неділя, 12 квітня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 13 квітня

Понеділок, 13 квітня


1. Математика - Урок 5 (с.20 - 23)
     Тема: Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. Множення двоцифрових чисел. Об'ємні фігури.
2. Людина і світ - Частина 7! Урок 11 (с.64 - 69)
     Тема: Рослинний і тваринний світ гір.
3. Читання - Урок 6 (с.25 - 29)
     Тема: Літературна казка Френка Баума "Чарівник Країни Оз" (продовження).
4. Мистецтво - Тема: Краса людської духовності. Дорога до храму.
 Розучування пісні "Писанки". Практична робота: Створити власну писанку.

         Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
    Математика  Урок 5
І. Вправи 1-4 на повторення про звичайний дріб та їх порівняння.
Обов'язково повторіть 2 правила:
1правило - Що таке звичайний дріб? Що таке знаменник і де він пишеться? Що таке чисельник і де він пишеться? (с.3)
2 правило - Яка із двох дробів з однаковими знаменниками більша? (с.16)
Вправа 2. Не забувайте - починати треба зі знаменника!
 - Полічіть на скільки всього рівних частин поділений шестикутник? (на 6)
Це знаменник, записуємо під рискою 6.
 - Полічіть зафарбовані частинки. (2, 1, 3)
Це числівник, записуємо його над рискою.
   2      1      3
   6       6       6
 - Тепер порівняйте записані дроби (< > =).
Вправа 3. - Уважно розгляньте спочатку числівники, а потім знаменники у дробах,  
- Яку закономірність ви побачили?
               !Числівники і знаменники збільшуються на 2.
Продовжуємо послідовність:
      10      12
10      12      14
ІІ. Вправа 5 - Множення іменованих чисел.
 - Повторити правило на с.8 і Алгоритм множення складеного іменованого числа.
Зразок - запис у зошиті:
1 м 6 дм * 41 = 16 дм * 41 = 656 дм = 65 м 6 дм
А нижче треба записати у стовпчик множення 16 * 41!
ІІІ. Новий матеріал. Письмове множення двоцифрових чисел (у стовпчик)
с.21 Вправа 7.
    

!Увага! Коли множимо на десятки, не забувайте  -   підписувати починаємо під десятками!
Вправа 9. Можна не виконувати. 
Для тих хто виконує - план міркування:
 - Яка дія? (ділення)
 - Що невідоме? (ділене)
 - Як знайти невідоме ділене?  (Щоб знайти невідоме ділене, треба ... частку помножити на дільник).
 -Виконую у стовпчик множення.
ІV. Геометричний матеріал "Об'ємні фігури" 
 Вправа 10. Перегляньте презентацію і згадайте, що фігури є  ...  плоскі і об'ємні!


  
 Вправа 10.  Прочитайте текст і виділіть ключові слова:
 *  Об'ємні фігури бувають двовимірні і тривімірні.
 * Двовимірні фігури - мають 2 виміри: довжину і ширину.
 * тривимірні фігури - мають 3 виміри: довжину, ширину і висоту.
Уважно розгляньте малюнки тривимірних фігур і гарно начитайте їх назви.
Вправа 11.- На що схожі предмети?
 * кубик - рубик - на куб
 * святкова шапочка - на конус
 * книжка - на прямокутний паралелепіпед
 * підставка для олвців - на циліндр
 * пакет молока - на піраміду
 - Скільки, ви порахували, плоских фігур обмежують прямокутний паралелепіпед?
У мене 6 - попереду 1, позаду 2, з  одного боку 3 і з другого боку 4, зверху 5, знизу 6.

                   Людина і світ  Урок 11 (частина 7!)
Вправа 1.  А правильна відповідь, тому що  у горах  з висотою температура знижується!


Вправа 2. Таж сама причина: з підняттям угору з висотою температура знижується. Чим вище гори, тим температура нижча. Якщо гори вкриті снігом, значить, гори найвищі і температура повітря там "мінусова". А якщо гори не вкриті снігом, значить гори не такі високі - температура повітря "плюсова" (вода не перетворюється в сніг).
Вправа 4. Перегляньте відео "Тлумачний словничок"




Вправа 5. Прочитайте текст і знайдемо відповіді на 3 питання (підкресліть!):
 1) Які зміни відбуваються із підняттям у гори, чим ближче до гірської вершини? 
* нижча температура повітря,
* літо стає коротшим і холоднішим,
* зима - довшою,
* зміпюється вологість і кількість опадів.
Всі ці зміни означають одним словом КЛІМАТ.
Змінюється клімат - змінюється рослинність.
2) Як змінюються рослини гір? 
* внизу біля підніжжя гір - вічнозелені кущі і дерева
* вище - широколистяні ліси
* над ними - хвойні ліси
* вище них - альпійські луки
* потім - гірська тундра
* найвищі вершини - сніги , там рослин немає.
Змінюється рослинність - змінюються тварини.
3)  Як змінюється тваринний світ гір? (2 абзац)
Вправа 6.Виконаємо в школі.
С.69 впр 2 - не виконувати (за бажанням)

                                        Мистецтво