1. Матем. - Урок 9 (с.42-45)
2. Читання - Урок 6 (с.29-35)
3. Навчаємося разом - Урок 2 (с.5-8)
4. Інформатика - завдання на блогах вчителів
5. Англ. мова - Урок в ZOOMе
Посилання на блоги вчителів:
https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020/
Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky
Математика Урок 9 (с.42 - 45)
Вправи 1-2. Повторення за таблицею назв класів і розрядів.
Вправа 3. - Округлюємо числа за алгоритмом - Карта знань3!
Вправа 4. Виконання дій з іменованими числами:
а) (5 год 35 хв + 3 год 25 хв) : 90 хв = 9 год : 90 хв = (9 * 60)хв : 90 хв =540 хв : 90 хв = ... 6! (без найменування, бо якщо ділимо іменоване число на іменоване, то получаємо просте число!)
б) Виконайте самостійно.
! Якщо ділимо іменоване число на просте, то получаємо іменоване число!
Вправа 8. Уважно прочитали завдання:
*17* ?
Міркуємо: 1) Щоб число ділилося на 5, можна поставимо праворуч (в кінці) цифру 0: *170. А ліворуч можна поставити цифру 0? Ні!
Висновок: цифра 0 не підходить!
2) Щоб число ділилося на 5, можна праворуч (в кінці) поставити і цифру 5: *175. Ставимо цифру 5 і ліворуч: 5175.
Перевіримо, чи ділиться отримане число на 3? Знаходимо суму цифр числа: 5+1+7+5=18. А 18 ділиться на 3? Так! (18:3=6).
Висновок: цифра 5 підходить!
Вправа 9. Ділення з остачею виконуйте за зразком! Не забудьте про перевірку!
Вправа 10. Підказка у вправі 9! (Щоб знайти ...)
Вправа 11. - Прочитавши уважно задачу, скажіть: Якого виду задача?
Так, це задача на знаходження четвертого пропорційного.
Але це і задача на зведення до одиниці.
Тому цю задачу можна розв'язувати 2 способами.
1 спосіб. Розв'язуємо як задачу НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧЕТВЕРТОГО ПРОПОРЦІЙНОГО:
1) У скільки разів збільшено масу молока?
2) Скільки г (кг) вершків можна отримати зі 100 л молока?
2 спосіб. Розв'язуємо як задачу НА ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ:
1) Скільки г вершків отримуємо з 1 л молока?
2) Скільки г (кг) вершків можна отримати зі 100 л молока?
Вправа 12. Знайшовши трикутник до відповідної групи, перевіряйте за правилом і використовуйте ТРАНСПОРТИР!
Успіхів на "Сторінці чемпіонів"!
Читання Урок 6 (с.29-35)
Вправа 2. Конкурс "Найрозумніший"
! Не знаєте відповідь - скористайтеся Довідниками з читання!
Вправа 8. Рекомендую спочатку знайти відповіді на питання (5 "сонечко"), а потім ділити на частини (1 "сонечко").
Навчаємося разом Урок 2 (с.5-8)
Вправа 2. Переглянути мультфільм якщо не відкривається, можна по інтернету.
-Перегляньте презентацію, яка допоможе скласти цікавий текст-опис Ведмедика: до обіцянок та після.
Вправа 3. Вправа "Фотоапарат"
Вправа 4. Презентація:
Вправа 6. Не забудьте прочитати 3 рази по 1 хв і відмітити кількість слів справа!
Вправа 7. В кінці питального речення ставимо ... знак питання ? .
Вправа 10.
Втратити лице - утратити довіру.
Вхопити Бога за бороду - досягти чогось високого, особливого.
Геркулесів подвиг - справа, яка потребує великих зусиль.
Глуха тетеря - людина, яка нічого не чує, бо зайнята іншими справами.
Гоголем ходить - пихата, горда людина.