четвер, 23 квітня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 24 квітня

 П'ятниця, 24 квітня


                                                                                                            Шановні діти, батьки!
     Повідомляю, що весняні конкурси «Кенгуру» та «Колосок-осінній», на які здавали гроші, будуть проведені, як тільки закінчиться карантин! Завдання надішлють друковані, як завжди.
    Увага!!!  25 квітня (ЗАВТРА В СУБОТУ) буде проведений конкурс „КОЛОСОК” онлайн. БЕЗКОШТОВНО!!! 
    Аня С. і Данііл І. вже зареєструвалися. А хто ще, цікаво? Повідомте!
Але діти зареєструються самі, всі бажаючі, і ті, що платили, і ті, що ні.
Вони отримають електронні сертифікати і призи - електронні передплати газети „КОЛОСОЧОК” або журналу „КОЛОСОК”.
Це бонусний конкурс від КОЛОСКА, безкоштовний.
    Реєстрація для участі у конкурсі „КОЛОСОК для всіх” уже розпочалася у мобільному додатку „Колосок конкурс. Готуйся – конкурс Колосок онлайн”.
   Нагадуємо, що завантажити його на мобільний телефон можна у Play Market за пошуковими словами: „колосок”, „конкурс колосок”, „колосок конкурс”.

        Сьогодні працюємо за таким розкладом:
 1. Читання - Урок 11 (с.51-55)
     Тема: Туве Янссон "Капелюх Чарівника" (продовження)
  Шановні діти, батьки!Одним із видів перевірних робіт з читання є вивчення напам'ять. На ІІ семестр заплановано за програмою 3 твори вивчити напам'ять: це 2 вірша (уже вчили) і залишається ще уривок прозового твору (казки).Це уривок казки"Чарівний капелюх". Уривок знаходиться в уроці 12 на с.59, 2 абзац, починається словами "Мумі - троль і Хропся піднялися над верхівками дерев ...."  і до слів "просто спокійного літа" (3 абзац без останнього речення).
   Чому сьогодні про це говорю? Тому що завдання вивчити уривок буде в понеділок, а початок тижня насичений уроками. То може на днях діти повчать, щоб менше було б на наступний тиждень, а там будуть повторювати, щоб гарно здати.
2. Еврика - Урок 3 (с.8 - 10)  Вправа1,2, 3(а), 7, 9(усно)
     Тема: Задачі на переливання
3. Людина і світ - Урок 4 (с.20 - 24)    * на с.25 не виконувати
     Тема: Рівнини України 

             Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                                 Читання  Урок 11
   Прочитавши довідку про Туве Янссон (вправа 1), перегляньте відео про крупний парк мумі - тролів, який відкрився за межами Фінляндії:



Вправа 8. Перегляньте фрагмент мультфільму, "озвучте" його:

                                     Еврика  Урок 3
Задача 1. Цю логічну задачу можна розв'язати за допомогою рівняння.
   Увага! У задачі мірка місткості - ЧАШКА!
    Міркуємо:  Нехай у самоварі було х чашок води, тоді у відрі буде (3 * х) чашок води (тому що втричі більше).
Складаємо рівняння:  3 * х - х = 24   (тому що в самоварі на 24 чашки чашки води менше, ніж у відрі, то треба ВІД БІЛЬШОГО ВІДНЯТИ МЕНШЕ).
Рішаємо рівняння:  3 * х - х = 24
                                  2 * х = 24
                                   х = 24 : 2
                                   х = 12
І так, х - це позначали у самоварі, значить у самоварі було 12 чашок води.
А у відрі - 3 * х = 3 * 12 = 36 (чашок).
Вправа 2. Повторіть правило про задачі на переливання.
Вправа 3. Задача а)

                     Крок
Місткість, л
1 - й
2 - й
3 - й
4 - й
5 - й
6 - й
7 л
       --
 3л
3л  
3 л
      3 л
-           
-           


Хто зацікавився! - За бажанням можна  і над іншими задачами на переливання поміркувати!
б)
                     Крок
Місткість, л
1 - й
2 - й
3 - й
4 - й
5 - й
6 - й
7 - й
7 л
       --
 7л
-             
-           
11 л
      11 л
11л


Вправа 7.  Д  Правило суми
Відповідь: 6 способів.
   с ч ж    ч с ж     ж ч с  (Практично: візьміть 3 олівці таких кольорів)
   с ж ч    ч ж с     ж с ч
Вправа 9. Поміркуйте усно! над винахідницькою задачею.

                            Людина і світ  Урок 4
І. Повторимо вивчене про рівнини. Вчимося працювати з картами(с.20)
Вправа 1. Правильно дати відповіді допомагає КАРТА на с.14!
   Згадайте! * сторони горизонту на карті ( угорі - північ, ...)
                    * що означають кольори на карті (зеленим - низовини, жовтим -  ... )
                    * де тонша річка - це початок, де товща - там закінчується річка
Вправа 2. Допоможе КАРТА із частини 7 с.48, працюючи по ній за планом:
 * знайдіть на карті названі рівнини 
 * знайдіть на рівнинах найбільшу річку -  напрямок річки  підкаже похил рівнини.
Підказка! Де тонша річка - це початок, а де товста - то там закінчується річка.
Міркуємо:
1) Амазонська рівнина
 * Знаходжу її на карті - це материк Південна Америка, позначена зеленим кольором
 * Знаходжу найбільшу річку (річка на карті позначається кривими синіми лініями!), яка по ній протікає - це річка Амазонка 
 * дивлюся де лінія тонша - на заході, а товща де - на сході
Роблю висновок: Раз річка тече із заходу на схід, значить і Амазонська низовина теж похилена із заходу на схід. 
 * Поєдную 1 з буквою А
2) Західносибірська рівнина
* знайшли її на материку ......  ( Євразія), позначена кольором ...  (зеленим)
* протікає найбільша річка      ....   (Обь)
* тонша річка - з  .....  (з південної сторони),
   а товща з  ....   (з північної сторони, впадає в Барське море)
Висновок: річка тече з півдня на північ, значить і Західносибірська рівнина похилена з півдня на північ.  З'єдную 2 з В.
3) Східноєвропейська рівнина  За таким же планом самостійно!
 (Євразія, річка Волга, .... )
Вправа 3. Допомога на с.15
ІІ. Вивчаємо новий матеріал (с.21)
Вправа 5. Прочитали Тлумачний словничок, роздивіться малюнки до них:


       СТЕПОВІ БЛЮДЦЯ

На цій карті видно як змінюється природа по всій теріторії України - це і є ЛАНДШАФТ


Вправа 6. Опрацьовуйте по абзацах!
 * 1 абзац - підкресліть назви височин та низовин
 * 2 абзац - підкресліть назву височини на сході
 * 3 абзац - підкресліть назву найвищої точки рівнинної частини України
Увага! Всі ці низовини, височини знайдіть на фізичній карті  на с.14
ІІІ. Закріплюємо вивчений матеріал (с.22)
Вправа 8. Підказка! тект вправи 6 на с.21
Вправа 9.Підказка! 2 абзац вправи 6 с.21
Вправа 10. Впізнали по карті цей півострів? Так, це КРИМ!
При роботі з картою на с.24 користуйтеся картою на с.14!
!На с. 25 - не треба писати 2 завдання!!!

   Гарних і веселих вихідних дітям, батькам -  усім, хто добре  попрацював на цьому тижні!!!