понеділок, 12 квітня 2021 р.

Вівторок, 13 квітня
1. Математика - Урок 6 (с.27-30)
2. Укр. мова - Урок 7 (с.16)
3. Читання - Урок 4 (с.20-25)
4. Англ. моваУрок в зуме в 13.00! Код 946 5812159, пароль 641838
5. Людина і світ - Урок 3 (13 - 17) 

   Увага! Уроки англ. мови у вівторок та п'ятницю в зуме о 13.00
Код конференції, пароль вчитель викладає, нагадує  в ГРУПЕ "АНГЛІЙСЬКИЙ 4_А КЛАС" у вайбері!
   Тема і домашнє завдання за ці дні продублюються на блозі вчителя Костянко Т. В.
   Уроки  за середу і четвер будуть тільки на блозі.

Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

  Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
                   Рекомендації вчителя до уроків
                           Математика  Урок 6
Тема: Правильні й неправильні дроби
І. Новий матеріал
Вправа 1. Хвилинка Знайки
 - Прочитайте 1 абзац і скажіть:
 * Що таке звичайний дріб?
 * Як називається число під рискою і що воно означає?
 * Як називається число над рискою і що воно означає?
 - Прочитайте 2 і 3 абзаци та скажіть:
 * Чи бувають дроби, у яких чисельник більший від знаменника?
 - Прочитайте 4 абзац:
 * Як називаються дроби, у яких чисельник більше за знаменник?
 * Як називаються дроби, у яких чисельник менше за знаменник?
 - Зробимо висновок:

 - Повторимо правила 5 разів і запам'ятаємо їх!
 - Щоб правильно обвести неправильні дроби, треба дивитися на ... що?
Правильно, НА ЧИСЕЛЬНИК!
     Якщо ЧИСЕЛЬНИК ... БІЛЬШИЙ за знаменник або ДОРІВНЮЄ знаменнику, то це неправильний дріб! Ми його обводимо!
     За роботу! Міркуємо!
5   у цьому дробі чисельник 5. 5>2. Це неправильний дріб - обводимо!
2
5   у цьому дробі чисельник 5. 5=5. Це неправильний дріб - обводимо! 
5
2   у цьому дробі чисельник 2. 2<4. Це правильний дріб - обводимо!
4
 - Цікаво, скільки ви, діти, обвели неправильних дробів?
 Я 9! А ви скільки?
Вправа 2. Повторюємо гарно таблиці множення і ділення на 6.
Вправа 3. Продовжуємо вчитися письмово (у стовпчик) ділити багатоцифрові КРУГЛІ числа і робити ПЕРЕВІРКУ.
 - Розгляньте уважно зразок!
 * При діленні у діленому остання цифра 0. 
    0:342=0 (При діленні 0 на будь-яке число, получаємо 0! )
    ЦЕ ділення виконуємо усно, тому під останнім нулем нічого не пишемо!
    А тільки в частці пишемо 0!
 * При перевірці правильно підписуйте другий множник 450, так,щоб нуль залишився у стороні!
   І спочатку множимо без нуля. Потім цей 0 дописуємо в кінці числа-відповіді.
Виконайте ділення ЗА ЗРАЗКОМ і З ПЕРЕВІРКОЮ!
Вправа 4. Повторимо "Середнє арифметичне кількох чисел"
    1)  - Повторіть правило, згадайте формули.
    2)  - Знайдіть середнє арифметичне поданих чисел:
(568+1 268+1 164): 3=3 000 : 3=1 000
     ...
     3) Вправа 5.  - Розв'яжіть задачу на знаходження середнього арифметичного чисел.
Вправа 7. Самостійно, способом підстановки значень букви х у нерівність.
Вправа 8. Зразок ще одного виду задач на знаходження середнього арифметичного.
    1) Уважно прочитайте задачу, розгляньте зразок короткого запису такого виду задач та його розв'язання.
    2) За цим зразком розв'яжіть подану задачу.
Вправа 9. Презентацію "Види об'ємних геометричних фігур" перегляньте на сайті "Інтелект України".
Вправа 10. - Уважно перечитайте правило і підкресліть різними кольорами відповіді на 3 питання:
      * Які фігури ми називаємо об'ємними?
 - Ці об'ємні фігури поділимо на 2 групи: многогранники і тіла обертання:
      * Які фігури ми називаємо многогранниками? Чому їх так називають?
      * Які фігури ми називаємо тілами обертання? Чому?
 - Виконайте практичні завдання до цієї вправи.

