понеділок, 13 квітня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 14 квітня

Вівторок, 14 квітня











1. Математика - Урок 6 (с.24 - 27) Вправи 1, 2, 6, 9, 10.
     Тема: Звичайний дріб. Множення двоцифрових чисел. Прямокутний паралелепіпед
2. Укр. мова - Урок 6 (с.12 - 14) Вправи 1, 2, 3, 6.
     Тема: Прислівник як частина мови
3. Читання - Урок 7 (с.30 - 35)
     Тема: Продовження казки Френка Баума "Чарівник Країни Оз"
4. Навчаємося разом - Урок 3 (с.9 і с.12 "Ігрова"! Д/з на с.12 не виконувати
     Тема: Найбезпечніші емоції - гнів і злість
5. Інформатика -  завдання дивимося на блозі вчителя, не забуваємо виконувати і відправляти!
Нагадую: заходимо через сайт школи  zosh7.in.ua - Дистанційне навчання - розклад уроків - 1-4 класи, інформатика Полонська Алла Олександрівна і Гайчук Олена Олександрівна, з-А клас 

                         Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                        Математика  Урок 6 (№1, 2, 6, 9, 10)
І. Повторимо про звичайні дроби:
Вправа 1. Попрацюємо з Картою знань 17, відкрийте вкладку:
 * Що таке звичайний дріб? (правило посередині, зеленого кольору)
 * Що таке знаменник? (посередині справа)
 * Що таке чисельник? (це ж правило, справа посередині)
 * Про порівняння дробів з однаковими знаменниками, яке правило? (зліва угорі)
Ці знання, правила допоможуть виконати вправи:
1) Вставити пропущені слова у правилі
2) Зафарбувати відпоовідну частинку у прямокутнику:
Міркуємо так: Скільки частин зафарбувати, тобто скільки частин узяти? показує ЧИСЕЛЬНИК! - число над рискою! Дивимося
 * у першій дробі над рискою написано 1, значить зафарбовуємо 1 частинку;
 * у другій дробі над рискою написано 5, значить зафарбовуємо 5 частинок;
 * у третій дробі над рискою написано 3, значить зафарбовуємо 3 частинки.
     А тепер ці ж дроби треба порівняти (< > =)

Вправа 2. Будемо знайомитися із задачами, де є дроби:
 - Щоб дізнатися, хто більше витратив ниток, треба порівняти дроби (>).
Як міркуємо, коли порівнюємо:
 * спочатку дивимося на знаменники - знаменники однакові
 * а тепер порівнюємо чисельники: за правилом (угорі), більша та дріб у якої більший чисельник:
5>2
7  7
ІІ. Письмове множення двоцифрових чисел.
Вправа 6.  Не забувайте дивитися на зразок:
* перший крок: множимо на одиниці, тому починаємо підписувати під одиницями
 * другий крок: множимо на десятки, тому починаємо підписувати під десятками. 
  * третій крок: два числа під рискою треба додати у стовпчик.
ІІІ. Вправа 9. Це задачі. У зошиті розв'язати можна одну з двох на вибір. Зразок таких задач на с. 13!
ІV. Геометричний матеріал. Вправа 10. Перспектива. Знайомство з прямокутним паралелепіпедом.
1) Прочитати і повчити правило про паралелепіпед, запам'ятати ключові слова:
об'ємна (це значить, що фігура всередині займає площину. Наприклад, возьмемо любу коробку. По-перше, коробка має форму прямокутного паралелепіпеда, по-друге, все що знаходиться всередині (олівці, цукерки, крупа) показують об'єм цієї коробки, тобто її площину всередині)
тривимірна (має 3 виміри: довжину, ширину і висоту)
  2)  На малюнку роздивіться і запам'ятайте, що довжина - це справа наліво, ширина - це збоку, а висота - це знизу вгору.
     Довжина: 10 см
     Ширина: 2 см
     Висота: 6 см
Згадайте правило: Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше другого, треба БІЛЬШЕ ЧИСЛО ПОДІЛИТИ НА МЕНШЕ!
 * 10 : 2 = 5(разів) -- довжина більша від ширини
 * 6 : 2 = 3(рази) - ширина менша за висоту

                               Українська мова  Урок 6
- Діти, ми вже знаємо з вами 5 самостійних частин мови:
іменник, прикметник, дієслово, числівник, займенник.
 - Сьогодні познайомимося з  шостою самостійною частиною мови: прислівником! (хоча про нього уже не раз говорили).
 - Прочитайте правило на с.12 і перегляньте відео:

 - Ще раз перечитаємо правило і підкреслимо ключові слова:
1)  Прислівник - яка це частина мови? * самостійна, незмінна
2)  Що виражає (означає) прислівник? * ознаку дії,ознаку предмета, ознаку ознаки

3) На які питання відповідають прислівники?

