неділя, 10 січня 2021 р.

Понеділок, 11 січня

1. Математика - Урок 1 (с.3-6)
2. Читання - Урок 1 (с.1-6)
3. Укр. мова - Урок 1 (с.1-2 і с.4)
4. Людина і світ - Урок 1(с.1-5)

  Опрацьовуємо Уроки без домашніх завдань.

 Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

     Рекомендації вчителя до уроків

   Математика  Урок 1 (с.3 - 6)
Вправа 1.
 - Дорогі діти, прочитавши тему Уроку 1, ви зрозуміли, що ми будемо вивчати нову тему "Округлення чисел".
 - Щоб зрозуміти тему, треба опрацювати текст Знайки із вправи 1. Уважно прочитайте - перечитайте текст і знайдіть відповіді на 5 запитань:
1) Для чого люди використовують округлення? (1 абзац)
2) Що  таке округлення? (2 абзац)
3) Які числа називаються округленими?
4) Що потрібно робити (які кроки), щоб округлити натуральне число до певного розряду? (3 абзац)
   4 кроки - це 4 крапочки!!!
5) Яким знаком позначаємо округлення? (дві хвилясті лінії)
Як читається?

 - Розглянемо ЗРАЗОК разом з кроками:
1 зразок
1 крок - Підкреслили розряд десятків (цифру 3), так як округлюємо до десятків!
2 крок - Наступна цифра за "3" - це цифра 2 (вона кінцева) МЕНША ЗА 5! Значить, залишаємо цифру "3" без змін.
3 крок - А останню цифру "2" замінюємо 0 (нулем).
Отримали округлене число - 230

2 зразок
1 крок - Підкреслили розряд десятків (цифру 3), так як округлюємо до десятків!
2 крок - Наступна цифра за "3" - це цифра 8 (вона кінцева) БІЛЬША ЗА 5! Значить,  цифру "3"  змінюємо - збільшуємо на 1 (3+1=4). Тобто замість цифри "3" пишемо "4"!
3 крок - А останню цифру "8" замінюємо 0 (нулем).
Отримали округлене число - 240
 - Діти, ще раз повторіть, опрацьований текст і перегляньте відео:


Вправа 2.  - Переходимо до тренувальних вправ на округлення натуральних чисел. 
   Працюємо за кроками (по алгоритму):
967
1 крок - Підкреслюємо розряд десятків (цифру 6), так як округлюємо до десятків  (у завданні написано)! 967
2 крок - Наступна цифра за "6" - це цифра 7 (вона кінцева) БІЛЬША ЗА 5! Значить, збільшуємо цифру "6"  на 1 (6+1=7). Тобто замість цифри "6" пишемо цифру "7".
3 крок - А останню цифру "7" замінюємо 0 (нулем).
Отримали округлене число - 970.
 - Наступні числа округліть самостійно - за кроками!

   Вправи 3,4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 - на повторення, закріплення вже вивченого раніше, виконуєте самостійно.
  Поради: Уважно читайте завдання!
                 Користуйтесь Довідниками! (якщо забули щось)

  "Великі перегони" - на перевірку своїх знань та вмінь! Успіхів вам!


         Читання  Урок 1 (с.1 - 6)
 - Діти, виконуєте всі завдання по порядку.
Увага! с.6 -  "5 сонечко": знайдені відповіді на запитання  в уривку підкреслюєте! і ставте цифри 1 (1 питання), 2 (2 питання) і т.д.


         Укр. мова  Урок 1! (с.1-2 і с.4)!
Вправа 1 - 2.  - Урок 1 - це урок розвитку мовлення. 
     Його тема - "Культура мовлення".
 - Згадайте, що таке культура мовлення? (правило у впр.1. прочитайте і підкресліть ключові слова)
 - Розкажіть, що таке культура мовлення, користуючись схемою із впр. 2.
! Згадати про культуру мовлення допоможе Довідник 4 клас Укр. мова с.31-32
Вправа 3.  - Поговоримо про лексичні засоби - ТРОПИ.
 1) - Що таке лексичні засоби? Що таке Тропи? (правило - у дужках: 
   Лексичні засоби або Тропи - це слова та словосполучення, ужиті у переносному значенні)
2)  - Назвіть найпоширеніші тропи. ( 2 абзац:уособлення, порівняння і епітети)
3) - Давайте згадаємо, що таке 
* уособлення - Довідник 4 кл. Укр. мова с.32 
* порівняння  - Довідник 4 кл. Укр. мова с.32 
* епітети -  Довідник 4 кл. Укр. мова с.32 
 - Щоб правильно дібрати епітети до іменників, не забувайте, що "епітети - це означення, тобто прикметники, АЛЕ В ПЕРЕНОСНОМУ ЗНАЧЕННІ!"
Наприклад, зима (яка?) кришталева, зла.
Вправи 5-9.  - Згадаємо,
*  що означає "говорити правильно", 
*  що входить в норми мовленнєвого етикету.

 - Діти, щоб дізнатися, чи добре ви повторили і запам'ятали матеріал на с. 1-2, виконайте  Конкурс "Кубок Мудрої Сови" на с.4. Успіхів вам!!!  

   
      Людина і світ  Урок 1 (с. 1-5)
   - Діти! Звертаю вашу увагу на те, щоб правильно виконати завдання 8 - 11 і "Зоряні перегони"(с.4-5), треба гарно опрацювати ВПРАВУ 6 на с.2!
   1) - Прочитайте текст впр.6 самостійно або з диктором.
   2) - Перечитуючи ще раз, знайдіть і підкресліть різними кольорами відповіді на 7 запитань:
 * Що цікавило учених ще за античних часів?
 * Хто, які народи займалися вивченням навколишнього світу?
 * В чому першими були фінікійські мореплавці?
 * Яких найбільших успіхів досягли давньогрецькі вчені, зокрема Ератосфен?
 * Що склав інший грек - Клавдій Птолемей?
 * Що відкрили вікінги на чолі з Еріком Рудим?
 * Які азійські країни дослідив італійський мандрівник Марко Поло?

 - Ще раз уважно дайте відповіді на запитання по порядку, врозброс ... і можете сміливо виконувати вправи 8-11 і "Зоряні перегони". 
    Я впевнена, що ви виконаєте швидко і правильно, бо всі відповіді є в тексті вправи 6. Успіхів вам!