неділя, 17 січня 2021 р.

   Понеділок, 18 січня
1. Матем. - Урок 6 (с.27-30) Вправу 8, впр.3 на с.52 -  не виконуємо!
2. Читання - Урок 4 (с.19-22)
3. Укр. мова - Урок 5 (с.11-13)
4. Людина і світ - Урок 4 (с.22-26)
! Нагадую!  Працюємо за розкладом тижня, виконуємо все вчасно, нічого не відкладаємо на потім або на завтра - в п'ятницю чекаю ваші зошити на перевірку! 

Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky


                              Рекомендації вчителя до уроків

                                     Читання Урок 4 (с. 19-22)
 - Діти, сьогодні урок читання - це урок "Позакласне читання на тему " Просто роби свою справу"".
   До уроку вам потрібна Хрестоматія ІІ семестр (с. 26-31)
1. Згадайте (а хто не прочитав - прочитайте) твір Анни Зайцевої "Не поспішай з висновками" і виконайте до нього завдання 1-8.
2. Над казкою "Чарівний кораблик" попрацюйте у вправах 10 - 13.
3. Зробимо висновок за прочитаними творами:
 - Прочитані казки повчальні. 
 1) Чого вони вас навчили? 2)На які роздуми наштовхнули? 3)Яка з казок сподобалася більше? 
   На ці 3 питання дайте відповідь у вправі 14 ( 4-5 речень). Відповідь свою обгрунтуйте (чому?)
                                  
                                     Математика  Урок 6 (с.26 - 30)  Впр. 8 не виконуємо! (цю тему вивчимо на окремому уроці після карантину)
Вправа 2. - Не забудьте перевірити виконане завдання за таблицею: Який це розряд СОТНІ ТИСЯЧ!
Вправа 3.  - Виконуючи округлення чисел, обов'язково користуйтеся КАРТОЮ ЗНАНЬ 3 !!!
Вправа 4. - За презентацією повторіть  ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДІЙ !
   Нагадую! Зверху над діями (у прикладі) позначаємо порядок дій!
Вправа 5. - Згадаємо, що таке КРУГОВІ ПРИКЛАДИ.
 -  У "Кругових прикладах" число-відповідь 1 прикладу є початком другого, число-відповідь 2 прикладу є початком третього, число-відповідь 3 прикладу є початком четвертого і ....  число-відповідь останнього прикладу є початком ... ПЕРШОГО! Круг замкнувся! Тому і називаються такі приклади "круговими"!.
    а)  - Починаємо, правильно, з прикладу 8 * 9 (показує стрілочка від числа 8).
     8 * 9 = 72.  Вписуємо 72 у прямокутник і получаємо наступний приклад 72 -36.
     72 - 36 = ... 36. Вписуємо 36 у прямокутник і отримуємо приклад 36 : 4.
     ..... І так, ідучи за стрілочками, складаємо приклади і розв'язуємо їх, поки не прийдемо ДО ЧИСЛА 8!!! 
      Ось тоді ми виконали завдання правильно!!!
Вправа 6. Задача.
   ! Зразок розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного на ... С.15! 
Вправа 9. Геометричний матеріал "Види трикутників"
1)  КАРТА ЗНАНЬ 34
 - Розкажіть, які є види кутів.
2) Прочитайте 1 абзац!
 - Який спеціальний знак використовують для позначення трикутника?
Запам'ятайте його і потренуйтеся його читати!
3) Прочитайте текст далі до кінця.
 - За чим розрізнюють кути?  (1.За видами кутів і 2. За сторонами).
 - Розкажіть, Які бувають трикутники за видами кутів? 
 - Розкажіть, Які бувають трикутники за сторонами?
 - Згадайте, що таке Периметр трикутника?
* Ще раз повторіть про види трикутників за КАРТОЮ ЗНАНЬ 39!
Вправа 10.  - Уважно вичитайте завдання.
  синім кольором - ...  ГОСТРОКУТНІ
   жовтим - ...   ТУПОКУТНІ
   зеленим - ...   ПРЯМОКУТНІ
! Увага! Щоб не помилитися, який кут це - прямий чи тупий, або гострий? Що беремо? Правильно, ТРАНСПОРТИР! І вимірюємо кути - тоді помилок точно не буде!
! Зразок, як позначити рискою рівні сторони у трикутнику, знаходиться  на цій же сорінці у 2 рядку накреслених трикутників ( другий і третій трикутники). 
 - Де є на сторонах трикутника ось такі невеличкі рисочки - вони означають, що ці сторони РІВНІ!
! А як вам знайти у наших трикутниках рівні сторони? Правильно, треба взяти лінійку і виміряти кожну сторону у трикутнику. Якщо є рівні - позначте їх рисками!
Вправу 3 на с. 52 не треба виконувати!
    Бажаю успіхів у "Великих перегонах"! 

                 Людина і світ  Урок 4 (с.22-26)
 - З  трьох уроків ми довідалися, що з давніх часів людям були відомі тільки 3 частини світу: Європа, Азія і Африка (урок 1). Потім відкрили Америку (урок 2), Австралію (урок 3).
 - І сьогодні ми довідаємося, хто і коли відкрив Антарктиду!
Вправа 1. - Поговоримо про пінгвінів:
* пінгвіни мандрують ...  морем!
* повертаються до Антарктиди ... весною антарктичною (жовтень) для гніздування, щоб продовжити свій рід.
* харчуються ...  дрібними рибами, молюсками, ракоподібними.
Вправа 2-3. Правильні відповіді знайдете у тексті уроку 3 на с. 16.
Вправа 6.  - Прочитайте 1 абзац тексту і скажіть:
 1) Чому Антарктида була відкрита останньою?
 2) Хто перший і коли дістався узбережжя Антарктиди?
 - Прочитайте 2 абзац:
1) Розкажіть, що ви дізналися про експедиції норвежця Руала Амундсена і англійця Роберта Скотта.
 2) Хто з них першим  дістався Південного полюса? Доведіть.
3) Що сталося з експедицією Скотта?
 - Прочитайте 3 абзац:
 1) Що установив Міжнародний договір про Антарктиду, укладений 1959 року?
 2) Що сьогодні розташовано в Антарктиді?
 3) Що досліджують науковці на наукових станціях?
Вправа 8.  Відповідь у 1 абзаці впр.6 на с.23.
 * Як вони рухались?   ... обігнула його й нанесла на карту обриси (контури) материка!
Вправи 9-10.  Відповіді є  у впр.6 на с.23.
Вправа 11. Знайти відповідь на це  питання допоможе карта на с. 26 . 
 - Розгляньте  карту, знайдіть станції з поданими назвами, а біля них в дужках написані країни.