вівторок, 28 квітня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 29 квітня

  Середа, 29 квітня




малюнок Ігната 12 б.
    Бажаємо ми вам:
  я і наші добрі друзі               Мумі-тролі!



малюнок Соні 12 б.


малюнок Ані Х. 12 б.
малюнок Юхима 12б.



       Вітаємо  Юлю, Аню С., Данила П., Славу, Аню Х., які вже здали напам'ять уривок казки "Чарівний капелюх"!
            Молодці! Так тримати!!!
    Хто ще не здав, приєднуйтесь до нас! Залишається 2 дні (сьогодні і завтра)! Потім ставки-оцінки будуть нижчі!



Сьогодні працюємо за розкладом:

1. Математика - Урок 12 (с.47 - 50)
     Тема: Задачі на знаходження числа за величиною його частини. Об'єм прямокутного паралелепіпеда
2. Людина і світ -  Урок 6 (с.32 - 37)
     Тема: Внутрішня будова Землі
3. Укр. мова - Урок 14 (с.35 - 36)
     Тема: Службові частини мови. Закріплення
4. Читання -  Урок 3 (с.10 - 13)  + напам'ять уривок казки "Капелюх Чарівника"
     Тема: Подорож у казку. "Академія пана Ляпки" Яна Бжехви

   Шановні діти і батьки! Сьогодні середа, нагадую - готуємо до перевірки Робочі зошити.
           Які зошити треба здати?    4 зошита 8 частини 
( Математика, Укр. мова, Читання, Навчаємося разом) і 2 зошита 7 частини!( Людина і світ, Еврика).
      Зошити здавати в четвер після обіду і в п'ятницю.

                Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                             Математика  Урок 12
Вправа 1. 1) Гарно повторити правило: прочитати, розказати собі та рідним (не менше 5 разів)
                  2) Користуючись цим правилом, знайти числа:
                               4 : 2 * 7 = 2 * 7 = 14
                               40 : ...            Самостійно!
Вправа 2. Вчора повторювали. Згадайте, як ми міркували або відкрийте вчорашній урок і прочитайте ще раз.
Вправа 3. Порівняння чисел.
 - Згадаємо, що порівняння є двох видів:
 * Різницеве  порівняння - це коли треба дізнатися "НА СКІЛЬКИ більше або менше ...")
 * Кратне порівняння - це коли треба дізнатися  "У СКІЛЬКИ РАЗІВ більше або менше ...")
 - Уважно прочитайте правила і знайдіть відповіді на 2 питання, підкресліть:
1) Як дізнатися "НА СКІЛЬКИ більше або менше ..."?    Б - М (від більшого числа відняти менше число)
2) Як дізнатися  "У СКІЛЬКИ РАЗІВ більше або менше ..."?   Б : М (більше число поділити на менше число)
 - Гарно повторили, вивчили ці 2 правила!
! Виконуючи дії усно, не забувайте міркувати за правилом!
ЗРАЗОК!
а) НА СКІЛЬКИ ... ,  треба Б - М,  12 - 4 = 8,  Відповідь:  на 8 більше 12 від 4.
б) У СКІЛЬКИ РАЗІВ ... ,  треба Б : М, 12 : 4 = 3, Відповідь: у 3 рази 12 більше від 4.
    в) і г) самостійно, але міркуючи!
Вправа 4. Прочитали, виділили головне:
1 банка = 5 кухлів
1 банка = 10 чашок
Так як права і ліва частини рівні, значить 5 кухлів = 10 чашкам.
1. Бачимо, що кухлів менше, робимо висновок: більша місткість кухля (бо їх менше).
2.  У скільки разів? Треба Б : М,  10 : 5 = 2 (рази) 
Вправа 5. Вивчити правило. Утворити числа: які? трицифрові!
Вправа 6. Тренуймося в письмовому діленні двоцифрових чисел.
Вправа 8.
 - Прочитайте пояснення Знайки, Зверніть увагу на міркування, зразок запису таких задач.
! Розв'язуючи задачі 8 і 9, дивіться на зразок! Згадуйте правило!(с.47)
Вправа 10. Виконати вправу допоможе с.45!


