понеділок, 19 квітня 2021 р.

   Вівторок, 20 квітня
1. Математика - Урок 9 (с.43-45)
2. Укр. мова - Урок 9 (с.22-23) Вправа 5 письмово!
3. Читання - Урок 8 (с.42-46) 
4. Англ. мова - завдання блозі вчителя
5. Людина  і світ - Урок 5 (с.26-30)
  Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                                Рекомендації вчителя до уроків
                                          Математика  Урок 9
Вправа 1. Порівняння дробів з однаковими чисельниками.
   - Діти, ми знаємо, що порівняння дробів є трьох способів:
1 спосіб: Коли дроби мають ОДНАКОВІ ЗНАМЕННИКИ!
      * порівнюємо ЧИСЕЛЬНИКИ! БІЛЬШИЙ той дріб, у якого БІЛЬШИЙ ЧИСЕЛЬНИК!
2 спосіб: Порівнюємо ПРАВИЛЬНІ і НЕПРАВИЛЬНІ дроби, знаючи, що
     * ПРАВИЛЬНИЙ дріб завжди МЕНШЕ 1!
     * НЕПРАВИЛЬНИЙ дріб завжди БІЛЬШЕ 1 або ДОРІВНЮЄ 1!
3 спосіб: Коли дроби мають ОДНАКОВІ ЧИСЕЛЬНИКАМИ!
   - Прочитайте уважно правило і підкресліть ключові слова.
    - Так, ключові слова МЕНШИЙ ТОЙ ДРІБ, У ЯКОГО БІЛЬШИЙ ЗНАМЕННИК!
  Чому? Тому, що чим більший знаменник, тим на більшу кількість частинок ми поділяємо і частинки все стають меншими. 
     Доведіть практично: Розділіть однакові цукерки між 3 друзями і 5 друзями. Коли друзі получать меншу частинку? Так, коли цукерку поділили між більшою кількістю друзів, між п'ятьма! П'ята частинка менше, ніж третя!
    - Ще гарно повторіть правило.
   - Розгляньте ЗРАЗОК порівняння дробів з однаковими чисельниками. Запам'ятайте!
   - Порівняймо дроби ЗА ЗРАЗКОМ!
а) 1 > 1,  
    6     8
оскільки ПОРІВНЮЄМО ЗНАМЕННИКИ!  6 < 8. А за правилом МЕНШИЙ ТОЙ дріб, у якого БІЛЬШИЙ ЗНАМЕННИК (тобто, НАВПАКИ).
б) 7 > 7  , оскільки 10 < 16.
   10   16
Вправа 2. Порівняйте дроби за зразком і правилом самостійно.
Вправа 3. - Прочитайте завдання, розгляньте ЗРАЗОК і скажіть:
     * Яким правилом будете користуватися?
  * Так, с.32 - НЕПРАВИЛЬНИЙ ДРІБ, у якого ЧИСЕЛЬНИК І ЗНАМЕННИК ОДНАКОВІ, ДОРІВНЮЄ 1!
Вправа 4. ЗА БАЖАННЯМ!
Вправа 5. Повторення таблиць множення і ділення на 8! 
   - Гарно повторили, тому і швидко розв'язали приклади.
Вправа 6. Закріплення ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ.
Вправа 7. Повторення "Координатний промінь".
    - Вчимося креслити координатний промінь:
  1) Поставили точку, позначили буквою О, її координата 0 (написали під точкою О число 0)
  2) Від точки О вправо проводимо (креслимо) промінь простим олівцем під лінійку. Справа на промені ставимо стрілочку, позначаємо буквою х.
   3) Тепер від точки О відміряємо 1 см (одиничний відрізок) - ставимо поділку - рисочку, від цієї поділки відміряємо ще 1 см - ставимо другу поділку, від другої поділки відміряємо ще 1 см - ставимо третю поділку і т.д.
   Під рисочками від 0 проставимо числа 1, 2, 3, 4, ...
Числовий промінь готовий! Получилось? Молодці!
   4) Нам відома точка А(1). Позначимо її, вона знаходиться там де позначка з числом 1. Зверху написали букву А.
   5) Тепер знайдемо точку В. Вона знаходиться праворуч (тому що віддалена) від точки А(1) на відстані 5 од. в.
1 спосіб: від точки А(1) вправо відраховуємо 5 поділок-рисочок. Це буде поділка з числом 6. Зверху написали букву В.
2 спосіб: математично 1+5=6 (од. в.), тобто це точка з координатою 6. Зверху пишемо над числом 6 букву В. 
     ТочкуВ(6) знайшли!
  6) Тепер знайдемо точку С. Вона знаходиться праворуч (тому що віддалена) від точки А(1) на відстані 3 од. в.
1 спосіб: від точки А(1) вправо відраховуємо 3 поділки-рисочки. Це буде поділка з числом 4. Зверху написали букву С.
2 спосіб: математично 1+3=4 (од. в.), тобто це точка з координатою 4. Зверху пишемо над числом 4 букву С. 
     ТочкуС(4) знайшли!
   7) Знайдемо відстань між точками В і С.
1 спосіб: порахувати одиничні відрізки від точки В до точки С. 
Їх 2 одиничних відрізка, тобто 2см. 
2 спосіб: За првилом! Прочитайте і скажіть, що будемо робити?
   *  ВІД БІЛЬШОЇ КООРДИНАТИ ВІДНІМАТИ МЕНШУ!
   - Подивіться у правилі і виділіть зразок, як треба записувати рішення!
               ВС=ОВ-ОС=6-4=2(см)
               ВС=2см
Вправа 9. Повторення "Задачі на знаходження вартості товару"
   - Згадаймо:
 * Що таке ціна? А що таке вартість?
ЦІНА - це гроші за 1 предмет.
ВАРТІСТЬ - це гроші за всю покупку.
 * Як знайти вартістьц*к=в
 * Як знайти цінув:к=ц
 * Як знайти кількість в:ц=к
 -  Користуючись ціма формулами, знайдіть невідомі величини у таблиці.
Вправа 10. Геометричний матеріал "ТІЛА ОБЕРТАННЯ".
 - Згадайте за презентацією і за Інтелект-картою ІV:
   * Що таке ТІЛА ОБЕРТАННЯ?

