четвер, 15 квітня 2021 р.

     П'ятниця, 16 квітня
1. Еврика - Частина 8  Урок 1 (с.3-6)
2. Читання - Урок 6 (с.30-35) 
3. Фіз - ра - завдання на блозі вчителя Джебженяк Ляна Юріївна
4. Навч. разом - Урок 2 (с.5-8)
5. Англ. моваУрок в зуме
 Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

  Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                            Рекомендації вчителя до уроків
                                 Еврика  Частина 8  Урок 1
              Тема: Координати. Координатний кут. Діаграми
Вправа 1.  - Прочитайте епіграф - народне прислів'я.
 - Як ви його розумієте?
Вправа 2.  - Повторіть, що таке КООРДИНАТИ?
Вправа 3.  - Допоможемо Евриці! 
  Наші помічники: 
1. КОМПАС! (в лівому верхньому куточку) -  ! він нам показує СТОРОНИ ГОРИЗОНТУ:
   * вгору Пн (ПІВНІЧ)
   * вниз Пд (ПІВДЕНЬ)
   * вправо Сх (СХІД)
   * вліво Зх (ЗАХІД)
2. МАСШТАБ! ( в правому нижньому куточку)
 - Прочитаємо його: 1КЛІТИНКА (НА ПАПЕРІ)- ЦЕ 1 КМ (в дійсності)
3. ОЛІВЕЦЬ! - ним будемо позначати стрілочки -куди рухається турист!
     Міркуємо над завданнями:
а)  - Прочитайте уважно завдання і підкресліть ключові слова (ЗВІДКИ? КУДИ? і НА СКІЛЬКИ?):
  з точки А, на північ 2 км, на захід 3 км
    * Починаємо з точки, з якої вийшов турист - з ТОЧКИ А.
    * Від точки А рухаємося ...
 (куди?) НА ПІВНІЧ - тобто вгору ... 
(на скільки клітинок?) НА ДВІ (тому що 2 км: 1 км - це 1 клітинка, 2 км - 2 клітинки)
   * від цієї точки рухаємося ... 
КУДИ? - НА ЗАХІД (вліво) , 
НА СКІЛЬКИ КЛІТИНОК? - на 3 клітинки ( тому що 3 км - це 3 клітинки)
   * Робимо ВИСНОВОК - Де опинився турист? ... У ТОЧЦІ В!
Відповідь: у точці В знаходиться турист.
б) - Прочитайте уважно завдання і підкресліть ключові слова (ЗВІДКИ? КУДИ? і НА СКІЛЬКИ?):
  з точки С, на схід 4 км, на південь 1км, на захід 5км  
    * початок - ... ТОЧКА С
    * від т.С рухаємося ... НА СХІД (тобто вправо) НА 4 КЛІТИНКИ (4 км - це 4 кл.). Турист опинився у точці D!
    * від отриманої точки D  рухаємося ... НА ПІВДЕНЬ (тобто вниз) НА 1 КЛІТИНКУ (1 км - це 1 кл.) 
    * від цієї точки рухаємося ... НА ЗАХІД (вправо) ... НА 5 КЛІТИНОК (5 км - це 5 кл.) 
    * Висновок: турист знаходиться у точці ... В.
Відповідь: у точці В... .
в) Самостійно! 
Вправа 4.  Робота з координатним кутом.
- Прочитайте уважно правило і скажіть:
1) Що потрібно знайти , щоб визначити розташування точки? (ЇЇ КООРДИНАТИ - (Х; У)
2) Де знаходимо ПЕРШУ КООРДИНАТУ (Х)?  (ПО ГОРИЗОНТАЛІ Ох)
3) Де знаходимо ДРУГУ КООРДИНАТУ (У)?  (ПО ВЕРТИКАЛІ Оу)
4) Як на письмі позначають координати точки? 
 - Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ "АЛГОРИТМ ЗНАХОДЖЕННЯ КООРДИНАТИ ТОЧКИ":

 
 - Будемо вчитися записувати координати точок.
а)  - Уважно прочитайте завдання, міркуємо:
 !Кінцями відрізка FD є точка F і точка D . Значить, нам треба знайти координати точки F і точки D
 * Шукаємо координати точки F :
Міркуємо так:
   1 крок: від точки F вниз проводимо вертикальну лінію до координатного променя Ох. Це перша координата - 4.
   2 крок: від точки F вліво проводимо горизонтальну лінію до координатного променя Оу. Це друга координата - 0.
   Висновок: F (4; 0)

 * Шукаємо координати точки D :
Міркуємо так:
   1 крок: від точки D  вниз проводимо вертикальну лінію до координатного променя ОХ. Це перша координата - 7.
   2 крок: від точки D  вліво проводимо горизонтальну лінію до координатного променя ОУ. Це друга координата - 9.
   Висновок: D(7; 9)
Відповідь: F(4;0)  D(7;9)
б) Міркуємо: трикутник АВК має три вершини, три точки: точка А, точка В, точка К. 
   Знаходимо за алгоритмом (зразок попереду) координати точки А, точки В і точки К.
   ...
Відповідь: А(1;3)  В(3;7)  К(4;3)
 в) і г)  самостійно!
Вправа 5.  - Алгоритм побудови точки за її координатами. Перегляньте презентацію:

