понеділок, 18 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 19 травня

Вівторок,  19 травня




                        Молодці  діти, які пройшли вже 
                      анкетування "Мінна безпека":
          Данило П., Ігнат,  Аня С., Данііл І., Ярослав, Нікіта, 
                         Маша, Каріна,Аня Х., Юхим!!!
              Розумнички!                                Так тримати!!!
  
     Внимание! Дорогие родители, помогите, пожалуйста, своему ребёнку пройти анонимное онлайн-анкетирование на тему "Противоминная безопасность". Для этого вам необходимо зайти по ссылке, дать свои ответы , отправить и сообщить мне  о том, что анкетирование пройдено.
Тестування проходить анонімно і триває у період з 11 травня по 20 травня!
За цими посиланнями  можна пройти онлайн-анкетування з протимінної безпеки

 Спасибо большое за своевременную информацию.

Сьогодні працюємо за цим розкладом:
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Контрольна робота 9  (на друкованих листочках - у вчителя)
3. Укр. мова - Урок 7 (с.20-22)  Вправи 1-7!
     Тема: Повторення. Морфологія
4. Читання - Урок 9 (с.48-52)
     Тема: Продовження твору "Казка про старого гнома"
5. Навчаємося разом - Урок 5 (с.17 і с.20 вправи 9, 10, 11)
     Тема: Радість красить, а печаль палить
6. Інформатика - завдання на блозі вчителя

          Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                Математика  Контрольна робота 9
  1. Не забудьте  підписати (прізвище, ім'я) друкований листочок і листок у клітинку.
  2. На друкованому листочку виконуєте завдання 1 і 2, а на листку у клітинку - завдання 3, 4 і 5.
  3. Логічне завдання 6 . Якщо знаєте як рішати, то рішаєте. А якщо не знаєте - то не рішаєте.
 - Діти, все зрозуміло? Тоді за роботу! Бажаю гарних успіхів!
 * Написані друкований листочок і листок у клітинку кладемо у файл. 
У п'ятницю файл з усіма контрольними роботами за тиждень здаємо вчителю - мені. Або в суботу.

                         Українська мова Урок 7 (вправи 1-7!)
Вправа 1. - Діти, сьогодні ми будемо повторювати все про ЧИСЛІВНИК!
 - Допомагати буде Довідник 3 клас Укр. мова 
Проведемо екскурсію по правилам про числівник по Довіднику!
 - Все що ми вчили про числівник знаходиться на с.50 - 52! У Довіднику!
 - Відкрийте Довідник на цих сторінках і дайте відповіді на питання:
1) Що таке числівник?
2) За значенням на які 2 групи поділяються числівники?
3) Що таке кількісні числівники?
4) Що таке порядкові числівники?
5) У реченні чим бувають числівники?
6) За будовою на які 3 групи поділяються числівники? Розкажіть про них.
7) За чим змінюються числівники?
8) Яка частина змінюється під час відмінювання  складних числівників на позначення десятків?
9) Яка частина змінюється під час відмінювання  складних числівників на позначення сотень?
10) Коли пишемо знак м'якшення у числівниках, а коли не пишемо.
11) Коли називаємо час, які вживаємо прийменники?



 * Перевірте, чи правильно ви записали числівники словами:
 ... о сьомій годині.  За п'ятнадцять хвилин ... .  ... тридцять хвилин.
Вправа 2. Прочитайте правило і підкресліть ключові слова:
 * на позначення ДЕСЯТКІВ змінюється ТІЛЬКИ ДРУГА ЧАСТИНА!
 - Це вам допоможе вибрати правильну форму.
Яка?  ...    Так, біля букви В  (! змінюється тільки  - десяти!)
Вправа 3. Виконавши вправу, перевірте:
 * Оголошується, колективу, дирекція, дитячої, юнацької
 *  ... восьми - одинадцяти років, ... за телефоном сімсот сорок сім - сімдесят вісім - дев'яносто п'ять. 
Вправа 4.  Самоперевірка:
 * Помилки (7):  Найвища, висота (високо), товщина, стебла (стебло), стебло (стебла), зрубаного, Індії.
 * понад тридцять метрів, до тридцяти метрів,  тисяча дев'ятсот четвертого  року, тридцять сім метрів, на п'ятдесят - шістдесят сантиметрів.
Вправа 6. Повторили правило. Виконайте завдання.
 - Перевірте, чи так ви виконали завдання:
 * дьогтю - дьоготь, легко - легенько, кігті - кіготь.
 * Великдень, футбол, анекдот, лічба.
Вправа 7. Виконуйте завдання по порядку:
1) вставте пропущені букви
2) підкресліть слова, в яких вставляли букву Е
3)в підкреслених словах обведіть перші літери
4) прочитайте слово за обведеними буквами - це є назва казки Андерсена.
 - Запишіть назву на рядочку.
    Для самоперевірки:
  Колектив, абрикос, ребро, електричка, вогнище, минулий, хвилина, секунда, апельсин, лебединий, криниця, очерет.
Кресало

                                              Читання  Урок 9
Уроки 9, 10, 11 - Контрольна робота "Перевірка навички читання вголос"
     Читання вголос - це чітке, плавне, безпомилкове, достатньо виразне читання цілими словами у відповідному для розуміння тексту темпі.
   Для учнів 3 класу ІІ семестр - 75-80 слів/хв. Ці показники орієнтовні, їх використовуємо не для оцінювання, а для розвитку темпу читання.
   Після читання тексту вголос учні усно та або письмово виконують завдання на розуміння прочитаного.
Вправа 1. Прочитайте довідку і перекажіть за планом:
 * Хто надихнув Захаріаса писати казки?
 * Хто його батько?
 * Що любив письменник?
 * Хто розповість силу-силенну казок?
Вправа 2. Вправа "Фотоапарат"

Контрольна робота
Вправа 6.  Заміряти і кольоровим олівцем зафарбувати, скільки слів читаєте за 1 хвилину.
Вправа 7.  Виконати завдання
 * Відповіді на запитання підкреслюємо в тексті і ставимо цифру (номер питання).Охайно1
 * Відновіть послідовність. (Перечитуйтх по абзацах або по частинах)

   Навчаємося разом  Урок 5 (с.17 і с.20 вправи 9, 10 і 11!)

- Ось такі талісманчики придумали і намалювали наші однокласники, які допомагатимуть їм "гасити" гнів., бути доброзичливими  та радісними людьми!

талісман Ярослава
талісман Данііла І.


              Розумнички!!! Молодці!!!
    За творче завдання


талісман Ігната
отримуєте 12 б.!!!

талісман Юлєчки





Вправа 1. Прочитайе тему та вислів. Як ви їх розумієте?
Вправа 2. Прочитайте, запам'ятайте і запишіть вислів із презентації:
Вправа 3. Прочитайте текст і перекажіть його за питаннями: 
1) Що таке радість?
2) Коли виникає радість?
3)  Що таке "справжнє мистецтво"?
4) Що сказав Фрідріх Ніцше?Семюел Смайлс? (від його прізвища і пішли наші смайлики)
 - Чий вислів ти візьмеш за життєве правило?