середа, 13 січня 2021 р.

Четвер, 14 січня
1. Матем. - Урок 4 (с.18-21)
2. Читання - Урок 3 (с.13-18)
3. Навчаємося разом - Урок 1 (с.1-4)
4. Інформатика - завдання на блогах вчителів Полонська Алла Олександрівна 
                              і Соломенна Любов Володимирівна
5. Англ. мова - урок в ZOOMе
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

                Рекомендації вчителя до уроків

                        Математика Урок 4 (с.18-21)
Вправа 1.  За таблицею або з пам'яті (це буде СУПЕР!) розкажіть назви 4 класів та 12 розрядів.
Вправа 2. Щоб правильно записати числа, користуйтесь таблицею розрядів.
а) Міркуємо: 5 од. третього розряду - це 5...сотень, а 3 од. першого розряду - це ...3 одиниці.
   5 сотень і 3 одиниці - це є число 503.
б) 7 од. другого розряду - це 7 ... десятків, 8 од. першого розряду - це 8 ... .
   7 десятків і 8 одиниць - це є число ... 78.
в) 8 од. шостого розряду - це 8 ... сотень тисяч, 3 од. п'ятого розряду - це 5 ...десятків тисяч, 6 од. другого розряду - це 6 ... десятків.
    8 сот. тисяч + 5 дес. тисяч + 6 дес. =800 000 + 50 000 + 60 =850 060
Вправа 3. Округлення чисел.
   - Округлювати числа можна не тільки до десятків, а й до сотень, до тисяч, тобто до любого розряду. !Подивіться КАРТУ ЗНАНЬ 3 - справа "Зразки округлення чисел". Вона вам допоможе в роботі!
   а) до десятків: 8 848    8 850 (цифру 4 збільшили на 1, бо далі 8>5)
   б) до сотень: 8 848    8 800 (цифру 8 не збільшуємо, бо далі 4<5)
   в) до тисяч: 8 848    9 000 (цифру 8 збільшили на 1, бо далі 8>5)
Вправа 4. Не виконуємо.
Вправа 5. Усна лічба.
Вправа 7. Вчимося ділити багатоцифрові числа на трицифрові.
 - Прочитайте уважно пояснення ділення 24 969 на 123 у стовпчик.
 - Яку особливість ділення цього прикладу ви побачили? Правильно: У частці з'являється 0!
 - Ось з такою особливістю зараз і розв'яжемо приклади.
 - Наступні 2 приклади самостійно.
Вправа 8. Вчимося розв'язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного.
ЗРАЗОК таких задач на с.15!
 - Прочитавши уважно задачу, запишемо короткий запис.
     6 ч. л. - 35 грн 50 к.
     24 ч. л. - ? грн
1) У скільки разів більше взято чайних ложок?
     .....
   24:6= 4 (рази)
2) Міркуємо: Раз ложок взято у 4 рази більше, значить і заплатити треба теж у 4 рази більше!
     Скільки грн треба заплатити за 24 ложки? або Яка вартість 24 таких ложок?
    ......
    35 грн 50 к. * 4 =(35 * 100 + 50)к. * 4 = (3 500 +50)к. * 4 = 3 550 к. * 4 =  ... (к.) = ... (грн)
  ! Перемножте у стовпчик! Переведіть у гривні!
Відповідь: ... .
Вправа 9. Геометричний матеріал.
 - Повторимо про многокутник. Прочитайте правило ( 1 абзац) і скажіть:
* Що таке многокутник?
* Що має многокутник?
 - Поговоримо про вершини. Перечитайте уважно третє речення і скажіть:
* Які вершини називаємо СУСІДНІМИ? Покажіть на малюнку.
* Які вершини називаємо НЕСУСІДНІМИ? Покажіть на малюнку.
 - Прочитайте уважно 2 абзац і скажіть:
* Що таке ДІАГОНАЛЬ? Покажіть на малюнку.
* Чи має діагоналі трикутник?
Діти, ще раз повторіть нове про вершини та діагональ!
Завдання Хвалька
1 ст. - 4 см
2 ст. - ?,  у 2 рази > від першої 
3 ст. - ? на 3 см <  за другу
4 ст. - ?, на 2 см > від першої
Р - ? см
 - Діти, скільки у задачі дій? Правильно, 4. Що ви будете в них находити?
1) Знайду довжину 2 сторони.
2) Знайду довжину 3 сторони.
3) Знайду довжину 4 сторони.
4) Знайду периметр чотирикутника.
На допомогу таблички:
 
 



                  Навчаємося разом  Урок 1 (с. 1-4)
Вправа 2.  - Діти, ви не раз від дорослих чули слова "життєва позиція". Що це таке ми сьогодні з вами дізнаємося. 
 - Опрацюємо текст Знайки по абзацах:
1 абзац: Прочитайте уважно і дайте відповіді на запитання:
!Бажано відповіді (ключові її слова) підкреслювати різними кольорами!
   1) Що таке життєва позиція?
   2) Коли людина її демонструє?
   3) В чому виражається життєва позиція людини?
   4) Що залежить від життєвої позиції?
 - За ключовими словами та питаннями перекажіть 1 абзац.
2 абзац: Уважно треба прчитати 2 абзац, щоб відповісти на питання:
   1) Яка буває життєва позиція?
   2) Що таке позитивна життєва позиція? 
3 абзац: Прочитайте - перечитайте 3 абзац і розкажіть:
   1) Що таке негативна життєва позиція?
  - Тепер ви, діти, розумієме, що таке ПОЗИТИВНА, а що таке НЕГАТИВНА життєва позиція.
Цікаво, якою є ваша життєва позиція? Як ви обгрунтували свою думку?
Вправа 5. 
 ! Не забудьте прочитати 3 рази по 1 хв і відмітити різними кольорами  кількість прочитаних слів справа!
Вправа 6. Правильно формулюйте і записуйте питальне речення!
Наприклад:
   Яку територію називають лісостеповою?
   Чи є лісостеп у Південній півкулі?
   Що треба робити, щоб зберегти грунти?
"Ігрова сторінка"
Завдання 9. Що означають подані фразеологізми? Тобто, Коли ми так говоримо?
Вовк в овечій шкурі - ... це зла людина, ще кажуть "лицемір" -  ця людина, яка приховує свої злі наміри під маскою порядності.
Водити за нос - ... обманювати, обдурювати.
Водою не розлити - ... дружні, яких не розлучити.
Воювати з вітряками - марно боротися з уявними перешкодами (бо вітряк коли крутиться - тільки тоді, коли дме вітер. А нема вітру, то хоч що - вертітися не буде.)
Вовчий апетит - ... постійне бажання їсти або гарно їсть, є апетит.