четвер, 14 січня 2021 р.


П'ятниця, 15 січня
1. Еврика - Урок 1 (с.3-5)
2. Укр. мова - Урок 4 (с.8 - 10)
3. Людина і світ - Урок 3 (с.15 - 19)
4. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
   ! Нагадую! Сьогодні п'ятниця - хто працював за розкладом, той на 14.00 годину з уроками впорався. Після 14 години здаємо 4 зошити вчителю (мені):
    з матем., з читання, з укр. мови та Людина і світ! на перевірку. Чекаю!!!

Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/

   Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

Рекомендації вчителя до уроків

Еврика  Урок 1 (с.3 - 5)
Вправа 2.  - Діти, ми продовжуємо вивчати тему "Множини".
 - Перегляньте презентацію і розкажіть все, що ми знаємо про множини за запитаннями:
! Допоможе Карта знань "Множина" у вкладці!
1) Що таке множина? 
2) Що ми називаємо елементами множини?
3) Як позначаємо множину?
4) Як позначаємо елементи множини?
5) Як зображують множину графічно?
6) Як записують множину?
7) Як читають множину?
8) Одинична множина - це ... .
 - Ось скільки ми вже знаємо про множини! Ви розумнички!
   А тепер виконайте завдання Еврики із множинами, спочатку попрацюйте самостійно.
Для самоперевірки: А ви так виконали?
а) А = {у; р; о; к}
б) В = { трикутник; чотирикутник; п'ятикутник; ...}
в) С = {0; 2; 4; 6; 8}
Вправа 3. а) Згадайте, які імена у дівчат нашого класу? 
Міркуйте: якщо ім'я починається буквами А, К, О або С, то його записуємо в середині круга.
 ! Не забудьте сам круг позначити великою буквою А.
б) виконайте самостійно
Вправа 4. Уважно прочитайте та розкажіть правило за питаннями:
 * Перетин множин є ... .
 * Схематично перетин множин зображують ... .
 * Їх спільну частину ... .
 - Опрацюйте завдання.


Це завдання накресліть прямо в цьому зошиті внизу на білому.
Вправа 6. Діти, уважно перегляньте презентацію "Як розв'язують задачі за допомогою кругів Ейлера".
    Познайомимося з одним із видів задач, які розв'язуються  за допомогою кругів Ейлера.
а) Прочитайте уважно задачу і на кругах Ейлера позначте відоме:

1) 17+19=36(учн.) - всього учнів, які грають і у баскетбол, і у хокей;
2) 36-33=3(учн.) - які захоплюються і баскетболом, і хокеєм.
Перевірка задачі:
17-3=14(учн.)
19-3=16(учн.)
16+14+3=33(учн.)
б)Прочитайте уважно задачу і на кругах Ейлера позначте відоме:

 - За зразком попередньої задачі розв'яжіть цю задачу самостійно. У вас все получиться!
Вправа 7. На с.28 згадайте, прочитайте, як розв'язуються задачі на зважування.
Задача 8. 
Міркування:
1 крок. Одночасно перевертаю обидва годинника.
 Коли в меншому годиннику пісок закінчиться, інший буде продовжувати висипатися - відраховувати час. (у ньому піску лишається на 2 хв).
2 крок. Саме в цей час, коли починає висипатися залишившийся пісок із більшого годинника, Совуня повинна почати варити суп! ЦЕ БУДЕ 2 ХВ вже!
3 крок. Потім вона ще двічі використовує більший годинник. ЦЕ БУДЕ 9ХВ+9ХВ!
А взагалі: 2ХВ+9ХВ+9ХВ=20ХВ! 
Вправи 9-11. Виконайте самостійно.

              Укр. мова  Урок 4 (с.8 - 10)
Вправа 1-3. Повторення знань про прикметник (піся, Карта знань у вкладці с.2)
 Вправа 3.  Зразок у минулому уроці с.5 впр 3.
Мамину пісню (одн., ж. р. - вона, моя пісня, Зн. в. - кого? що? пісню) - мамин (поч. форма - це Н. в., ч. р. - чий?).
    ....
Вправа 4. Не забудьте визначити - підкреслити граматичну основу 2 речення та встановити зв'язки виділеного речення.
  Допоможе Довідник 2 клас с.42 (граматична основа) і с.44 (зв'язки між словами в реченні).

              Людина і світ  Урок 3 (с.15 - 19)
Вправа 6. - Попрацюємо над текстом за абзацами ( !не забувайте підкреслювати ключові слова):
1 абзац - Розповідь про іспанську експедицію.
 - Чому була споряджена нова експедиція?
 - Коли, в якому році відбулася іспанська експедиція?
 - Який шлях (маршрут) пройшли його кораблі?
 - Як назвали океан, який вони відкрили?
 - Що довела іспанська експедиція?
* Ще раз перекажіть - розкажіть (2-3 рази) 1 абзац: Це є розповідь про іспанську експедицію.
2 абзац - Розповідь про другу навколосвітню подорож.
 - Хто здійснив другу навколосвітню подорож?
 - Що вони досліджували?
 - Що вони пройшли?
 - Що виявив англієць?
 - Як назвали цю водну протоку?
 * Перекажіть 2 абзац 2-3 рази.
3 абзац - Розповідь про відкриття Австралії.
 - Про що мріяли люди здавна?
 - Хто дістався пешим берегів незвіданої землі, Австралії?
 - Коли це відбулося?
 - Хто відкрив острови Нова Зеландія й Тасманія? Як він це зробив?
 - Коли європейці  почали заселяти Австралію? Чому?
 - Хто і коли вдруге відкрив Австралію?
 * Перекажіть 2-3 рази 3 абзац.