1. Математика - Урок 8 (с. 37-41) Вправи 8, 9 не виконуємо!
2. Читання - Урок 5 Позакласне читання (с.26-29)
3. Навч. разом - Частина 8 Урок 1
4. Інформатика - завдання на блозі вчителя:
1 група - Полонська Алла Олександрівна
2 група - Соломенна Любов Володимирівна
5. Англ. мова - завдання на блозі вчителя Костянко Т. В.
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Математика Урок 8
Тема: Правильні й неправильні дроби
І. Вправа 1. Закріплення знань про правильні та неправильні дроби
1) Робота з Картою знань 18
- Прочитайте ЗВЕРХУ три правила (справа-наліво) про ДРІБ і розкажіть:
* Який дріб називається звичайним?
* Який дріб називають правильним?
* Який дріб називають неправильним?
- Прочитайте ЗЛІВА (посередині) два правила про порівняння правильних дробів.
- Прочитайте СПРАВА (посередині) два правила про порівняння неправильних дробів.
2) - Використовуючи ці 4 правила, допишіть у правилі на с.37 пропущені слова.
- Ще раз добре повторіть ці правила, запам'ятайте.
3) - Допоможемо Питайлику виконати завдання.
а) Міркуємо:
У правильного дробу чисельник МЕНШИЙ ЗА ЗНАМЕННИК!
ЗНАМЕННИК у нашого дробу дорівнює 5!
Значить, ЧИСЕЛЬНИКОМ МОЖУТЬ БУТИ ЧИСЛА МЕНШІ ЗА 5: 1, 2, 3 або 4.
1, 2, 3, 4
5 5 5 5 Це є правильні дроби! зі знаменником 5!
б) Міркуємо:
У неправильного дробу чисельник БІЛЬШИЙ ЗА ЗНАМЕННИК або дорівнює йому!
ЧИСЕЛЬНИК у нашого дробу дорівнює 6!
Значить, ЗНАМЕННИКОМ МОЖУТЬ БУТИ ЧИСЛА МЕНШІ ЗА 6 : 5, 4, 3, 2, 1 або дорівнює 6.
6, 6, 6, 6, 6, 6
1 2 3 4 5 6 Це є неправильні дроби! із чисельником 6!
Вправа 2. - Щоб зафарбувати указану частину прямокутника, що треба зробити спочатку?
а)* 1 крок: треба спочатку порахувати на скільки частин поділений прямокутник. На 8 частин!
* 2 крок: тепер треба від числа 8 знайти 1/2 частину:
8:2*1=4(ч.)
* 3 крок: зафарбовуємо 4 частини!
! За цим зразком (за цими 3 кроками) виконайте завдання б) і в) самостійно.
Вправа 4. Повторення одиниць вимірювання маси за презентацією.
Зразок: 300 т - 5 т 550 кг =
1) 1 т=1 000 кг
2) 300 т = 300*1000 = 300 000 кг
3) 5 т 550 кг = 5*1 000+550 = 5 000+550 = 5 550 кг
4) 300 000
- 5 550
294 450 (кг)
Вправа 5. Раціональний прийом усного множення на 5:
1) число помножити на 10
2) результат поділити на 2
- Розв'яжемо усно приклад за цим прийомом:
а) 340*5= (340*10):2= 3 400:2=1 700
б) 44 000*5= (44 000*10):2=440 000:2=220 000
... далі самостійно.
Вправа 6. Закріплення обчислення значення буквеного виразу.
! Діти, не забувайте про порядок дій!
Вправа 7. Тренувальні вправи в діленні у стовпчик багатоцифрових чисел.
Вправи 8-9 НЕ ВИКОНУЄМО!
Вправа 11. Розв'язування задач на знаходження середнього арифметичного.
а) самостійно
б) Розв'яжемо задачу за планом:
1 дія: Скільки деталей виготовив токар за 2 день?
2 дія: Скільки деталей виготовив токар за 3 день?
3 дія: Скільки деталей виготовляв токар у середньому за день?
Вправа 13. Геометричний матеріал "Об'ємні геометричні фігури"
- Виконати завдання допоможе Інтелект-карта IV ( у вкладці на останній сторінці)
Позакласне читання Урок 5
Тема: Гумористичні вірші
Вправа 1. Робота з віршем М. Артишук "Сміх"
- Прочитайте виразно вірш.
- Підкресліть слова, які найбільше відповідають визначенню поняття "сміх".
- Щоб вам хотілося б додати до такого визначення сміху?
Вправа 2. "Фотоапарат"
- Продовжіть речення:
Гумор - це ...
Вправа 3. Робота з відеофрагментом мультфільму "Котигорошок".
- Виконайте завдання до цієї вправи.
Вправа 4. Завдання Питайлика.
- Діти, готуючись до уроку "Позакласне читання на тему "Гумористичні вірші", ви в Хрестоматії прочитали багато віршів українських поетів-гумористів: А. Костецького, Г. Бойка, С. Олійника.
Питайлик приготував вам завдання за змістом прочитаних віршів.
Виконайте ці завдання. Я впевнена, що ви з ними впораєтесь. Будьте уважні!
Молодці! Завдання виконали. Питайлик задоволений вами.
Підсумок уроку:
- Чи сподобались вам гумористичні вірші?
- Навіщо потрібні гумористичні вірші?
Навчаємося разом Частина 8 Урок 1
Вправа 7. Цінуй суспільні речі
Вправа 8.
* Проходити червоною ниткою - бути основним у чому-небудь.
* Пташине молоко - щось найсмачніше, найприємніше, найбільш бажане.
* Пуп землі - центр, основа всього.
У сучасній мові вислів уживається іронічно, як характеристика людини, що безпідставно претендує на головну роль, на центральне місце.
* Пускати на вітер - означає не берегти, не примножувати.
Пускати слова на вітер - даремно говорити, обіцяти нереальне, не дотримувати слова.
* Пута Гіменея - означає "подружній зв'язок"