4) З якою частиною мови найчастіше пов'язаний прислівник?  * з дієсловом
5) Чим в реченні є прислівник, як підкреслюємо? * обставиною         - .- . - . - . (риска, крапка, риска, крапка)                                                        
 - Опрацювавши гарно правило, користуючись таблицями, розкажіть про прислівник за планом (вище 1), 2), 3), 4), 5).)
 - Молодці! А тепер виконаємо вправи:
Вправа 1.  Будемо вчитися серед слів знаходити прислівники.
    Відрізняти їх від інших частин мови нам будуть допомагати  ...  правильно, питання прислівників:
Міркуємо так:
Що? ранок - це ... іменник, не підкреслюємо
Коли? уранці - це ... прислівник, підкреслюємо риска-крапка-риска-крапка
Який? вранішній - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? рано - це ... прислівник, підкреслюємо
Який? ранковий - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? зранку - це ...  прислівник, підкреслюємо
Який? ранній - це ... прикметник, не підкреслюємо
Коли? зрання - це ... прислівник, підкреслюємо
 - До цих 4 підкреслених прислівників добираємо дієслово і записуємо за зразком:
Прибирав (коли?) уранці, встав (коли?) рано, ... .
Вправа 2. Прочитайте правило і знайдіть відповіді на 2 питання:
 - Раз прислівник не змінюється, то якої частини слова вони не мають? НЕ МАЄ ЗАКІНЧЕННЯ!
 - А чим являються схожі на закінчення частини в кінці прислівників?  СУФІКСАМИ
 - Щоб упевнитися, що подані слова незмінні, треба вияснити, чи являються вони прислівниками. А для цього скажіть, на які питання вони відповідають? .....
......... - Правильно: як? де? куди?куди? як? Так, це прислівники, вони не змінюються і закінчень у них немає.
 - Тепер розбираємо за будовою подані слова:
 - Це прислівники, значить закінчень у словах немає - все слово є основа.
 - Далі виділяємо основу, а в основі: корінь, префікс і суфікс (якщо є) .
Перевірте, ви так розібрали:
сухо  - основа сухо, корінь сух- суфікс
збоку - основа збоку, корінь  - бок-, з - префікс,  -у суфікс
наперед - основа наперед, корінь  -перед, на- префікс
униз - основа униз, корінь  -низ, у- префікс
стиха - основа стиха, корінь  -тих-, с- префікс,  суфікс. Молодці!
Вправа 3. Самоперевірка:
1 речення: як? легко, назавжди.
Останнє речення: як? відповідно,спокійно. 
Вправа 6. Познайомимся, як утворюються прислівники



 - Прочитайте правило:
* Від якої частини  мови будемо утворювати прислівники? (від іменника)
* За допомогою якого префікса утворюються прислівники від іменника? (за допомогою префікса що-)
* За допомогою яких суфіксів будемо утворювати прислівники? (за допомогою суфіксів  -и, -у, -і, -я).
 - За роботу! Будемо творити прислівники:
Весна - щовесни (виділіть префікс що-, суфікс -и)
день - щодня,  дух - щодуху, мить - щомиті, тиждень - щотижня, неділя - щонеділі.
Цікаво!
 - Запишіть утворені слова, не забудь виділити префікс і суфікс у словах.


                               Читання  Урок 7
Зверніть увагу на вправу 3. 
 - Повторіть різновиди художніх описів.( Підказка на с.20!)
                      
                          Навчаємося разом  Урок 3
                              (с.9 і с.12 №8, 9, 10)
Вправа 3. - Діти, погляньте на малюнок в зошиті і виконайте завдання із вправи 3.

Вправа 4. Прочитавши тект-інформацію від Знайки, дайте відповіді на питання:
 1) Гнів і злість - це позитивні чи негативні емоції?
2)  Чому вони негативні, найнебезпечніші емоції? ( По-перше ... , по-друге ... .)
3) Як виглядає розлючена людина? Щпишіть портрет розлюченої людини. ( останній абзац)
Виконай завдання із вправи 4:
 * Пригадай ситуації, коли ви гнівалися або злилися.
 * Вправа "Актор": Стоячи перед дзеркалом, зобразіть злість  і подивіться на себе в дзеркалі. Чи подобається те що ви бачите?
 * Що вам пропонують зробити (які вправи), щоб перестати гніватися?  Запам'ятали? Молодці!
 Практична робота:
! На своїх кубиках "Каскад емоцій" знайдіть обличчя з емоціями гніву і злості, а хто ще не робив - вам треба починати робити і поки вивчимо тему "Емоції" - кубик треба зробити.


                            Аня С., Кирюша П. і Танюша уже зробили! Молодці!

     Діти, не забудьте про інформатику - це  те ж урок!

     Зразок заповнення таблиці при розв'язуванні задачі на переливання
   Еврика с.3 Задача 8 (а)

              Крок
Місткість, л
1 - й
2 - й
3 - й
4 - й
5 - й
7 - й
8 - й
9 - й
8 л
       --
 
 
5л+3л=8л
-
2л+5л=7л
5 л
 5л
-           
 5л
 
-
-