понеділок, 11 січня 2021 р.

Вівторок, 12 січня

1. Математика - Урок 2 (с.8-11)
2. Читання - Урок 2 (с.7-12)
3. Укр. мова - Урок 2 (с.3)
4. Людина і світ - Урок 2(с.7-11)
5. Англ. мова - сьогодні урок на платформі "Дистанційне навчання" о 13.30

   Нагадую, 2 уроки англ. мови (вівторок і четвер) на платформі "Дистанційне навчання" о 13.30 і 2 урока (середа, п'ятниця) - самостійно за завданнями вчителя Костянко Т. В.   tkostianko@gmail.com

https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

     Рекомендації вчителя до уроків

   Математика  Урок 2 (с.8 - 11)
Вправа 1. -Діти, за таблицею повторіть назви 4 класів:
І клас - клас ... одиниць
ІІ клас - ....  клас тисяч
ІІІ клас - .... клас мільйонів
ІV клас - клас ....
 - Молодці! А тепер за таблицею повторіть назви 12 розрядів:
1 розряд - розряд одиниць
2 розряд - розряд ...  десятків
3 розряд - ....   розряд сотень
4 розряд - ...   розряд одиниць тисяч
5 розряд - розряд ...  десятків тисяч
6 розряд - ...   
.... і т.д.
 - Молодці!
* - Виконайте завдання МАТЕМАТИЧНОГО ДИКТАНТУ і перевірте на екрані.
Вправа 2.  - Наприклад, першу множину я назвала так "Одноцифрові числа, більші один від одного на 2", а другу - "Круглі числа від 0 до 50", ...
Вправа 3.  - Відкрийте, діти, КАРТУ ЗНАНЬ 3! і повторіть АЛГОРИТМ ОКРУГЛЕННЯ!
 - Повторіть із Совою:
* Що таке округлення чисел? 
* Які числа ми називаємо округленими?
 - За алгоритмом, картою знань 3 округліть подані числа.
! Не забувайте кожен урок брати участь у матем. грі "Бій з Драконом" - по 1-2 сторінці!
Вправа 4. Усна лічба.
Вправа 5. Повторіть ознаку подільності на 3 ( правило на с.4 і КАРТА ЗНАНЬ 11)
Вправа 6.  - Діти, чи змогли поросята поділити зібрані жолуді порівну? Чекаю ваших відповідей!
!Не забувайте, діти, робити фізхвилинки!
Вправа 8.  - Діти, на минулому уроці у "Великих перегонах" ви повторили письмове ділення (у стовпчик) на одноцифрове число, а сьогодні повторимо письмове ділення (у стовпчик) на двоцифрове число.
 - Повторіть разом із Знайкою алгоритм і виконайте самостійно 3 приклади на ділення. 
! Діти, не забувайте мати чернетку під рукою, де ви підбираєте кількість (скільки разів ми можемо взяти дільник)!
Вправа 9. Уважно прочитавши завдання, ви зрозуміли, що це задача НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ!
   Хто забув, як розв'язуються такі задачі, вам допоможе ДОВІДНИК 4 клас Математика с 55!
Вправа 10.  - Повторення вивченого про многокутник.
 - Прочитайте уважно правило самостійно і разом з диктором, дайте відповіді на 6 запитань:
* Що таке многокутник?
* Що таке вершини многокутника?
* Сторони многокутника - це ... .
* Периметр многокутника - це ... .
* Яка може бути найменша кількість сторін у многокутника?
* З чим пов'язана назва многокутника?
Вправа 11. Самостійно виконайте.

Виконуючи "Сторінку чемпіонів", попрактикуйтесь в розв'язуванні різних видів задач:
1 задача - Задача на розкриття змісту множення (Довідник 4 кл. с.44)
2 задача - Задача на розкриття змісту ділення (Довідник с.47)
3 задача - Задача на зведення до одиниці ІІ вид (Довідник с.67)
4 задача - Задача на пропорційне ділення (Довідник с.51)

      Читання  Урок 2 (с.7-12)
! Не забувайте відповіді на питання підкреслювати у тексті!


       Укр. мова Урок 2 (с.3)
 - Діти, сьогодні Урок з укр. мови - це Розвиток мовлення.
Працюємо на с.3.
Вправа 10.    - Повторіть, що таке текст-розповідь. 
Якщо забули - допоможе Довідник 2 клас с.19!
Вправа 11.  - Побудьте вчителями.
! Помилки в мовленнєвому оформленні - це лексичні помилки (дивиться пояснення, що таке лексична помилка, внизу с.3)
Наприклад, 
1) Чи є в укр. мові слова: "наблюдаю", "пощитати", "питався",які зустрічаються в творі Незнайка? Ні. Є слова: спостерігаю, порахувати, намагався.
2) Повтор слів: Перечитайте 2, 3 і 4 речення - повторюється "вільний час", "розважатися". Тому 4 речення зовсім треба прибрати!
3) Текст не поділений на абзаци.
  Абзац - це відносно цілісна змістова частина тексту, об'єднана мікротемою. 
   Перечитайте текст, на скільки абзаців можна поділити його? Я думаю на 4, а ви? Поділіть (обведіть кожну частину і поставте цифру 1, 2, 3, 4.)
Вправи 12-14.  - Складіть план свого твору-розповіді, свій твір "Як ти проводиш свій вільний час" і запишіть у зошиті. 
    З нетерпінням чекаю ваші твори!


            Людина і світ  Урок 2 (с.7-11)
Вправа 6.  - Працюємо над текстом:
* Спочатку прочитайте уважно, якщо треба ще раз перечитайте текст, не спішіть. Читайте, вдумуючись.
* А тепер будемо шукати відповіді на питання і підкреслювати відповіді - ключові слова олівцями різного кольору, ставлячи цифру:
1) Що спонукало мореплавців та мандрівників докладати зусилля для того, щоб на карті нашої планети зникали "білі плями"? (Одвічне прагнення людини зазірнути за горизонт)
   Білі плями - це те, що нам невідоме, чого ми не знаємо.
2) Коли, в яку епоху найшвидше зникали "білі плями"? Як ця епоха називалась? (епоха Великих географічних відкриттів)
3) Яка найважливіша подія відбулася в епоху Великих географічних відкриттів? (відкриття Америки)
4) Що бажали знайти європейці?
5) В якому році відбулася іспанська експедиція?
    Хто її очолював?
    Який океан перетнула експедиція Колумба?
    До яких островів вони дісталися? Як вони називаються?
    Чим уважав Колумб ці землі, а тубільців?
6) Що довів Амеріго Веспучі?
    Як назвали згодом новий материк?
7) Ким невдовзі були захоплені американські землі?
8) Що відомо сьогодні про те, коли європейці бували в Америці?
9) Хто і коли відкрив морський шлях до Індії?
 - Діти, за запитаннями, за підкресленими ключовими словами перекажіть текст. (якщо треба - декілька разів! )
     ! Діти, у вас ще є час навчитися гарно переказувати тексти! Не забувайте, що скоро 5 клас - переказувати треба вміти. А тексти будуть вже побільше!