четвер, 9 квітня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 10 квітня

   П'ятниця, 10 квітня


                 Усім доброго дня!
      Сьогодні п'ятниця, ура!!!        Закінчується робочий тиждень.
Бажаю радісних емоцій і гарних успіхів у навчанні!

      Шановні діти і батьки, після обіду підведемо підсумки робочого тижня:чи всі здали вірші, самостійні роботи. Не залишаємо недороблене на вихідні, треба відпочивати. Не забувайте, що ще є англійська мова і інформатика. Вчителі кожен тиждень здають звіт, де вказують прізвища тих, хто не здає роботи. Хто не відправив роботи - відправте сьогодні!


1. Читання - Урок 5 (с. 20 - 24)
     Тема: Літературні казки. Ліман Френк Баум "Чарівник Країни Оз" (продовження). Текст - опис
2. Еврика - Частина 7! Урок 1 (с.1 - 4).
     Тема: Задачі на переливання
3. Людина і світ - Частина 7. Урок 10 (с.57 - 63) (Вправу 2 на с.63 не виконувати)
     Тема: Гори. Зміна природних умов з висотою

           Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                               Читання  Урок 5
Вправа 1. Прочитайте довідку, знайдіть і підкресліть відповідь на завдання.
Вправа 3. Прочитайте текст і перекажіть за планом (підкресленими ключовими словами):
 * Текст-опис - це ... .
 * Різновиди художніх описів:  ...  портрет ( ... )
                                                          пейзаж  ( ... )
                                                          інтер'єр  ( ... )
Не забувайте опрацьовувати чистомовку і читати тлумачний словничок!
Вправа 9. Відновлюючи послідовність подій, перечитуйте по абзацах і думайте, що відбувалося першим, що було друге і т. д.
      !Усно, але виконуйте завдання до тексту.!
 -  Діти, казка дуже цікава! Вам сподобалась?
  Неймовірного успіху досягли мультфільми, кіномюзикли, зняті за мотивами цієї казки. Подивіться відео-рекламу продовження цієї історії!


-   Діти, казка дуже цікава! На вихідних можна подивитися.

                                  Людина і світ  Урок 10
                                    ( на с. 63 вправу 2 не виконувати)
Вправа 4. Не пропускайте тлумачний словничок! Нові слова!  Вчитайтесь, щоб зрозуміли, уявили, що таке гірський хребет ( хребет є у людини, по спині проходить або як на уроці фізкультури вишикуємося ланцюжком (цепочкой) один біля одного - так і гори, не одна, а декілька одна біля одної).
     А літосфера - це .... оказується наша планета всередині не вся така тверда, як грунт, який зверху, по якому ми ходимо. Що всередині нашої планети ми дізнаємося у 8 частині (уже скоро, а кому цікаво можна подивитися), а оцей твердий грунт по якому ми ходимо і який зверху огортає нашу планету і називається літосферою. 
     Що нагадує вам літосфера? Мені - м'яч футбольний. У м'яча є  кожаний верх,  а на Землі  теж є такий верх і це літосфера. І так як у м'яча він зшитий із частин (шматочків), так і грунт (поверхня) Землі складається із шматочків, тільки великих. Якщо є мяч такий, візьміть і роздивіться - уявіть, що це наша планета Земля, а кожаний верх - це ... правильно ЛІТОСФЕРА!
Вправа 5. Прочитайте уважно, підкресліть і поясніть:
1 абзац: Як утворюються гірські хребти?
              Як утворюються острови?
2 абзац: Чи однакові природні умови внизу гори і угорі ?
3 абзац: Що таке висотна поясність?
Висотна поясність - це зміна природних умов у горах, зумовлена поступовим зниженням температури повітря з висотою ( уявіть гору, яка оперезана різними поясами:знизу доверху)

Вправа 7.! Ось вам і зразок висотної поясності. Допоможе нам правильно вставити цифри ..
 2 абзац із впр. 5!:
          внизу гори  - цифра 2  -  екваторіальні ліси (які ростуть на екваторі)
          вище,  1 - листяні ліси
          ще вище,  3 - хвойні ліси
          далі  5 - тундра (це коли переважно ростуть трави і мохи, дерев немає, або карликові)
          самий верхній пояс  4 - Арктичні пустелі (тільки сніг, льод і голі скелі)

Вправи 8, 9. Допоможе відповісти 3 абзац впр.5 і малюнки - схеми.


Сторінка дослідника природи
     У кого получиться сфотографувати виконання практичної роботи, присилайте. Дуже цікаво, який результат утворився?
* Робота з картою.
Підказка: Колір підкаже які найбільше гори.

                             Еврика  Частина 7! Урок 1
    Сьома частина познайомить нас із задачами на переливання!
         А цікаво як: можна вдома практично рішати такі задачі. 
                            ( тільки разом з батьками!)
Вправа 2.  *  на останній сторінці  зошита - Карта знань 25.
  Що таке місткість? Це скільки вміщується всередині  чайника, банки, каструлі.
  Одиниці вимірювання місткості - літр (банка, каструля, чайник), а мілілітри -  подивіться на кухні, якщо є у мами, вимірювальна склянка. вона позначками поділена на мілілітри.
Вправа 3 і 4. Спочатку попробуйте самі розв'язати задачі, а потім перегляньте презентації.





Вправа 8. Прочитавши  на с.2 правило, розглянувши зразок міркування і запису таблиці до задач на переливання, попробуйте розв'язати хоч 1 задачу із впр. 8 самі. Успіхів!
Вправа 9. Усно поміркуйте - це задача на зважування.

Останній урок зроблено! Перевірено: все здано! 

Ура! Вихідні!
Гарного відпочинку!