середа, 8 квітня 2020 р.

     Середа, 8 квітня

      Усім доброго дня і радісних емоцій!
    
      Дякую Данилові І. за відповідь з "Навчаємося разом",   уважно працюєш! Данило здав третій вірш "Чорнобривці"!
     Вітаю із здачею віршів! Молодці - Юхим! Кирил П.! Слава! Саша! Танюша!


1. Математика - Урок 3(с.11 - 15)
     Тема: Звичайний дріб. Множення іменованого числа на натуральне. Задачі на знаходження суми двох добутків
2. Людина і світ - Частина 7 Урок 9 (с.50 - 56) ! на с. 56 не треба писати оповідання
     Тема: Утворення форм рельєфу
3. Укр. мова - Урок 4 (с. 6 - 8). Вправи 1, 2, 3 і 7, 8.
     Тема: Наказовий спосіб дієслова
4. Читання - Урок 4 (с.14 - 19) (Урок 3 пропускаємо пока - це Позакласне читання)
     Тема: Літературні казки. Ліман Френк Баум "Чарівник Країни Оз"




 Рекомендації, пояснення вчителя
Математика  Урок 3
Вправа 1. Гарно повторіть правило:
 - Звичайний дріб - це запис якого виду?
 - Що таке чисельник, що він показує, де його пишемо?
 - Що таке знаменник, що він показує, де його пишемо?
 * Потренуймося - Назвемо дроби разом:
дві четвертих, дві третіх, одна дев'ята, дев'ять десятих, три п'ятих, одинадцять дванадцятих
одна десята, чотири сьомі.
 * А тепер пограємо - "Оживіть" дробові числа".  Використовуйте кольорові олівці, Як і що обвести -  написано у завданні. 
Вправа 2. 1 крок: лічимо на скільки всього рівних частин поділений круг (кожен окремо). Це є .... правильно - знаменник і записуємо його внизу, під рискою.
                 2 крок: тепер полічимо скільки зафарбували частин. А це ... чисельник, записуємо вгорі, над рискою.
Наприклад: Міркую так: четвертий круг (порахували) поділений на 8 рівних частин - 8 це знаменник і записую 8 під рискою. Тепер лічу зафарбовані частини - їх 4, це чисельник, записую 4 над рискою. Получилась дріб (або дробове число)  - чотири восьмих.
                                                                                                         
 8

Вправа 6. Згадаймо!     Частка      ділення          :
                                         Добуток    множення     *   
                                         Сума         додавання     +
                                         Різниця     віднімання    - 
Для самоперевірки: Чи так ви записали?
   а)  a : c
   б)  (а + с) * m
 * Чому так, поясніть ?
Вправа 7. Щоб правильно виконати це завдання спочатку вивчить правило і користуйтесь ним.
Вправа 8. Не забули, як розв'язувати задачі за допомогою рівняння?
 Нагадую, зразок на с. 4!
А ще Карта знаь "Рівняння" 14. Складені рівняння - 1крок це порядок дій!
Вправа 10. Увага! Новий вид задачі!  Задачі на знаходження суми двох добутків ( три дії).
  Прочитайте уважно міркування, виділіть 1 дію, 2 дію, 3 дію.
Розгляньте зразок ! короткого запису таких задач,
                                    дій, пояснень до них, 
                                    виразу (до задач такого виду)
                                    відповіді!
Зроби закладку на цій сторінці і  користуйся нею при розв'язуванні задач такого виду!!! 
Вправа 12. - Уважно повторивши правила, прочитавши задачу, записавши короткий запис, скажіть, чи можемо ми зразу знайти площу або периметр? ...... Так, ні.
 -  Чому? ....... Тому що невідома ширина.
 - А можемо знайти ширину?  ....... Так.
 - Значить , першою дією знайдемо ширину.  ( Не забули? у 6 разів менше - це  :6)
 - Тепер відома і довжина, і ширина. 
Другою дією шукайте площу, а третьою - периметр.

                    Людина і світ урок 9 (ч.7)
                               ! на с.56 не треба писати оповідання
Вправи 1, 2, 3. Це повторення вивченого на минулому уроці. Якщо забули, подивіться с.44 - 45 і презентацію (урок за понеділок)
Вправа 5. Новий матеріал -  відповідь на цікаве питання:
     Як утворюються форми рельєфу? Ви знаєте, діти?
     Як утворюються рівнини, гори?  Цікаво дізнатися?
 - Відповіді на ці питання дась нам розумник Адаптер. За роботу!

 - Прочитайте 1 абзац і знайдіть, підкресліть відповіді на 2 питання:
   *  Під дією чого виникають основні форми рельєфу - гори й рівнини?
   *  А чим проявляються ці дії могутніх внутрішніх сил Землі?

  - Читаємо 2 абзац,шукаємо відповідь (підкреслюємо) на питання:
 * А дії яких зовнішніх сил утворюють різноманітні нерівності?  Назвіть зовнішні сили, які виконують роль "скульптора".

 - Прочитайте 3 абзац і дізнаєтесь:
 * Хто утворює яри, балки та річкові долини на рівнинах?
    Хто утворює глибокі ущелини та каньйони в горах?
Каньйон — Вікіпедія

cañón — глибока ущелина) — форма рельєфу, глибока долина між кручами, зазвичай вимита річкою. На відміну від ущелини, переважно все дно каньйону зайнято руслом річки. ... Слово «каньйон» іспанського походження (cañón). 
 * Хто?  Правильно, це водотоки (від "тече вода" - це річки, водоспади, дощі), хоч тимчасові, хоч постійні.
 * Де знаходиться найбільший у світі Великий каньйон?  Яка його глибина ?
Висноввок: Як утворюються форми рельєфу?
                     c.56  У рамочці! Прочитайте і перекажіть!
Вправа7.  Спершу ніж відмітити світлину, перегляньте відеофрагмент:



Вправа "Робота з картою".
    Працюючи з картою, не забудьте спочатку що зробити? Правильно! Згадати і позначити на карті сторони горизонту:  північ - ... угорі
                                            південь - ...  внизу
                                            праворуч - .... схід
                                            ліворуч - ....захід

          Укр. мова Урок 4 (виконати тільки вправи 1, 2, 3,і 7, 8).
Вправа 1.! Обов'язково згадайте види речень за с.39:



 Прочитавши повідомлення Знайки, ви дізналися, що в спонукальних реченнях уживаються дієслова  наказового способу ( від слова "наказ") і як вони утворюються.

Зразок у вправі і таблиця допоможе утворити форми наказового способу:
 * нести - неси зошит, хай (нехай) несуть ..., несіть ...; 
* читати - читай казку, хай (нехай) читають ..., читайте ....
Вправа 2.  - Визначаючи дієвідміну, не забудьте:
! ставимо в 3 особу множини: вони що роблять? коять.  
А далі за правилом, таблицею
Вправа 3. Для чого треба знати дієвідміни?
                Щоб правильно писати закінчення у дієсловах: -е, є чи - и, ї!


Плач...мо  - е чи и писати, визначимо дієвідміну ( вони що роблять? плачуть, закінчення - уть, це І дієвідміна) значить пишемо  - е: плачемо .
Вправа 8.
* Орфограма "Ненаголошені е - и в корені слова" (де можна, підбираємо перевірне слово, не забувайте)
 * синоніми в неозначеній формі:
   що робити? говорити, торочити, теревенити,  ... .