неділя, 5 квітня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 6 квітня

     Доброго дня, шановні батьки, дорогі діти! Рада зустрічі з вами.
    Ось і промайнули весняні канікули.  Ви відпочили, набралися сил - то ж за роботу, за навчання! Зважаючи на продовження карантину до 24 квітня включно, ми продовжуємо навчатися дистанційно. 
      
 Понеділок  6 квітня
1. Математика - Частина 8.  Урок 1 (с.3 - 6).
      Тема: Звичайний дріб. Чисельник і знаменник дробу. 
                Розв'язування задач за допомогою рівняння
2. Людина і світ - Частина 7! Урок 8 ( с.44 - 49)
     Тема: Форми земної поверхні
3. Читання - Частина 8. Урок 1 (с.1 - 4)
     Тема: Видатні поети України про природу. Олександр Олесь. Лірика
   Увага! Шановні діти, не забувайте працювати над поняттями:лірика, персоніфікація (уже не перший урок це вчимо, а в конкурсах "Найрозумнішиий" не всі правильно відмічають)
   Вірш О. Олеся "Серед краси" (за програмою) вивчити напам'ять
4. Мистецтво - Велика тема "Краса людської духовності".
     Тема уроку: Природа і людина  - єдині. Веснянки

        Рекомендації, пояснення вчителя до уроків

                Математика Урок 1 (частина 8)
Тема цікава!



Вправа 1. - Уважно прочитайте текст , якщо треба перечитайте, підкресліть ключові слова. Якщо гарно опрацювали цю вправу, то дайте відповіді на 4 питання:
1) З яким новим видом чисел ви познайомились? Наприклад, ...
2) Які числа ми називаємо звичайний дріб? Наприклад, 
3)Що таке чисельник дробу?
4) Що таке знаменник дробу?

 - А тепер закріпіть свої знання про звичайні дроби разом із Бабою - Ягою, переглянувши відео "Школа Баби - Яги"


❓ - Ви -  розумні хлопчики і дівчата, скажіть, чи треба виконувати шкідливу пораду Баби - Яги? ( Ну, звичайно ж, НІ!)

Вправа 2. Записуючи дріб, не забувайте:
 * ! починаємо зі знаменника (числа під рискою) - Полічить, на скільки всього частин поділили ціле і запишіть під рискою ( на 4)
 * тепер полічимо, а скільки зафарбували частин (2) і запишемо зверху над рискою - це чисельник
 * получаємо дріб дві четвертих   2
                                                         4
Вправа 3.Обчислюючи приклади, не забудьте про порядок виконання дій!!! (правило)
    Приклади пишемо в робочому зошиті.
Вправа 4. - Увага! Діти, ми не раз говорили про те, що задачі можна розв'язувати за допомогою рівнянь і вдома разом з батьками ви не раз це робили: рішали задачі рівняннями. Вправа 4 знайомить вас з алгоритмом розв'язування  задачі за допомогою рівнянь:
       * 5 кроків треба зробити, щоб рішити задачу рівнянням
 * виділіть покрокові завдання і запам'ятайте їх
Перевірте, чи так ви міркували, складаючи рівняння до задачі:
  1 крок:   задумане число позначаю х
  2 крок:  Складаю рівняння за умовою задачі:
 *  зменшити на 400,  пишу    х - 400  (це різниця, бо - )
 *  збільшити різницю на 100,  пишу  (х - 400) + 100
 *  отримаємо 500, пишу    = 500
Получаю рівняння:  ( х - 400) + 100 = 500 
  3 крок: Знайти корінь рівняння  -  це його рішити (На допомогу Карта знань 14!!!)
        Не забудьте, складені рівняння починаємо ров'язувати з ...порядку дій! Остання дія головна!
     для самоперевірки  (х - 400) +100 = 500   
                                        х - 400 = 500 - 100
                                        х - 400 = 400
                                        х = 400 + 400
                                        х = 800 
4 крок: Перевіряю.    (800 - 400) + 100 = 500
                                                 500 = 500
5 крок: Увага! Це ЗАДАЧА! Пишу відповідь: 800 - задумане число.
Вправа 6. Перед тим, як рішати задачі, згадайте правило:
                 " Більше на ...."  --------------------    + (додати)
                  "Менше на ..."  ---------------------    - (відняти)
Вправа 7. 1) Що таке периметр трикутника, ви згадали за Картою знань 39.
     2)   ! Але треба ще згадати: Задачі, сформульовані у непрямій формі!
     Для розв'язування таких задач, треба переформулювати умову, тобто застосувати правило: "Якщо перша величина більша від другої на скільки -то , то друга - на стільки ж менша за першу". Як ми казали "навпаки - антоніми".
    Знайдемо і підкреслемо у нашій задачі сформульоване у непрямій формі: це друге речення "Довжина першої сторони - 15 см, що на 5 см більше від довжини другої сторони".
Міркуємо: якщо 1 сторона  більша на 5 см, то друга - на 5 см менша.
І тепер можемо знайти довжину другої сторони. Як?   15 - 5 = ...

           Людина і світ Урок 8 (частина 7, продовжуємо)
Вправа 1. Прочитавши лист Центаврика, виконуючи вправу 1, відкрийте с.20. Вона допоможе правильно виконати завдання на с.44
Вправа 4. Гарно опрацюйте вправи 4 і 5.:
 * уважно читайте по абзацах, виділяйте ключові (головні) слова, підкреслюйте їх і обов'язково переказуйте;
 * повторіть знання, переглянувши презентацію


 Вправа 6 Уважно роздивіться шкалу - це такий малюнок, де є гори, моря, і збоку накреслена лінійка, по якій можна дізнатися - яка глибина моря, або річки, висота гори. (така шкала - лінійка є і на картах)

Вправа 7.Щоб дати відповідь на питання "У якій частині ...", треба згадати сторони горизонту, їх назви. Наприклад, на сході ...., у північній частині .....