 - Виконайте завдання до вправи.
Цікаво, який рисунок ви отримали?
Вправа 7. Попрацюємо з ДІАГРАМАМИ!
 - Що таке діаграма? Згадайте, прочитавши 1 абзац правила!
 - Наприклад, щоб порівняти довжини тіла акул, використовують таку стовпчасту діаграму:

 - Прочитайте 2 і 3 абзаци у правилі.
Що задають у діаграмах для зображення чисел або величин?  (Масштаб!)
 * Розглянемо діаграму:
1) на координатному промені Ох показана тривалість серій, тобто ЧАС, у хвилинах
 ! Визначимо, який масштаб у нашої діаграми?
 * 1 клітинка - 2 хвилини (2 клітинки - це 4 хвилини, 4:2=2(хв)) 
2) на координатному промені Оу показаний номер серії: 1(перша серія), 2(друга серія) і 3(третя серія).
 * Проаналізуємо діаграму за запитаннями а), б), в) та г)
а) 24хв; ...хв; ... .
б) на ... 4хв. (Чому? 24-20=4(хв))
в) Увага! На скільки СЕКУНД ...?
 - Правильно, треба перевести в секунди!
    1дія: 22хв-20хв=2хв
    2дія: 2хв=60с*2=120с
3) ... всього мультфільму! тобто всіх трьох серій разом!
 - Знайшли?
Вправа 8.  
   1 крок: Розглянемо діаграму, її позначки:
горизонталь Ох - це імена дівчаток (під стовпчиками будемо писати імена дівчаток, коли вияснемо, який кожна з них має зріст)
вертикаль Оу - це зріст дівчаток (у сантиметрах)
   2 крок: Визначаємо зріст - підписуємо ім'я
 * Що говориться про зріст Даринки? НАЙВИЩА!
Дивимося, де найвищий стовпчик?  150см! (він другий).
Під другим стовпчиком пишемо: Даринка. А біля ім'я Даринка: 150см
 * Що говориться про зріст Ганнусі? НАЙНИЖЧА!
Дивимося на найнижчий стовпчик. Він 75см. Це четвертий стовпчик. Під ним пишемо: Ганнуся. А біля ім'я Ганнуся: 75см.
 * У нас залишилося 2 стовпчика (перший - 100см і третій - 125см). Це стовпчики зросту Олі і Іринки.
   Що говориться про зріст Олі та Іринки? ОЛЯ ВИЩА ЗА ІРИНКУ!
125см >100см, 
  значить, зріст Олі 125см (підписуємо під цим стовпчиком(третім) - Оля, а біля ім'я Оля: 125см)
а зріст Іринки - 100см. Під першим стовпчиком пишемо: Іринка. А біля ім'я Іринка: 100см.
Вправа 9. Переглянувши презентацію, виконайте завдання до вправи.

Вправа 10. Винахідницька задача.
 - Цікава ситуація!
 - Діти, що ви запропонуєте?
 - А може вам допоможуть, підкажуть дорослі (тата, дідусі), як вийти з цієї ситуації? Цікаво!


                                      

                                       Читання  Урок 6
Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"
Вправа 1. Знайомство з життям та творчістю В. Нестайка.
Перегляньте відео до вправи на сайті проекту.
Вправа 2. Вправа "Фотоапарат"

Вправа 3. Конкурс "Найрозумніший"
Вправа 5. Тлумачний словничок
Вправа 8. Читання уривку пригодницької повісті "Тореадори з Васюківки" самостійно або разом з диктором
Вправа 9. Завдання Питайлика до прочитаного тексту.
   Нагадую!!! 1)Спочатку знайдіть відповіді на питання (2 завдання), а потім поділіть уривок на частини (1 завдання).
   2) Не забувайте ПІДКРЕСЛЮВАТИ відповіді на питання!
 - Чи подобаються вам, діти, ПРИГОДИ?
Яку кумедну ситуацію, яка сталася з вами чи знайомими, ви згадали і записали ?

                                         Навчаємося разом  Урок 2
                         Тема: Ціна величі - відповідальність
Вправа 1. Прочитайте і запам'ятайте вислів про відповідальність.
Вправа 2. Робота з притчею.
Вправа 3. Вправа "Фотоапарат"


Вправи 4-5. Робота з текстами.
  ! Не забудьте прочитати ЧІТКО, РОЗБІРЛИВО, РОЗУМІЮЧИ за 1 хв з рази і відмітити збоку.
Вправа 7. Ребус- Радій за інших.
Вправа 8. Робота з фразеологізмами:
  Ріг достатку - велике розмаїття, багатство.
  Робити з мухи слона - дуже перебільшувати що-небудь, надавати дрібниці великого значення.
  Розверзлися хлябі небесні - велика злива. (хлябі - застаріле слово:глибина моря або неба).
  Розводити демагогію - пустими, непотрібними розмовами навмисне впливати на почуття людей або вносити безладдя.
  Розв'язати вузол - остаточно вирішити складне, заплутане питання, проблему.

             Ура! Уроки зроблені!!! Два вихідних!!! 
             Бажаю теплих і гарних вихідних!!!