четвер, 7 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 8 травня

П'ятниця,  8 травня
                          Святковий травень





Аня С.










                                                       
                                                           
Маша
Кирил П.












                    Юля




















                 Аня Х.





Аня С.
















 Саша
      
                      Хай буде мир
                                на всій планеті!

Аня Х.
         
           Білий голуб – це символ миру.
          Голубко біла, ти лети у світ!
         Хай буде мир у небі голубому,
         Бо голуб миру, кажуть з давніх літ,
      
         Приносить радість родові людському.


Данило Ч.
Ярослав
                                                   
Кирил П.

Таня



мама Ярослава



мама Юлєчки














мама Дашеньки

мама Саши
   





мама Данила П. 


1. Читання - Урок 3 (с.13 - 18)
     Тема: Льюїс Керролл. Продовження казки "Аліса в Країні Чудес". Антоніми
2. Еврика - ! Частина 8! Урок 1 (с.1 - 4)Вправи 1, 2,3, 4.
     Тема: Задачі на роз'їзди
3. Людина і світ - Урок 11 (с.63 - 68) Відеоурок за посиланням
 https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/
     Тема: Кам'яне вугілля
4. Навчаємося разом - Урок 2 (с.5 і 8 Вправи 9, 10, 11)
     Тема: Гнів твій - ворог твій
      Нагадую! Відпочиваємо 3 дні!

  Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                           Читання  Урок 3
Вправа 2. Виконай вправу "Фотоапарат"


Вправа 3.  Щоб визначити, де псевдонім (якщо забули), вам допоможе:
                       Довідник 3 клас   Читання с. 22, 23.
Вправа 11.  Перегляньте фрагмент мультфільму. "Озвучте" його.



                          Еврика  Урок 1 (Частина 8!)
                                  Вправи 1, 2, 3 і 4.
   -  Діти, у восьмій частині ми познайомимося із цікавими задачами  - Задачі на роз'їзди!
Вправа 1.  - Поміркували.  про що можуть бути ці задачі? 
  - Перегляньте презентацію:



Вправа 3. Для розв'язування таких задач будемо використовувати заготовки із вкладки. Прочитайте задачу, розгляньте малюнок, виріжте із вкладки потрібний транспорт (водний): кораблі. 
    !Не викидайте вирізаний транспорт, складіть у файл чи конверт!
 - Поміркуйте, як будете рішати задачі за допомогою вирізаних заготовок.
      Підказка! Якщо не знаєте, що записати, можете подивитися на с.2 вправу 4! або на с. 5 Алгоритм розв'язування задач на роз'їзди. ( Можна і не записувати, якщо не знаєте.)
     Поміркуємо над задачами:
а)  Крок 1. Позначимо корабель справа номером 1, а зліва - номером 2.
Крок 2.  Роблячи по одному кроку назустріч один одному, вони підійшли до заводі з двох сторін.
Крок 3. Наприклад, Корабель 1 справа іде в заводь, а Корабель 2 іде прямо, продовжуючи свій шлях, проходячи повз 1 - го корабля, який у зоводі. (Може бути навпаки)
Крок 4. Корабель 1 виходить із заводі й продовжує свій шлях вліво.
   В результаті обидва кораблі продовжують кожен свй шлях.

б)  Крок 1. Позначимо кораблі справа номерами 1 і 2, а зліва - номером 3.
Крок 2.  Роблячи по одному кроку:  корабель 1 заходить у заводь, корабель 2 підходить до заводі, і корабель 3 теж підходить до заводі.
Крок 3.  Корабель 1  іде по заводі,  Корабель 2 повертає в заводь, а корабель 3 продовжує свій шлях прямо, проходячи повз  зоводь.
Крок 4. Корабель 1 і 2 виходять із заводі й продовжують свій шлях вліво,
   В результаті всі три кораблі продовжують кожен свій шлях.

!Для тих, кого зацікавила вправа 9!
   Ж  Метод припущень!
Перевіряємо кожне висловлювання, припускаючи:
  1 висловлювання: Нехай "Сергійко  - перший" істине, тоді "Роман - другий" буде хибне. Значить Роман може посідати або третє, або четверте місця.
  2 висловлювання перевіряємо, але ще й порівнюємо з першим: "Сергійко - другий" хибне (бо у 1 висловлюванні він перший ми припустили), тоді "Віктор - третій" істине.
  3 висловлювання перевіряємо, порівнюючи з 1 і 2: "Юрко - другий" істине, "Віктор - четвертий" хибне.
     Відповідь: Сергійко - І, Юрко - ІІ, Віктор - ІІІ, Роман - ІV.
   
               Навчаємося разом Урок 2
Вправа 2.  Перегляньте презентацію. Виконайте вправу "Фотоапарат"


Вправа 3.  Прочитайте текст і знайдіть відповіді на питання:
 1)  Які причини має гнів?
 2)  Згадайте, які ознаки гніву?
 3)  Які вправи можна зробити, щоб заспокоїтися? Запам'ятайте їх і приміняйте за потреби!
Вправа 4.  Поміркуйте, допоможіть дітям!



          








                          Нагадую! Відпочиваємо 3 дні!