середа, 29 квітня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 30 квітня

Четвер, 30 квітня


   Дорогі діти і батьки!
          
          Завтра 1 Травня - 
   свято весни, праці і миру! 

 Вихідний! 
   Попереду 3 вихідних: п'ятниця, субота і неділя. 




     Вітаю! Нікіта, Кіріл В., Таня, Юхим розказали уривок казки! Молодці!
       16 учнів здали напам'ять
 уривок казки! Розумнички!Дякую за наполегливість!
                      Молодці!!!
Сьогодні останній день здачі напам'ять!





   Діти, вихідні завтра, але сьогодні нам треба добре попрацювати.

! Увага! Сьогодні працюємо за таким розкладом:

1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Урок 10 (с.41 - 42) Відеоурок за посиланням! (посилання знаходиться нижче в рекомендаціях до уроку)
     Тема: Сходинками до иатематичного Олімпу
3. Людина і світ - Урок 7 (с.38 - 44)    Чому? Тому що багатенько відстаємо!!!
     Тема:Гірські породи та їх утворення
4. Навчаємося разом - Урок 8 (с.29 і 32 вправи 9, 10, 11)
     Тема: Найдивніше у світі - людина! Чотири головні емоції
Нагадую! Сьогодні і завтра здаємо Робочі зошити на перевірку!
8 частина - математика, укр. мова, читання, навчаємося разом.
7 частина - людина і світ, еврика.

             Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                      Математика  Урок 10 (частина 8)
  - Дорогі діти і батьки! На сайті НПП "Інтелект України" – розташовуються  відеоуроки з математики, української мови та людина і світ для 3 класу
 - Сьогодні Урок з математики №10 - буде відеоурок за посиланням:
                   https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/
 * нажимаєте на посилання , потім на "переходите по ссылке" (відкривається головна сторінка)
 * нажимаєте на "Відеоуроки для 3 - х класів" (відкривається сторінка, на якій декілька уроків)
 * знаходите потрібний урок "3 клас Математика Частина 8 Урок 10 Сходинками до математичного Олімпу",  нажимаєте на нього і опрацьовуєте урок 10 разом з учителем.
 * с.56 не треба робити!

                             Людина і світ  Урок 7
Вправа 1. Вставити пропущені слова допомагає текст 5 на с.33.
Прочитавши його, вставляєм такі слова:
 * кори, мантії та ядра.
 * Земна кора -
 * мінерали і гірські породи
 * ядро
 * зовнішньої та твердої
 * планети
    5
 * мантії
Вправа 3. Дізнаємося, що таке надра.


Вправа 4. Попрацюємо над текстом:
1) Що таке гірські породи? (Прочитайте перші два речення)
 - Перегляньте відеофільм про гірські породи і згадайте, що ми вчили про них у 1 - 2 класах:



 - А далі, діти, саме цікаве! Ми дізнаємося, як утворюються гірські породи, звідки вони беруться?
 - Прочитайте далі, до кінця текст.
 - На які 3 групи поділяють гірські породи за походженням?


 - Обведіть у тексті 3 ключових слова:
МАГМАТИЧНІ, ОСАДОВІ, МЕТАМОРФІЧНІ
 А тепер дізнаємося подробніше про кожну групу окремо:
1 група "Магматичні":
 * Прочитайте у 1 абзаці 3-4 речення і дайте відповіді на 2 питання:
 - Як утворюються магматичні породи?
 - Чому вони мають таку назву? ( Так, причина утворення їх та її назви є МАГМА - речовина, яка витікає під час дії ВУЛКАНА.)
Магма - розжарена речовина, тому я їх і виділила червоним кольором!
2 група "Осадові":
 * Прочитайте про них у 2 абзаці:
 - Як утворюються осадові породи? ( 2 шляхи:1 речення і 2 речення другого абзацу)
 - Які породи називають осадовими?
 - Є 2 шляхи утворення осадових порід , тому  * На які 2 групи вони поділяються? (уламкові та органічні)
  Щоб краще запам'ятати ці слова, подумайте, від яких слів вони утворені:
 * УЛАМКОВІ - від слова "ламається", руйнується
 * ОРГАНІЧНІ - від слова "організм", рештки рослин і тварин
Назва цієї групи порід "Осадові" утворилося від слова "осідають" ( причини цього - це вода, вітер, лід, тому я їх і виділила синім кольором!)
3 група "Метаморфічні":
 * Прочитайте про них у 3 абзаці:
 - Як утворюються метаморфічні породи? (1 і 2 речення 3 абзацу)
 - Перегляньте відеофрагмент і світлини на с. 40, уважно їх розгляньте:


Вправа 5.



Робота з картою. Користуйтесь Фізичною картою України (с.14!)
Вправа 2 на с.44. - Допоможе записати назви порід у таблицю вправа 4 на с.39!

                               Навчаємося разом  Урок 8
   Діти, продовжуємо з вами вивчати найдивніше у світі - людину. Тобто самих себе.
   *   Це цікаво! Оказується, як мало ми знаємо про себе. 
   * А для чого знати себе? Для того, щоб розуміти себе і допомагати собі!
 - Вивчаючи тему "Емоції", ми познайомились на попередніх уроках із шістьма емоціями: гнів, злість, радість, страх, сором, подив. А чи всі воні головні?
Вправа 3. Прочитайте 1 абзац:
 -  Які 4 основні емоції виділяють серед усіх емоцій?
 - Чим розпочинається і чим закінчується "ГНІВ"?
 - Що нагадує організм у момент гніву? (вулкан) Опишіть цей стан.
 - Як почуває наш організм, коли минає гнів?
 -  На що ще схожий стан гніву? (на роздратованого вогнедишного дракона) Опишіть цей стан.
 - Який висновок ви зробили? Так, навчитися приборкувати стан гніву!
    * Пригадайте ситуації, у яких ви відчували гнів та запишіть.
    * Виконай вправу "Приручи свого дракона" -  розфарбуй його так, щоб він став добрим і радісним.
  Получилось? Присилайте добрих і радісних драконів! Чекаю!
    А про способи подолання гніву ми дізнаємося на наступних уроках і будемо вчитися вчасно угамовувати свій гнів. Для  чого це знати і вміти?
 На це гарно  відповів Хун Цзичен:
   "Жени від себе злість - ось найкращий спосіб триматися подалі від біди".
          І вам , діти, бажаю поменше злитися, не гніватися, а побільше посміхатися, радіти. Добра вам!