вівторок, 12 січня 2021 р.

Середа, 13 січня
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Матем. - Урок 3 (с.13-16)
3. Укр. мова - Урок 3 (с.5-7)
   Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

     Математика  Урок 3 (с.13 - 16)
Вправа 1. Повторення назв класів і розрядів:
 - Назвіть назви 4 класів. Перевірте за таблицею.
 - Назвіть назви 12 розрядів. Перевірте за таблицею.
Вправа 2. а) множина 6 найменших чисел, які діляться на3; б) множина одноцифрових чисел, які більше одне від одного на 2;
Вправа 3. За Картою знань 3 та правилом закріпимо знання про округлення:
* Що таке округлення чисел?
* Які числа називаємо округленими?
* Розкажіть алгоритм, кроки округлення чисел.
 - Округліть за алгоритмом подані числа.
Вправа 4. - За презентацією повторіть одиниці вимірювання часу.
а) 6 год 40 хв : 40 = (6 * 60 + 40)хв : 40 = (360 + 40)хв : 40 = 400хв:40=10хв
...
Вправа 5. Повторення ознаки подільності на 3 за Картою знань 11.
 а) Наприклад, я записала число 12, тому що склавши його цифри 1+2=3, а 3 ділиться на 3. А ви які числа записали?
 б) Наприклад, я записала число 123, тому що склавши його цифри 1+2+3=6, а 6 ділиться на 3.
   2 35*   Які кроки будемо робити, щоб правильно вставити цифру в кружечок (замість сніжинки)?
1 крок - Знайдемо суму цифр, які відомі: 2+3+5=10
2 крок - Скільки треба додати до 10, щоб отримати число, яке буде ділитися на 3?
  Можна додати 2: 10+2=12, а 12:3.
  Можна додати 5: 10+5=15, а 15:3.
  Можна додати 8:  10+8=18, а 18:3.
.... і т. д.
Висновок: в кружечок можемо вставити цифри і 2, і 5, і 8, ...
   2 352, 2 355, 2 358, ...
Вправа 7. Новий матеріал. Вивчення алгоритма ділення багатоцифрових чисел на трицифрове.
 - Діти, прочитавши алгоритм ділення на трицифрове число, ви побачили, що він точно такий самий як при діленні на одноцифрове чи двоцифрове число.
   Розділимо 50372 на 219 у стовпчик:
1 крок: Ми ділимо на трицифрове число 219, значить беремо перші три цифри 503.
503:219 способом підбору - шукаємо скільки разів можемо взяти число 219, щоб було не більше 503. Можна взяти 2 рази ( 219 *2=438). У частці пишемо 2, а під 503 підписуємо 438. Віднімаємо 503-438=65. Получили остачу 65.
2 крок: До остачі 65 справа зносимо цифру 7 і отримуємо число 657. Ділимо 657:219 способом підбору - скільки разів можна взяти число 219, щоб отримати 657. Можна взяти 3 рази, бо 219 * 3=657. Значить у частці пишемо 3, а під 657 підписуємо 657. Віднімаємо 657-657 і отримуємо 0. 
   Ділення закінчили, отримали частку 23.
Вправа 8. Сторінка Мудрого задачника.
 - Сьогодні ми ознайомимось з новим видом задач ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧЕТВЕРТОГО ПРОПОРЦІЙНОГО.
 - Прочитайте текст - пояснення самостійно або з диктором.
 - Зверніть увагу на короткий запис!
Короткий запис такий самий як у задач на зведення до одиниці!
! А чому ми їх розв'язуємо по-іншому? 
Тому що 5 не ділиться  на 2 без остачі! (В задачі на зведення до одиниці 1 дією нам треба було б дізнатися скільки кг мандаринів в 1 пакеті, а для цього треба 5кг:2. 5 не ділиться на 2 без остачі: 5:2=2(ост.1))
   Алгоритм розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного:
1 крок - У скільки разів збільшилася маса мандаринів? 

    30:5=6(разів)

2 крок - !У скільки разів збільшилася маса мандаринів - у стільки ж разів буде більше і пакетів !


Пакетів буде у 6 разів більше: 2 * 6 =12(п.)

Вправа 9. Розв'яжемо задачу нового типу.
 - Прочитайте задачу уважно, щоб записати коротку умову.
   4 ч. л. - 15 г
   ? ч. л. - 150 г
! Поміркуємо - Це задача на зведення до одиниці? Ні! Чому? Бо 15 не ділиться на 4 без остачі 15:4=3 (ост.3)
Висновок: Це задача на знаходження четвертого пропорційного!
 - З алгоритмом вище розв'язуємо нашу задачу:
1 дія: Знайдемо У скільки разів збільшилася маса цукру? (Щоб узнати у скільки разів одне число більше або менше другого, треба більше число поділити на менше.)
   150:15=... 10 (разів)
2 дія: Міркуємо - Раз маса цукру збільшилася у 10 разів, значить і чайних ложок буде у 10 разів більше! (У 10 разів більше - треба помножити на 10)
    4 * 10 = ... 40 (ч. л.)
Відповідь: у 40 таких чайних ложках уміститься 150 г цукру.
 "Математична подорож" - Розв'яжіть приклади самостійно, швидко і БЕЗ ПОМИЛОК! Ви можете! Я вірю в вас!

           Укр. мова  Урок 3 (с.5-7)
 - Діти, ми починаємо вивчати тему "Прикметник" і сьогодні повторимо все що вивчили і знаємо про прикметник у 1-3 класах.
Вправи 1-3.  - Згадати про прикметник вам допоможе пісня, презентація і правило.
 - Уважно розглянувши ЗРАЗОК, виконаємо практичну роботу:
* Синьою фарбою (одн., ж. р. (фарба - вона, моя), Ор. в. (ким? чим?)) - синій (бо початкова форма - це Н. в. чоловічого роду! Правило вище!),
* у рідному слові (одн., с. р. (слово - воно, моє), М. в. (у кому? у чому?) - рідний (Н. в., ч. р. - який? чий?; він, мій), ... .
Вправа 4. Згадайте,  означення підкреслюємо як?   ....   ХВИЛЯСТОЮ ЛІНІЄЮ! Охайно!
Вправи 5-7. Повторення про м'яку та тверду групи прикметників.
Вправа 8.  - Перегляньте презентацію, в якій пояснюється, що таке "спільнота".
! Якщо не можете скласти свого речення, то спишіть девіз Квітика.
Вправа 10. Згадайте, за допомогою яких суфіксів можна утворити прикметники?
"Великі перегони" виконуємо охайно і головне ПРАВИЛЬНО! Успіхів!!!