понеділок, 20 квітня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 21 квітня

   Вівторок,  21 квітня


     А почнемо день, переглянувши сторінки нашої фотогалереї "Зустрічаємо Великдень".
У п'ятницю ми бачили як осваювали писанкарство хлопчики Ярослав, Данііл І., Ігнат, Кирил П., Саша та дівчата Таня, Аня С.  ( Хто не бачив, можна продивитися сторінку за п'ятницю)
     А у суботу до нас приєднались дівчата Аня Х. і Маша.
    Діти, які у вас у всіх оригінальні, неповторні, чудові писанки, крашанки, дряпанки, мальованки,сувенірні.
Перед нами постає такий різнобарвний, різноманітний "Писанковий дивосвіт"!



 Гарні писанки у нас –
Мабуть, кращих і нема.


 Мами тільки помагали,
 Малювали ж ми самі!






Це писанка - мальованка, зроблена Харченко Анею               
А це ,діти,  драпанки з традиційними орнаментами у виконанні Маши.







                             А ось творчість Даши!


        Тільки подивіться, яких симпатичних пасхальних курчаток  зробив Юхим!


                           А як гарно прикрасив паски!



                 Які чудові роботи! Ви творчі діти! Ви молодці!


1. Математика - Урок 8 (с.33 - 36)
     Тема: Знаходження частини від числа. Місткість. Прямокутний паралелепіпед
2. Укр. мова - Урок 10 (с.24 - 25) Вправи 1, 2, 3, 4. Виконану роботу (фото) сьогодні переслати на вайбер!
     Тема: Перевірна самостійна робота "Уживання та правопис прислівників"
3. Читання - Урок 9 (с. 41 - 45)
     Тема : продовження твору  Туве Янссон "Капелюх Чарівника"
4. Навчаємося разом - Урок 5 (с.17 і с.20 "Ігрова", вправи 9, 10, 11.)
     Тема: Страху нема там, де його не бояться
5. Інформатика - на блозі вчителів інформатики
6. Англ. мова  - онлайн-урок, завдання на блозі вчителя Костянко Т. В.
    Не забувайте відсилати роботи!!!

               Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                                Математика  Урок 8
Вправа 1. - По-перше, треба добре повторити правило "Як знайти частину (дріб) від числа" та уважно розглянути приклад, його розв'язання.
    На основі правила знаходимо частини від числа. Міркуємо так:
а) від 10  (число 10 ділимо на знаменник 2 і множимо на чисельник 1)
    2
10 : 2 * 1 = 5 * 1 = 5
б)  від 30  (число 30 ділимо на знаменник 5 і множимо на чисельник 3)
     5
30 : 5 * 3 = 6 * 3 = 18
в) 63 : 9 * 7 = 7 * 7 = 49
г) 80 : 10 * 4 = 8 * 4 = 32
Вправа 3. Зразок на с.8
Вправа 4. Не виконувати!
Вправа 6. Зразок на с.25.
Вправа 7. Зразок на с.29. Карта знань 14!
   ( х - 40 ) * 2 = 60
   1 крок. Визначаємо порядок дій. Остання дія - головна!
1 дія - віднімання, друга дія - множення! Множення - головна дія.
   2 крок. Визначаємо, який компонент невідомий та згадуємо правило, як знайти невідомий компонент.
Міркуємо:
(х - 40) - це 1 множник, а 2 - це 2 множник. 60 - це добуток. Невідомий 1 множник.
Щоб знайти невідомий 1 множник, треба добуток поділити на 2 множник.
   х - 40 = 60 : 2
   х - 40 = 30
   3 крок. Получили просте рівняння. Розв'язуємо його.
Міркуємо:
  Тепер дія віднімання: х - зменшуване, 40 - від'ємник, 30 - різниця.
Невідоме зменшуване. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник.
   х = 30 + 40
   х = 70 (це є корінь рівняння) 
   4 крок - треба зробити перевірку. Для цього переписуємо 1 рядок рівняння, але замість х ставимо його значення (корінь рівняння)
   (70 - 40) * 2 = 60
             30 * 2 = 60
                   60 = 60
Друге рівняння розв'яжіть самостійно.
Вправа 8.  - Які мірки можна взяти для вимірювання місткості посудини?
 Так, це може бути і чашка, і склянка (стакан), глечик, банка (півлітрова, одналітрова, дволітрова, ... ), відро, ...
   І скільки вибраних мірок поміщається у посудині - це і є місткість цієї посудини.
Наприклад, візьмемо посудину "банку 1 літр".
 Виміряємо, скільки чашок з водою в ній поміститься. У мене 7 чашок. А у тебе? А у тебе може 5 чашок, або 6 чашок, або 4 чашки - Чому різна кількість? Тому, що чашки різні!
   Тому люди вибрали однакові одиниці вимірювання місткості - одна з них це 1 літр.
Вправа 10. Зразок задачі на с31!
Вправа 11. - Прочитайте правило. Розгляньте малюнок.
Вершини: A, B, C, D, K, L, T, R - 8 вершин.
Ребра: AB, KL, CD, TR, BC, AD, KT, LR, AK, BL, CR, DT - 12 ребер.
Грані: BLRC, AKTD, ABLK, DCRT, ABCD, KLRT - 6 граней.

                        Українська мова  Урок 10
Вправа 1. Щоб правидьно виконати завдання, треба добре повторити правило про прислівник на с.12!
Вправа 2.  - За правилом згадайте 2 способи утворення прислівників (виділіть префікси, суфікси, за допомогою яких будете утворювати прислівники)
 * Коли? Щовівторка, ... .
 * Як? Насухо, ... .
 * Де? Збоку, ... .
Вправа 3. Виконайте такі завдання:
1) Вставити пропущені букви
2) Відшукати і підкреслити 4 прислівника (риска - крапка - риска - крапка), зверху написати питання
3) Визначити кількість букв і звуків у виділеному слові
4) Виписати і розібрати за будовою слова
Увага! Не забудьте визначити, яка частина мови подані слова! Що ми знаємо про неї стосовно будови (чи всі частини слова має чи ні)


Вправа 4. - Згадайте, що таке антоніми. Розгляньте зразок у зошиті!


   Не забудьте виконані вправи сфотографувати і переслати мені на вайбер!

                                      
                                         Читання  Урок 9
 - Діти, з минулого уроку  ви почали читати цікаву  літературну казку Туве Янссон "Капелюх Чарівника". Перегляньте скрайбінг про цю казку, про її мешканців:


Вправа 8. Перегляньте фрагмент мультфільму. В тексті знайдіть і підкресліть речення про переглянуте. "Озвучте" мультфільм.

   
     
                               Навчаємося разом  Урок 5
Вправа 3. Переглянувши мультфільму "Феї", ми побачили комах переляканими: брови підняті, очі вирячені, ...

Вправа 4. - Прочитайте, що розповідає Знайко про емоцію страх:
1) Страх - яка це емоція:негативна чи позитивна?
2)  Чи шкідлива вона для здоров'я?
3) Опишіть портрет переляканої людини .
    Використовуємо "Кубик емоцій", на якому або знаходимо емоцію страху, або малюємо на грані обличчя з емоцією страху.
  Практична робота, вправа "Актор".
 - Чого ж боїться страх?
 - Правильно, "Страху нема там, де його не бояться". Побільше посмішок!!!