1. Матем. - Урок 7 (с.32-35) Впр. 4 на с.52 не виконуємо!
2. Укр. мова - Урок 6 (с.14-16) Впр. 4 на с.14 не виконуємо!
3. Читання - Урок 5 (с.23-28)
4. Англ. мова - Урок в ZOOMe в 13.30
5. Людина і світ - Урок 5 (с.28-32)
Рекомендації вчителя до уроків
Математика Урок 7 (с.32-35)
Вправа 1. Повторення назв класів і розрядів.
Вправа 2. - Для того, щоб правильно вибрати відповідь, ТРЕБА ВИЗНАЧИТИ СКІЛЬКИ ВСЬОГО ДЕСЯТКІВ ТИСЯЧ В КОЖНОМУ ЧИСЛІ ?
Міркуємо:
А 243 - ... ! немає взагалі цього розряду: десятків тисяч
Б 24 389 - ... ! всього 2 десятка тисяч
В 243 891 - ... !всього 24 десятка тисяч
Робимо висновок: правильна відповідь біля букви ... В.
Вправа 3. - Діти, спочатку гарно повторіть АЛГОРИТМ ОКРУГЛЕННЯ ЧИСЕЛ!
(Це Карта знань 3 або в рамочці правило - алгоритм).
- А тепер за цим алгоритмом округліть одне і теж число спочатку до десятків, а потім до сотень. Будьте уважні!
Вправа 5. - Згадайте правила усного множення двоцифрових чисел на 11:
- Усні обчислення виконайте одним із способів і запишіть відповіді.
Вправа 6. - В цій вправі ми повторимо 1) Письмове ділення з остачею і 2) Перевірка ділення з остачею.
- Повторіть правила в рамочках.
- Розгляньте уважно зразок:
* спочатку приклад на ділення у стовпчик. Зверніть увагу на залишок - біля нього в дужках пишемо (ОСТ.)
* Під прикладом йде ПЕРЕВІРКА за 2 правилом:
дільник множимо на неповну частку і додаємо остачу!
- За зразком розв'яжіть приклад і зробіть перевірку.
Вправа 8. - Прочитайте правило і підкресліть ознаку подільності на 5:
ОСТАННЯ ЦИФРА 0 або 5!
Міркуємо:
8 723 - остання цифра ... 3, значить це число не ділиться на 5.
3 341 - остання цифра ...
....
! Вам треба записати трицифрові числа (за допомогою цифр 0, 3, 4, 5), які ОДНОЧАСНО діляться і на 3 й на 5.
Міркуємо: 1) Щоб число ділилося на 3, треба щоб сума трьох цифр нашого числа ділилася на 3 і 2) щоб наше число ділилося ще й на 5, треба щоб остання цифра була або 5, або 0.
Наприклад: складемо число 405.
Перевіряємо: на 3 ділиться? Так, бо 4+0+5=9, а 9:3! на 5 ділиться? Так, бо остання цифра 5!
Висновок: число 405 склали правильно!
* А які ще числа ви склали?
* А скільки взагалі получилось чисел? У мене получилось тільки 2 числа. А у вас?
Вправа 9. Задачу розв'яжіть самостійно. Я думаю, що ви правильно визначили вид задачі.
Вправа 10. І. - Сьогодні поговоримо про РІВНОБЕДРЕНІ ТРИКУТНИКИ.
- Прочитайте 2 абзац і дайте відповіді на 4 питання:
1) Який трикутник називається рівнобедреним?
2) Як називаються його 2 рівні сторони? ( ...БІЧНІ)
3) Як позначають бічні (рівні) сторони? (... РИСКОЮ)
4) А як називається третя сторона рівнобедреного трикутника? ( ... ОСНОВА)
- Ще раз повторіть ці правила, розгляньте креслення і запам'ятайте!
ІІ. Розглянемо особливості знаходження ПЕРИМЕТРА ТРИКУТНИКА
а) РІЗНОСТОРОННЬОГО
б) РІВНОБЕДРЕНОГО
в) РІВНОСТОРОННЬОГО
- Прочитайте текст до кінця, знайдіть, як знаходити периметри кожного з цих трикутників і виділіть формули різними кольорами.
- Виконайте практичні завдання:
* Визначте вид трикутника
Наприклад:
1 трикутник - це трикутник прямокутний (бо у нього 1 кут прямий - позначка)та рівнобедрений (2 сторони рівні - позначено рисками).
2 трикутник - ... рівнобедрений (чому?) і гострокутний (чому?)
3 трикутник - ...
* Обчисліть їх периметри (користутесь формулами!)
ЗРАЗОК:
Міркуєте : Перший трикутник рівнобедрений, то беру формулупериметра рівнобедреного трикутника P=a+a+b=2*a+b
Р=2*18+26=36+26=62(см)
За зразком знайдіть периметри інших трикутників самостійно.
Вправу 4 на с.52 не виконуємо!
Успіхів на "Сторінці чемпіонів"!
