вівторок, 6 квітня 2021 р.

Середа, 7 квітня
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Урок 2 (с.9-12)
3. Укр. мова - Урок 4 (с.7-8)

                 Рекомендації вчителя до уроків
                               Математика Урок 2
Вправа 1. Віднімання дробів з однаковими знаменниками.
 - Повторіть правило на с.3 і допишіть пропущені слова.
Вправа 3.  - Уважно розгляньте зразок, як знаходити частину години.
 - Знайдемо, яку частину години становлять 5 хв.
Міркуємо так:
 * в 1 год=60 хв
 * треба 60 хв:5хв=12, це означає 12 частину. 
 * Відповідь:  частину години становлять 5 хв.
                      12
Вправа 4. Повторення таблиць множення й ділення на 3.
Вправа 5. Письмове ділення багатоцифрових чисел.
     Згадаймо, яким способом виконуємо ділення багатоцифрових чисел?
  Правильно, СПОСОБОМ ПІДБОРУ! Шукаємо - СКІЛЬКИ РАЗІВ ТРЕБА ВЗЯТИ ДІЛЬНИК, ЩОБ ОТРИМАТИ ДІЛЕНЕ.
1) Міркуємо: скільки разів треба взяти 236, щоб получилось 944.
Беремо 2 рази: 236*2=472 - мало.
Беремо 3 рази: 236*3=708 - мало.
Беремо 4 рази: 236*4=944 - підходить.
Висновок: брали 4 рази, значить у частці пишемо 4.
Вправа 6.  - Згадаємо правило на с.62!
 - Що показує координата точки?
 - Як знайти відстань між точками за їх координатами?
  - Розгляньте зразок, як записувати таке завдання.
  а) ВС=ОС-ОВ=11-4=7 (од. в.)
     Чому так? Тому що треба від більшої координати відняти меншу!
  б) Самостійно.
Вправа 7. Розв'язування рівнянь. Карта знань 14.
а) х*8=84-52
Розглянувши рівняння, ми бачимо:
у лівій стороні - одна дія і х(невідоме): ми не можемо виконати дію.
у правій стороні  теж одна дія, але числа: цю дію ми можемо виконати.
Виконуємо дію у правій частині (84-52=32) і получаємо рівняння просте:
   х*8=32
 Міркуємо: Дія множення, невідомий 1 множник. Щоб знайти 1 множник, треба добуток поділити на 2 множник. (Карта знань 14!)
   х=32:8
   х=4
4*8=84-52
  32=32
Вправа 9.  Розв'язування задач за допомогою рівнянь. 
   Зразок таких задач на с.5!
Вправа 10. Геометричний матеріал.
 - Прочитайте правило і розкажіть:
 * Що таке радіус? (1 абзац)
 * Що таке хорда? (2 абзац)
 * Що таке діаметр? (3 абзац)
 * Який зв'язок між діаметром і радіусом? (4 абзац)
Завдання:
NM=6см (бо це діаметр)
OA=3см (це радіус)
OC=3см (це радіус)
 - Що цікаве помітили? Так, що радіус - це половина діаметра, а діаметр - це два радіуса!
Вправа 11. Такого виду вправу виконували на минулому уроці. Згадайте, це була вправа 14.

                    Українська мова Урок 4
Вправа 1. Повторіть правило про прислівник,вставивши пропущене.
 - Перегляньте презентацію:

Вправа 3.  - В зошит виписати слова з пропущеними буквами, як словниковий диктант.
Вправа 5.  - Прочитайте правило і підкресліть, за допомогою чого утворюються прислівники:
   1) за допомогою префіксів;
   2) за допомогою суфіксів;
   3) за допомогою і суфіксів, і префіксів.
  Ранок - вранці (префікс в-, суфікс -і-), бік - збоку, середина - всередині, рік - щорічно, вічний - вічно.
Вправа 7. Робота зі словниковими словами.
Вправа 8. Не забудьте записати звукові моделі слів-прикладів, ЯКІ ВИ САМІ ПІДІБРАЛИ І ДОПИСАЛИ.