неділя, 3 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 4 травня

Понеділок,  4 травня

1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Контрольна робота 8 (на листку у файлі, отримали разом із зошитами 9 частини)
     Тема: Тематична контрольна робота 8 з перевірки сформованості навичок усних обчислень 
3. Людина і світ - Частина 8! Урок 8 (с.45 - 50)
     Тема: Корисні копалини. Граніт 
4. Читання - Контрольна робота 7 (на листку у файлі, отримали разом із зошитами 9 частини)
     Тема: Робота з літературним твором (письмово) 
5. Мистецтво - Святковий травень День матері
                        Практична робота: Намалюй портрет своєї мами                                                   (намалювати малюнки можна на вихідних)


              Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                      Математика  Контрольна робота 8
  " Окремим  видом тематичної перевірки є перевірка навички усних обчислень у межах програмових вимог. Її здійснюють один раз за семестр у письмовій формі (математичний диктант, робота на картках тощо). Тривалість цієї роботи не більше 25 хвилин". (із "Вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи")
     Діти, виконуємо цю роботу на листку друкованому (берете із файла) і листку у клітинку (окремому).
1) Спочатку підпишіть листочки: прізвище, ім'я, дату. Обов'язково!
2) Уважно читайте завдання! Перечитуйте головне: що треба зробити.
3) Виконуючи завдання, обов'язково аргументуйте, доводьте правильність свого розв'язування (якими правилами користувались).
4) Виконавши завдання, роботу ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте!
    На листочку в клітинку записуєте рішення (дії), якими ви розв'язували завдання.
На друкованому листочку - обводете букву, з'єднуєте, вписуєте.
Ці 2 листочки, з виконаною роботою, підписані кладемо у файл.

                          Читання  Контрольна робота 7

   Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором
    " Письмова перевірка досвіду читацької діяльності передбачає читання учнями тексту самостійно мовчки або пошепки. Після первинного ознайомлення з текстом, під час його опрацювання учні виконують письмові завдання на перевірку сформованості вмінь визначати основну думку твору, його тему, розрізняти жанри, встановлювати послідовність подій у творі, характеризувати вчинки дійових осіб, пояснювати зображувальні можливості художнього слова тощо".
1) Підписуємо листочок: прізвище, ім'я.
2) Уважно читаємо текст.
3) Виконуємо до тексту завдання.
4) Перевіряємо! Обов'язково подивіться у текст, знайдіть докази того, що ви зробили правильно.
5) 7 завдання - це творче завдання. Перевіряється уміння складати висловлювання за змістом прочитаного в письмовій формі.
   Так як вам пропонують поміркувати, то ви складаєте твір - міркування на задану тему. .Згадайте, як будується текст - міркування. (Довідник, 2 клас, с.19 або Зошит Частина 6 с.5)
Повинно бути у відповіді не менше 3 речень:
*1 речення - у якому ви стверджуєте свою думку ( "Я думаю ...", " Я вважаю ...")
* 2 речення - обгрунтування твердження, наведення прикладів ! із тексту!
* 3 речення - кінцівка (висновок про правильність твердження)
6) Виконану роботу кладемо у файл.
    Бажаю вам успіхів!

                         Людина і світ  Урок 8 (частина 8)
 - Діти, уважно прослухайте, перечитайте лист Центаврика, щоб дізнатися, що ми будемо вивчати сьогодні на уроці.


І. Повторення вивченого. 
Спочатку  на с.45 повторимо вивчене про гірські породи та їх утворення:
Вправа 1.
* На світлині показано ....  правильно ВУЛКАН, а червона розпечена рідина, яка з неї вітікає, називається ... МАГМА. То, породи, які утворилися під час вулкану з магми, називаються - .... Так, правильна відповідь А (магматичні)
 - Діти, ви так розмірковували над завданням? Тоді ви - розумники! Молодці!
*  Магматичні породи тверді чи м' які? Яку ви дали відповідь? Який доказ? 
 Так, вони тверді, бо утворюються під час застигання. (читали - вчили на с.39 вправа 4, 1 абзац)
* Цікаве 3 запитання, так, діти? В інтернеті можна знайти відповіді на це питання. Передивіться невеличке відео і дайте відповідь:



Вправа 2. Установити відповідність допоможе вправа 4 на с.39.
 - Знаходите назви гірських порід і назву групи, до якої вони належать - це і є ТИП.
Вправа 3. Обов' язково повторіть з Мудрою Совою:
 - Як же утворюються гірські породи?
 - На які групи поділяються гірські породи за походженням?
ІІ. Вивчаємо новий матеріал (с.46)
Вправа 4. - Згадайте, повторіть, що таке РОДОВИЩЕ!
Вправа 5. - Перегляньте відео і згадайте, що ми вже знаємо, вчили про корисні копалини:


1 абзац. Прочитайте і знайдіть відповіді на питання:
 * Які гірські породи ми називаємо корисними копалинами?
 * На які 3 умовні групи (типи) поділяються корисні копалини?
 * Як використовує людина паливні корисні копалини?
 * Як використовує людина рудні корисні копалини?
 * Як використовує людина нерудні корисні копалини?

2 абзац.  - Прочитайте 2 абзац:
  *Як на карті позначаються родовища корисних копалин? (окремим умовним знаком)
 - Умовні знаки корисних копалин можна побачити на карті на с.49.



 * Поговоримо про ГРАНІТ! Дізнаємося, що це за така корисна копалина, за такими питаннями ( відповіді знаходите у 2 абзаці):
1) Як він утворюється?
2) З скількох мінералів складається граніт? Як вони називаються?
2) Де людина використовує граніт?
Запам' ятайте!


СКЛАД ГРАНІТУ

ІІІ. Закріплюємо вивчене.
Вправа 7. Допомагає карта на с.49 і таблиця умовних знаків (попереду дивиться!)
Вправа 9. А  зайва "крейда" (граніт, базальт - магматичні, а крейда - осадова)
                  Б  зайва "сірка"
                  В  зайве "вугілля" 
Обгрунтування: спосіб походження.
Робота з картою.С. 49.
 - Подивіться, яким умовним знаком позначають граніт: на таблиці (попереду),  на карті - підказка! у нижньому правому куточку! Це ромб, перекреслений лінією (якщо не перекреслений - то це польовий шпат).
Виконуючи вправи на с.50 користуйтесь  вправою 5 на с. 46, таблицею (попереду).
Згадаймо! Наш регіон називається ... Донбас, Донецька область.
                                     
                                   Мистецтво
                     Тема: Найдорожча у світі




     Мама, матуся, матінко, ненько, ненечко ... Якого ніжного кольору ці слова! У народі материнську любов порівнювали з цілющою водою. А скільки ще пестливих слів складено про найдорожчу у світі людину. Аж хочеться співати! Заспіваймо, діти, пісню про маму:



     Щоб передати любов до мами, композитори створювали прекрасні мелодії, добирали найніжніші інтонації. А відомі художники часто писали портрети матерів.
   Сьогодні ми будемо художниками. Нам треба намалювати портрет своєї мами. Пригадайте, яку вона носить зачіску, який одяг, як посміхається чи сумує. Спробуйте відтворити у своєму портреті.
    На допомогу вам майстер-клас "Як намалювати маму":


        Успіхів вам, діти!  Чекаю малюнків!
(маюнки можна намалювати на вихідних,  але не забувайте! Бо не всі виконують завдання.)