. мова - завдання на блозі вчителя Костянко Т. В. 
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

  Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
                   
                          Рекомендації вчителя до уроків
                                       Математика Урок 3
Вправа 1. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками.
   * Цікаво! В одному правилі два правила!
Зрозуміли як їх читати? Так, коли читаємо по верхньому рядочку - це про "додавання", а коли по нижньому рядочку - про "віднімання" дробів з однаковими знаменниками.
   * Правила повторили, а тепер будемо розв'язувати приклади з дробами на 2 дії: і додавання, і віднімання.
Вправа 2. Щоб виконати завдання, ми повинні знати:
     1) Що значить в порядку зростання?
  Так, це значить ... від найменшого до найбільшого!
     2) Яка дріб буде найменша (з однаковими знаменниками!)?
  Якщо забули, допоможе Карта знань 18 "Порівняння дробів".
 Повторіть правило в нижньому лівому куточку "З однаковими знаменниками".
 - Так яка дріб (з однаковими знаменниками) найменша? Так, у якого чисельник найменший, тобто дріб  1    . А далі самостійно.
                                    200  
Вправа 3. Зразок такого завдання на с.9 (минулий урок)
   а) 1 хв=60 с
       60 с:20 с=3 - це означає третю частину, тобто  1
                                                                               3
       Відповідь: 1   частину хвилини становлять 20 с.
                       3    
   б) 1 рік=365 днів
        365 днів:5= ... 
        Відповідь: ...
Вправа 4. Повторення таблиць множення й ділення на 4.
Вправа 5. Тренуємося ділити на трицифрове число.
Вправа 6. Вчимося креслити координатний промінь:
  1) Поставили точку, позначили буквою О, її координата 0 (поставили під точкою число 0)
  2) Від точки О вправо проводимо промінь простим олівцем під лінійку. Справа на промені ставимо стрілочку, позначаємо буквою х.
   3) Тепер від точки О відміряємо 1 см - ставимо поділку - рисочку, від цієї поділки відміряємо ще 1 см - ставимо другу поділку, від другої поділки відміряємо ще 1 см - ставимо третю поділку і т.д.
   Під рисочками від 0 проставимо числа 1, 2, 3, 4, ...
Числовий промінь готовий! Получилось? Молодці!
   4) Нам відома точка А(5). Позначимо її, вона знаходиться там де позначка з числом 5. Зверху написали букву А.
   5) Тепер знайдемо точку С. Вона знаходиться праворуч від точки А(5) на відстані 4 од. в.
1 спосіб: від точки А(5) вправо відраховуємо 4 поділки-рисочки. Це буде поділка з числом 9. Зверху написали букву С.
2 спосіб: математично 5+4=9 (од. в.), тобто це точка з координатою 9. Зверху пишемо над числом 9 букву С. 
     Точку С(9) знайшли!
   6) Знайдемо відстань між точками О і С.
1 спосіб: порахувати одиничні відрізки від точки О до точки С. 
Їх 9 одиничних відрізків, тобто 9см. 
2 спосіб: ОС=ОС-О=9-0=9(см)
    ОС=9см
Вправа 7. Розв'язування рівнянь
     Не забувайте! 1) Розв'язувати складні рівняння починаємо З ПОРЯДКУ ДІЙ!
                              2) ОСТАННЯ ДІЯ ГОЛОВНА!
                              3) Як знаходити невідомі компоненти в діях нагадає КАРТА ЗНАНЬ 14                                                  "РІВНЯННЯ"!
Вправа 9. Попрацюємо над задачами:
     1. Задачі на рух. Перегляньте презентацію:
Усно складіть задачу на рух за схемою.
Вправа 10. Тренуймося розв'язувати задачі за допомогою рівнянь.
Вправи 11-12. Геометричний матеріал "Коло та його елементи".

                                       Читання Урок 2
Дуже цікаву тему почали вивчати "Гумор. Жменя сміху - людям на втіху"

Вправа 1. Перегляньте відеофрагмент про усмішку:

 - Чому слід читати гумористичні твори?
 - Упишіть навколо сонечка в промінчиках назви ЖАНРІВ ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ.
(Хто забув, подивіться насонечко на с.1)
Вправа 2. Щоб правильно виконати це завдання, повторіть на с.2 
  *  Що таке АНЕКДОТ
  *  Що таке НЕБИЛИЦЯ
  *  Що таке ГУМОРЕСКА?
Вправи 3-5. Знайомство з укр. письменницею Т. Коломієць і її твором "Диваки".
Вправи 7-9. Знайомство з укр. гумористом, нашим земляком Г. Бойком та його віршем "Хлопчик Ох".
 - Послухайте ще один гумористичний вірш Грицька Бойка:

Вправи 10-11. Знайомство з гумористичними віршами укр. поетів І. Андрусяка "Сміхота" та Т. Лисенко "Сплюха".
  
                                  Навчаємося разом  Частина 7 Урок 5
Тема: Підганяй сам свою роботу, не чекай, щоб вона підганяла тебе
Вправи 1-2. Виконати за завданнями до цих вправ.
Вправа 3. "Фотоапарат"


Вправа 4. Прегляньте презентацію з афірмаціями, які допоможуть тобі успішно використовувати свою "чарівну" формулу:

Вправа 5. Переглянути фрагменти фільму можна на сайті "Інтелект України"
Вправа 6. Не забудьте прочитати за 1 хвилину і відмітити справа кількість слів!
Вправа 7. Правильно сформулюйте запитання до прочитаних текстів і запишіть його.
Вправа 8. Розгадай ребус.
   Підказки: лезо, болт, ваза, за Н, диня.
Вправа 10. 
  Піррова перемога - перемога, що дорівнює поразці.
  Після дощику в четвер - ніколи.
  Позолотити (підсолодити) пілюлю - пом'якшувати, згладжувати  завдану кому-небудь образу, прикрість.
  Показати на двері - вигпати, прогнати когось.
  По своєму повір'ю - відповідно до власних можливостей, потреб або уподобань.