Укр. мова Урок 6 (с. 14 - 16)
Вправа 1. Попрацюйте з інтелект-картою, вставте пропущені слова.
Перевірте себе, свої знання про прикметник, давши відповіді на 5 питань:
1) Що ми називаємо прикметником?
2) Що є початковою формою прикметника?
3) У якому роді, числі та відмінку завжди стоїть прикметник?
4) На які 2 групи поділяють прикметники для відмінювання?
5) Чим здебільшого буває прикметник у реченні, а інколи?
- На всі питання дали правильні відповіді? Молодці! Гарно знаєте прикметник!
А тепер ці знання закріпимо практично, виконаємо завдання:
Зразок: Чіткими слідами - мн., (у множині рід не визначаємо), Ор. в. - чіткий.
Вправа 2. Усно.
Вправа 3. Увага! Будьте уважні:
1) замінюємо виділені прикметники словами з ДОВІДКИ (не придумуємо!)! (Довідка після тексту! Знайдіть її, прочитайте і вибирайте, які підходять)
2) ! підходять - це АНТОНІМ до виділеного слова! (Антонім - це слово .... протилежне за значенням!)
3) Усно зробіть висновок! як змінився текст!
Впр. 4 - не виконуємо.
Вправа 5. Діти, нагадую, що змінювати прикметники треба на с.3 ВКЛАДКИ! Вона знаходиться всередині зошита!
Вправа 6. - Перегляньте презентацію і поясніть значення слова "гармонія".
- Чи поділяєте ви думку майстра ушу й актора Джета Чи?
* !Розбір за будовою - це ... 1) закінчення, 2)основа, 3) корінь, 4) префікс, якщо є, 5) суфікс, якщо є! (Довідник 2 клас с.41-42)
Вправа 7. Щоб правильно записати прикметники утворені за допомогою суфікса -зьк-, гарно вичитайте правило, що там може відбуватися.
Гаага - гаазький (основа закінчується на -г, то ми її не написали у прикметнику)
Париж - паризький ( основа закінчується на - ж, її у прикметнику не пишемо; сам прикметник пишемо з маленької букви).
Бажаю найвищих результатів у конкурсі "Кубок Мудрої Сови"!
* До 4 завдання Конкурсу:
! Увага! Діти, повторіть "Правила переносу слів"! Стали робити багато помилок - забули! Повторіть за Довідником 2 клас на с.27!
* До 6 завдання - Це прізвища композиторів.
Читання Урок 5 (с.23-28)
Вправа 9. Діти, 1) вправу починайте з 5 "сонечка" - Спочатку знайдіть відповіді на запитання.
Нагадую! Відповіді-речення охайно підкреслюємо в тексті, ставимо цифру!
2) а тепер виконуйте 1 "сонечко" - діліть текст на частини і придумувайте їм назви.
Не лінуйтесь перечитувати, вдумуватись - про що в ній розповідається.
Людина і світ Урок 5 (с. 28-32)
- Діти, всі материки люди відкрили. Що ж ще приховує від людини свої таємниці? Так, це Світовий океан! Люди ще й сьогодні про нього не все знають.
- Цікаво, Як люди почали досліджувати Світовий океан ? Дізнаємось сьогодні.
Вправа 2. Підказка: Згадайте маршрут подорожей експедицій Амундсена і Скотта на с.23 (2 абзац).
* Куди вони рухалися, в якому напрямку, чого вони дісталися?
Вправа3. Підказка: Нагадаю вам, коли вивчали Полярні пустелі, ми читали текст. Ось він:
прочитайте його і знайдіть відповідь до нашого питання.
1 абзац:
1)Чия експедиція розпочала систематичні дослідження Світового океану?
2)Коли?
3)Як називається судно?
4) Що нею було відкрито?
2 абзац:
1) Коли були проведені більш масштабні міжнародні дослідження?
2) Хто перший опустився на дно Маріанського жолоба?
3) Коли і на чому опустилися Жак Пікар і Дон Уолш?
4) Як називається батискаф? (Подивіться на малюнок, як виглядає батискаф)
5) На чому здійснював подорожі Тур Хейєрдал?
6) Як вони називались?
6) Що довів Тур Хейєрдал?
7) Що створив і випробував Жак-ів Кусто?
8) Для чого використовують акваланг?
9) На що спрямовані сучасні дослідження Світового океану?
Вправи 8-11. Якщо не знаєте, знайдіть відповіді у вправі 6 с. 29.
"Зоряні перегони". Діти, не забувайте у "перегонах" виконувати останнє завдання - це робота з картою!
* Як знайти найглибшу точку моря? Згадайте, на синьому кольорі (море) написані числа - це глибини. Найбільше число - це і буде найбільша глибина!
* Щоб знайти протоку між морями, спочатку покажіть Чорне море, потім Мурмурове море.
А тепер роздивіться, якою протокою можна з Чорного моря дібратися до Мурмурового або навпаки? Назву цієї протоки підкресліть.