                               Людина і світ  Урок 6
 - Діти, прослухайте лист Центаврика.

І.  С. 32 Повторення вивченого.
Вправа 1. Щоб правильно вставити пропущене, згадаємо:
        Які бувають рівнини
 * за характером(виглядом) поверхні?
 * за висотою над рівнем моря?
Вправа 2. Згадали: Джомолунгма - це гори світу, вчили на с.2! (3 абзац)
Вправа 3. Повторюючи інформацію з Мудрою Совою, не забувайте все про що говорите показувати на карті: 1) Східноєвропейську рівнину, 2)її південно-західну частину, 3)і тут знаходимо Україну. 
   Як змінюється ландшафт, показують кольори: зелений (низовини), жовтий(височини), різний коричневий (плокогір'я, гори).


ІІ. С.33 Вивчення нового матеріалу
Вправа 4. Тлумачний словничок.



Вправа 5. Перегляньте відеофільм



Продивившись фільм, ви почули з чого складається наша планета внутрі!


Попрацюємо над текстом за абзацами:  Допомагає малюнок!
1 абзац розповідає про ... ЯДРО.
     Прочитайте і знаходьте відповіді на питання:
1) Де знаходиться ядро, на якій відстані?
2) З яких частин складається ядро?
3) З чого складається зовнішня частина ядра?
4) З що собою уявляє внутрішня частина ядра?
2 абзац розповідає про ... МАНТІЮ!
    Прочитайте 2 абзац і відповідаємо на питання:
1)Що таке мантія?
2) Із чого утворена мантія?
3 абзац розповідає про ... ЗЕМНУ КОРУ!
     Прочитайте 3 абзац, дайте відповіді на питання:
1) Що таке земна кора?
2) З чого складається земна кора?
3) Чи однакова товщина земної кори?
4) Що утворює ЛІТОСФЕРУ?
 - А тепер перекажіть текст, за допомогою підкреслених ключових слів.
ІІІ. Закріплення вивченого.
 Вправа7.  Допоможе схема-малюнок

Вправи 8 і 9 , вправа 2 с.37. Допомагає текст 5 на с.34.
Працюючи з картою, треба мати перед собою Фізичну карту світу!


                                 Українська мова  Урок 14

 - Діти, ми сьогодні повторимо  і закріпимо вивчене про службові слова ( А самостійну роботу напишете після вихідних, вона буде як контрольна робота, я вам передам листочки):
Вправа 1. Повторюємо про службові слова за таблицею:
 * вставили пропущені слова
 * вставили приклади
 * розказали правила:
Прийменник - це .....
Сполучник - це ...
Частка - це ...
 * розказали, як розрізнити прийменник і сполучник (на минулому уроці пояснювали, хто забув подивіться - доучити треба)
 * розділили подані сполучення на дві групи за завданням вправи і записали (чисто, охайно, без помилок!). Не забули пояснювати!
Вправа 2. Повторюємо тему " Будова слова". (Кому треба верніться до попередніх уроків: перегляньте презентацію і передивіться схеми - малюнки):
     - Розкажи  все, що ми вивчили про будову слова.










Вправа 3.  Зразок розбору речення, частини мови дивимося на с.39, 38!
Самостійна робота після вихідних!

                                   Читання Урок 3!
 -Діти, вчора  ви познайомились із чудовою казкою нашого українського сучасного письменника Олександра Дерманського "Чудове Чудовисько".
   Ви розгадали ребус і отримали цікаве слово "ДІТОДРУГ"! Хто зацікавився, хто це такий -  можна дізнатися , прочитав у Хрестоматії уривки цієї казки "Чемпіон з баранців", "Новорічний костюм" і "Велике Жахливе Збіговисько".
 - А сьогодні ви познайомитесь теж з найвідомішою казкою, але польського письменника Яна Бжехви, яка називається "Академія пана Ляпки".
 - Перегляньте уривок фільму. Чи однаково зображено академію в казці та фільмі?


 - Щоб дати відповідь на це питання, треба казку спочатку прочитати! Прочитати  уривок в робочому зошиті, а хто зацікавився - у Хрестоматії на с.46 - 52.
 - А потім пофантазуйте над останнім завданням!!!