середа, 14 квітня 2021 р.

   Четвер, 15 квітня
1. Математика - Урок 8 (с. 37-41) Вправи 8, 9 не виконуємо!
2. Читання - Урок 5 Позакласне читання (с.26-29)
3. Навч. разом - Частина 8  Урок 1
4. Інформатика - завдання на блозі вчителя: 
        1 група -  Полонська Алла Олександрівна
        2 група -  Соломенна Любов Володимирівна
5. Англ. мова - завдання на блозі вчителя Костянко Т. В.
 Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

  Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                                     Рекомендації вчителя до уроків
                                                 Математика  Урок 8
Тема: Правильні й неправильні дроби
І. Вправа 1. Закріплення знань про правильні та неправильні дроби
     1) Робота з Картою знань 18
 - Прочитайте ЗВЕРХУ три правила (справа-наліво) про  ДРІБ і розкажіть:
     * Який дріб називається звичайним?  
     * Який дріб називають правильним?
     * Який дріб називають неправильним?
 - Прочитайте ЗЛІВА (посередині) два правила про порівняння правильних дробів.
 - Прочитайте СПРАВА (посередині) два правила про порівняння неправильних дробів.
      2) - Використовуючи ці 4 правила, допишіть у правилі на с.37 пропущені слова.
 - Ще раз добре повторіть ці правила, запам'ятайте.
      3) - Допоможемо Питайлику виконати завдання.
а) Міркуємо: 
У правильного  дробу чисельник МЕНШИЙ ЗА ЗНАМЕННИК! 
ЗНАМЕННИК у нашого дробу дорівнює 5! 
Значить, ЧИСЕЛЬНИКОМ МОЖУТЬ БУТИ ЧИСЛА МЕНШІ ЗА 5:  1, 2, 3 або 4.
1,  2,  3, 4     
5   5   5  5       Це є правильні дроби!  зі знаменником 5!
б) Міркуємо: 
У неправильного  дробу чисельник БІЛЬШИЙ ЗА ЗНАМЕННИК або дорівнює йому! 
ЧИСЕЛЬНИК у нашого дробу дорівнює 6! 
Значить, ЗНАМЕННИКОМ МОЖУТЬ БУТИ  ЧИСЛА МЕНШІ ЗА 6 : 5, 4, 3, 2, 1 або дорівнює 6.
666, 6, 6, 6
1   2   3  4  5  6    Це є неправильні дроби!   із чисельником 6!
Вправа 2.  - Щоб зафарбувати указану частину прямокутника, що треба зробити спочатку?
а)* 1 крок: треба спочатку порахувати на скільки частин поділений прямокутник.      На 8 частин!
   * 2 крок: тепер треба від числа 8 знайти 1/2 частину:
          8:2*1=4(ч.)
   * 3 крок: зафарбовуємо 4 частини!  
! За цим зразком (за цими 3 кроками) виконайте завдання б) і в) самостійно.
Вправа 4. Повторення одиниць вимірювання маси за презентацією.
   Зразок: 300 т - 5 т 550 кг =
1) 1 т=1 000 кг
2) 300 т = 300*1000 = 300 000 кг
3) 5 т 550 кг = 5*1 000+550 = 5 000+550 = 5 550 кг
4)  300 000
   -      5 550
      294 450 (кг)
Вправа 5. Раціональний прийом усного множення на 5:
     1) число помножити на 10
     2) результат поділити на 2
 - Розв'яжемо усно приклад за цим прийомом:
а) 340*5= (340*10):2= 3 400:2=1 700
б) 44 000*5= (44 000*10):2=440 000:2=220 000
   ... далі самостійно.
Вправа 6. Закріплення обчислення значення буквеного виразу.
   ! Діти, не забувайте про порядок дій!
Вправа 7. Тренувальні вправи в діленні у стовпчик багатоцифрових чисел.
Вправи 8-9 НЕ ВИКОНУЄМО!
Вправа 11. Розв'язування задач на знаходження середнього арифметичного.
     а) самостійно
     б)  Розв'яжемо задачу за планом:
1 дія: Скільки деталей виготовив токар за 2 день?
2 дія: Скільки деталей виготовив токар за 3 день?
3 дія: Скільки деталей виготовляв токар у середньому за день?
Вправа 13. Геометричний матеріал "Об'ємні геометричні фігури"
   - Виконати завдання допоможе Інтелект-карта IV ( у вкладці на останній сторінці)

                                 Позакласне читання Урок 5
                                   Тема: Гумористичні вірші
Вправа 1. Робота з віршем М. Артишук "Сміх"
   - Прочитайте виразно вірш.
   - Підкресліть слова, які найбільше відповідають визначенню поняття "сміх".
   - Щоб вам хотілося б додати до такого визначення сміху?
Вправа 2. "Фотоапарат"
   - Продовжіть речення:
  Гумор - це ...
Вправа 3. Робота з відеофрагментом мультфільму "Котигорошок".
   - Виконайте завдання до цієї вправи.
Вправа 4. Завдання Питайлика.
   - Діти, готуючись до уроку "Позакласне читання на тему "Гумористичні вірші", ви в Хрестоматії прочитали багато віршів українських поетів-гумористів: А. Костецького, Г. Бойка, С. Олійника.
   Питайлик приготував вам завдання за змістом прочитаних віршів.
 Виконайте ці завдання. Я впевнена, що ви з ними впораєтесь. Будьте уважні!
     Молодці! Завдання виконали. Питайлик задоволений вами.
Підсумок уроку:
 - Чи сподобались вам гумористичні вірші?
 - Навіщо потрібні гумористичні вірші?

                           Навчаємося разом  Частина 8 Урок 1
Вправа 7.   Цінуй суспільні речі
Вправа 8. 
  * Проходити червоною ниткою - бути основним у чому-небудь.
  * Пташине молоко - щось найсмачніше, найприємніше, найбільш бажане.
  * Пуп землі - центр, основа всього.
   У сучасній мові вислів уживається іронічно, як характеристика людини, що безпідставно претендує на головну роль, на центральне місце.
  * Пускати на вітер - означає не берегти, не примножувати.
   Пускати слова на вітер - даремно говорити, обіцяти нереальне, не дотримувати слова.
  * Пута Гіменея - означає "подружній зв'язок"