1. Еврика - Урок 2 (с.6-8)
2. Читання - Урок 7 (с.37-42)
3. Навчаємося разом - Урок 3 (с.9-12)
4. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
Еврика Урок 2 (с.6-8)
Вправа 1. Прочитайте текст і згадайте:
1) Що таке множина?
2) Якою буквою позначають множину?
3) Що є елементами множини?
4) Яким знаком записують, якщо предмет є елементом цієї множини?
5) А якщо предмет не належить цій множині, яке позначення уживають?
Вправа 2. Виконайте завдання самостійно.
Для самоперевірки:
Вправа 3. Якщо забули правило, згадайте його на с.3.
* - Я зобразила так фігури, щоб їх перетин був
б) відрізок
- Цікаво, а як ви зобразили?
Вправа 5. Будемо вчитися розв'язувати задачі за допомогою кругів Ейлера, тобто множин. Задачі такого виду розв'язували на минулому уроці.
а) - Прочитайте уважно задачу і допишіть позначки до кругів:
Ф - фільми (Диски з фільмами позначимо множиною Ф (16 дисків))
20 - кількість всього дисків на полиці (з мультфільмами і фільмами)
? - Кількість дисків, на яких записані і мультфільми, і фільми, позначимо знаком ? на перетині - спільній частині обох множин.
1) 14+16=...30 (д.)
2) 30-20= ...10 (д.)
Перевірка:
14-10=4(д.) - тільки з мультфільмами
16-10=6 (д.) - тільки з фільмами
4+6+10=20(д.) - всього
Відповідь: 10 дисків, на яких записані і фільми, і мультфільми.
б) - За зразком першої задачі розв'яжіть другу задачу самостійно.
* Питання для Розумників!
- Діти, задачі розв'язуються однаково, але є одне чим вони різняться.
Вправа 6. Цікаві логічні задачі!!! Розгадали?
Вправа 7. " Цікаве про голубів"
Вправа 8. Поміркуйте над винахідницькою задачею. У вас добре це получається!
Читання Урок 7 (с.37 - 42)
Навчаємося разом Урок 3 (с.9 - 12)
Вправа 2. Послухайте притчу про тесляра:
Вправа 3. Вправа "Фотоапарат":
Вправа 10. "У світі фразеологізмів"
Голос волаючого в пустелі - просьба, заклик, на якій ніхто не відгукнеться.
Гора породила мишу - про людину, яка багато обіцяє, а робить мало.
Гордіїв вузол - про якісь складні обставини; про заплутані питання.
Дамоклів меч - про постійну небезпеку.
Дзвонити в усі дзвони - широко розголошувати щось, розповідати всім про якусь подію.