1. Матем. - Урок 6 (с.27-30) Вправу 8, впр.3 на с.52 - не виконуємо!
2. Читання - Урок 4 (с.19-22)
3. Укр. мова - Урок 5 (с.11-13)
4. Людина і світ - Урок 4 (с.22-26)
! Нагадую! Працюємо за розкладом тижня, виконуємо все вчасно, нічого не відкладаємо на потім або на завтра - в п'ятницю чекаю ваші зошити на перевірку!
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Рекомендації вчителя до уроків
Читання Урок 4 (с. 19-22)
- Діти, сьогодні урок читання - це урок "Позакласне читання на тему " Просто роби свою справу"".
До уроку вам потрібна Хрестоматія ІІ семестр (с. 26-31)
1. Згадайте (а хто не прочитав - прочитайте) твір Анни Зайцевої "Не поспішай з висновками" і виконайте до нього завдання 1-8.
2. Над казкою "Чарівний кораблик" попрацюйте у вправах 10 - 13.
3. Зробимо висновок за прочитаними творами:
- Прочитані казки повчальні.
1) Чого вони вас навчили? 2)На які роздуми наштовхнули? 3)Яка з казок сподобалася більше?
На ці 3 питання дайте відповідь у вправі 14 ( 4-5 речень). Відповідь свою обгрунтуйте (чому?)
Математика Урок 6 (с.26 - 30) Впр. 8 не виконуємо! (цю тему вивчимо на окремому уроці після карантину)
Вправа 2. - Не забудьте перевірити виконане завдання за таблицею: Який це розряд СОТНІ ТИСЯЧ!
Вправа 3. - Виконуючи округлення чисел, обов'язково користуйтеся КАРТОЮ ЗНАНЬ 3 !!!
Вправа 4. - За презентацією повторіть ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДІЙ !
Нагадую! Зверху над діями (у прикладі) позначаємо порядок дій!
Вправа 5. - Згадаємо, що таке КРУГОВІ ПРИКЛАДИ.
- У "Кругових прикладах" число-відповідь 1 прикладу є початком другого, число-відповідь 2 прикладу є початком третього, число-відповідь 3 прикладу є початком четвертого і .... число-відповідь останнього прикладу є початком ... ПЕРШОГО! Круг замкнувся! Тому і називаються такі приклади "круговими"!.
а) - Починаємо, правильно, з прикладу 8 * 9 (показує стрілочка від числа 8).
8 * 9 = 72. Вписуємо 72 у прямокутник і получаємо наступний приклад 72 -36.
72 - 36 = ... 36. Вписуємо 36 у прямокутник і отримуємо приклад 36 : 4.
..... І так, ідучи за стрілочками, складаємо приклади і розв'язуємо їх, поки не прийдемо ДО ЧИСЛА 8!!!
Ось тоді ми виконали завдання правильно!!!
Вправа 6. Задача.
! Зразок розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного на ... С.15!
Вправа 9. Геометричний матеріал "Види трикутників"
1) КАРТА ЗНАНЬ 34
- Розкажіть, які є види кутів.
2) Прочитайте 1 абзац!
- Який спеціальний знак використовують для позначення трикутника?
Запам'ятайте його і потренуйтеся його читати!
3) Прочитайте текст далі до кінця.
- За чим розрізнюють кути? (1.За видами кутів і 2. За сторонами).
- Розкажіть, Які бувають трикутники за видами кутів?
- Розкажіть, Які бувають трикутники за сторонами?
- Згадайте, що таке Периметр трикутника?
* Ще раз повторіть про види трикутників за КАРТОЮ ЗНАНЬ 39!
Вправа 10. - Уважно вичитайте завдання.
синім кольором - ... ГОСТРОКУТНІ
жовтим - ... ТУПОКУТНІ
зеленим - ... ПРЯМОКУТНІ
! Увага! Щоб не помилитися, який кут це - прямий чи тупий, або гострий? Що беремо? Правильно, ТРАНСПОРТИР! І вимірюємо кути - тоді помилок точно не буде!
! Зразок, як позначити рискою рівні сторони у трикутнику, знаходиться на цій же сорінці у 2 рядку накреслених трикутників ( другий і третій трикутники).
- Де є на сторонах трикутника ось такі невеличкі рисочки - вони означають, що ці сторони РІВНІ!
! А як вам знайти у наших трикутниках рівні сторони? Правильно, треба взяти лінійку і виміряти кожну сторону у трикутнику. Якщо є рівні - позначте їх рисками!
Вправу 3 на с. 52 не треба виконувати!
Бажаю успіхів у "Великих перегонах"!
Людина і світ Урок 4 (с.22-26)
- З трьох уроків ми довідалися, що з давніх часів людям були відомі тільки 3 частини світу: Європа, Азія і Африка (урок 1). Потім відкрили Америку (урок 2), Австралію (урок 3).
- І сьогодні ми довідаємося, хто і коли відкрив Антарктиду!
Вправа 1. - Поговоримо про пінгвінів:
* пінгвіни мандрують ... морем!
* повертаються до Антарктиди ... весною антарктичною (жовтень) для гніздування, щоб продовжити свій рід.
* харчуються ... дрібними рибами, молюсками, ракоподібними.
Вправа 2-3. Правильні відповіді знайдете у тексті уроку 3 на с. 16.
Вправа 6. - Прочитайте 1 абзац тексту і скажіть:
1) Чому Антарктида була відкрита останньою?
2) Хто перший і коли дістався узбережжя Антарктиди?
- Прочитайте 2 абзац:
1) Розкажіть, що ви дізналися про експедиції норвежця Руала Амундсена і англійця Роберта Скотта.
2) Хто з них першим дістався Південного полюса? Доведіть.
3) Що сталося з експедицією Скотта?
- Прочитайте 3 абзац:
1) Що установив Міжнародний договір про Антарктиду, укладений 1959 року?
2) Що сьогодні розташовано в Антарктиді?
3) Що досліджують науковці на наукових станціях?
Вправа 8. Відповідь у 1 абзаці впр.6 на с.23.
* Як вони рухались? ... обігнула його й нанесла на карту обриси (контури) материка!
Вправи 9-10. Відповіді є у впр.6 на с.23.
Вправа 11. Знайти відповідь на це питання допоможе карта на с. 26 .
- Розгляньте карту, знайдіть станції з поданими назвами, а біля них в дужках написані країни.