                                     Укр. мова  Урок 7
Вправа 1. Розкажіть все, що ви знаєте про БУДОВУ СЛОВА!



 - Не забудьте виконати до вправи завдання!
Вправа 2.  - Записати послідовно - це значить слова розділіть на 3 групи:
1 група: слова, що не мають закінчень.
     Міркуєте:Слова не мають закінчень - значить вони не змінюються! То це слова - ... ПРИСЛІВНИКИ! (Як? Де? Коли? Звідки? ...)
 *  Шукаєте серед поданих слів слова-ПРИСЛІВНИКИ!
Восени - коли?, це ПРИСЛІВНИК - 1 група (не має закінчень).
   ...
2 група: змінювані слова з префіксами.
     Міркуєте: Змінюються всі самостійні частини мови, КРІМ ПРИСЛІВНИКА. То це може бути і ... ІМЕННИК, ПРИКМЕТНИК, ДІЄСЛОВО,ЧИСЛІВНИК, ЗАЙМЕННИК.
  Але умова є: ПОВИНЕН БУТИ ПРЕФІКС! (частина слова, що стоїть перед коренем!
   * Шукаєте: 
Розмах - 1) що? - це іменник, змінюване слово (розмахом, розмаха)
              2) префікс роз- (корінь -мах-)
   Розмах - змінюване слово з префіксом ... до 2 групи!
3 група: змінювані слова з префіксами (як у 2 групі), але ще є і суфікси (частина слова, що стоїть після кореня, перед закінченням).
   Безвітряний - 1) який? - це прикметник, змінюване слово (безвітряного, безвітряним)
                         2) має префікс без- і суфікс -ян- (вітр - це корінь)
Безвітряний - змінюване слово з префіксом і з суфіксом ... до 3 групи!
! Кожне слово треба розібрати!
Вправа 3. Виконуєте за завданнями зошита.

                             Читання Урок 4
     Тема: Класики української літератури. Павло Глазовий
Вправа 1. Прочитайте довідку про гумориста Павла Глазового і перекажіть.
 * Перегляньте уривок фільму про поета на сайті проекту.
 * Послухайте, як згадували про гумориста його сучасники:

Вправа 2. Прочитайте виразно разом з диктором вірш П. Глазового і виконайте до нього завдання:

Вправа 7. Прочитайте уривок цікавої казки Павла Глазового "Про Сергійка-нежалійка та клоуна Бобу" та опрацюйте її за завданнями.
    - Чи сподобалась вам казка? Чому?

                                                     Людина і світ  Урок 3
                        Тема: Пам'ятки історії та культури України
Вправа 1.  Прочитайте лист Центаврика і розкажіть:
 - Чому так важливо знати й шанувати історію свого роду й своєї країни?
 * Перегляньте фрагмент мультфільму "Як козаки наречених визволяли" на сайті проекту або в ютубе і дайте відповіді на питання.



Вправи 2-4. Допомагають Карти на с.5, 19, 24 та впр.7 на с.8
Вправа 6. Тлумачний словничок
 - Прочитайте його та перегляньте відео-словничок:
Вправа 7.  - Прочитайте довідку Адаптера.
 - Перегляньте на сайті відеофільм до вправи7 або в ютубі відеофільм "Сім чудес України".
Вправа 8. "Фотоапарат":

Вправи 9-12. Правильні відповіді шукайте у впр 7 с.14!!!

     Бажаю гарних та відмінних результатів у "Зоряних перегонах"!