 - Виконайте завдання.

                                                    Укр. мова  Урок 9 (с.22-23)
І. Вправа 5. Повторення  теми"Звертання".
   - Запрошую вас прийняти участь у відеоуроці, щоб згадати відомості про звертання:


    - Прочитайте правило і розкажіть:
 * Що ми називаємо звертанням?
 * Якими розділовими знаками виділяються звертання в реченні?
 * Чи є звертання членом речення?
      - Виконайте завдання і РЕЧЕННЯ ЗАПИСАТИ У ЗОШИТ!
ІІ. Вправа 6. Повторення теми "Речення"

ІІІ. Конкурс "Великі перегони"
   !!! Виконуючи ЗАВДАННЯ 3КОЖНЕ СЛОВО РОЗБЕРІТЬ ЗА БУДОВОЮ В ЗОШИТІ!  простим олівцем!

   !!! Розбирайте слова за будовою ЗА АЛГОРИТМОМ:




                                                         Читання  Урок 8
Вправа 1. Прочитати довідку  і ОБОВ₴ЯЗКОВО ПЕРЕКАЗАТИ!
Вправа 8. Опрацювати Тлумачний словничок - це поповнення вашого словникового запасу!
    ! Не забувайте себе перевіряти:
    " Які нові слова я запам'ятав ? Що вони означають?"
Вправа 8. Прочитати уважно продовження уривку пригодницької повісті самостійно або з диктором.
Вправа 9. Виконати завдання Питайлика до тексту.
    Нагадую!
1) Біля підкреслених (охайно) в тексті   на питання СТАВИТИ ЧИСЛО_НОМЕР ПИТАННЯ!
    - Перегляньте фрагмент фільму і виконайте до нього завдання:

   - Цікаво, а про що мрієте ви разом з друзями? Чи потрібна вам усесвітня слава? Чому?

                                           Людина і світ  Урок 5 (с.26-30)
Вправа 1.Прочитайте уважно лист Центаврика і скажіть:
     * Чи можна мандрувати безладно? Чому?
     * Що порадив Центаврик: як треба мандрувати?
     * Куди запрошує Центаврик помандрувати сьогодні?
   - Відправляємось в мандри по ЄВРОПІ!
 - Перегляньте відеофрагмент про Францію на сайті і дайте відповіді на запитання.
Вправи 2-4. 
   Для самоперевірки: Г, В, А.
Вправа 6. Тлумачний відеословничок:
Вправа 7. Опрацювати довідку від Адаптера самостійно і за відеопрезентацією на сайті.
   - Прочитайте уважно 1 абзац тексту.
  - Перечитуючи по реченню, підкресліть назву пам'ятки та країни, де вона знаходиться.
  Наприклад:  Стоунхендж у Великій Британії, 
                          печери Ласко у Франції,
                          храм Аполлона в Греції, 
                          Колізей в Італії, ... .
   - Скільки європейських пам'яток підкреслили?  Я знайшла в 1 абзаці та підкреслила 11 європейських пам'яток.
   -  Що ще приваблює туристів до Європи? (у 2 абзаці). Підкресліть.
Вправа 8. "Фотоапарат":

Вправи 9-12. Користуйтесь текстом на с.27 і підкресленою інформацією.
  ! Перевірте свої знання у "Зоряних перегонах". 
               Бажаю гарних результатів!!!
    * Працюючи з картою на с. 30, користуйтесь підкресленим у тексті на с.27!