четвер, 21 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 22 травня

П'ятниця,  22 травня




Сьогодні працюємо за таким розкладом:
1. Читання - Урок 11 (с.58-62)
     Тема: Закінчення твору З. Топеліуса "Казка про старого гнома"
2. Еврика - Частина 8!Урок 3 (с.8-10) Вправи 1, 2, 3, 6 і 9.
     Тема: Задачі на роз'їзди
3. Людина і світ - Контрольна робота 6 з теми "Гірські породи й корисні копалини" (на друкованому листку)
4. Навчаємося разом - Урок 6 (с.21 і с.24 №8, 9, 10)
     Тема: Без доброти неможлива справжня радість

                Увага!      Дорогі діти, шановні батьки!
 Нагадую!  Сьогодні діти дописують контрольні роботи за рік. Всі 3 контрольні роботи за тиждень (з математики, диктант з укр. мови і з "Людина і світ") складаємо у файл і здаємо вчителю (мені) у п'ятницю або в суботу! Разом з ними здаємо Зошит "Людина і світ" 8 частина!
      Через тиждень закінчується навчальний рік. Вчителі вже виставляють оцінки за рік. Ті учні, які виконали програму, закінчують навчальний рік 29 травня. А хто не доробив, продовжують навчання ще у червні. Якщо ви бажаєте закінчити навчальний рік вчасно, то у вас є ще тиждень. Постарайтеся все доробити, щоб потім не були подивом оцінки за рік! Все в ваших руках! 

Як говорить народна мудрість:
     
" Бджола мала, а й та працює"







Молодці  діти, які пройшли  анкетування "Мінна безпека":
          Данило П., Ігнат,  Аня С., Данііл І., Ярослав, Нікіта, 
                   Маша, Каріна, Аня Х., Юхим, Таня, Саша!!!
              Розумнички!                                Так тримати!!!

     Увага! Діти, хто ще не пройшов тестування, пройти за цим посиланням!
Тестування проходить анонімно і триває у період з 11 травня по 23 травня!!!
За цими посиланнями  пройти онлайн-анкетування з протимінної безпеки


 !Дякую за повідомлення мені, що ви пройшли онлайн-анкетування!

            Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                                 Читання  Урок 11
Вправа 1. Прочитайте довідку і перекажіть за планом:
   1) Якими мовами писав Захаріас?
   2)  Хто головні герої його казок?
   3) Чим закінчуються казки письменника?
Вправа 2. Виконавши завдання, перевірте за презентацією:


Вправа 3.  - Діти, як у реченні є слова головні і другорядні, так і персонажі - теж є головні і другорядні. На минулому уроці ви із Знайкою повторили, хто такий головний персонаж твору. А сьогодні , прочитавши текст Знайки, розкажіть:
 - Хто такі другорядні персонажі?
 - Яка їм відводиться роль?
 - Приведіть приклади другорядних персонажів.
Вправа 5. Щоб були всі слова зрозумілі, попрацюйте з Тлумачним словничком!
Вправа 6. Не забудьте відмітити - скільки слів ви прочитаєте за хвилину!
  - І так, діти, прочитайте закінчення твору "Казка про старого гнома"
Вправа 8. Виконуючи завдання Питайлика:
 * відповіді-речення підкреслюємо в тексті і ставимо число-номер питання;
 * для правильного відновлення послідовності треба перечитувати текст по абзацах, по частинках, уважно, вдумуючись;
 * усно відповідаючи на питання, слідкуйте, щоб речення-відповіді були правильно побудовані.

                                Еврика  Урок 3(частина 8!)
Вправа 1. Задача на розвиток логіки.
 - Прочитайте уважно завдання, уважно роздивіться малюнок. 
 - Що цікавого ви побачили? Розв'язали?
 * Так, на малюнку числа перевернуті. Потрібно читати числа так: 91, 90, 89, 88, 87, 86,. Виходить номер паркувального місця - 87!
Вправа 2. Перегляньте разом з презентацієй,порядок розв'язування задач на роз'їзди. 


Вправа 3. Усно розбираємо задачу!Вирізати із вкладки заготовки до Уроку 3! (не викидаємо!)
Словничок!
     Поро́м, рідко паромзаст. порон — плавзасіб, що використовується для перевезення пасажирів і транспортних засобів між двома берегами водної перешкоди (річкиозерапротоки й навіть моря)
Міркуємо за алгоритмом:
1) Визначаємо кількість об'єктів, які подаються в задачі, нумеруємо їх.
   Дано:
1 - білий автомобіль
2 - червоний автомобіль
3 - червоний автомобіль
2) Визначаємо особливості їх руху (хто як рухається)
   А - початкова пристань ("з пристані А ...", тобто звідки починає паром рухатися)
   В - кінцева пристань ("до пристані В ..., тобто куди приходить паром, закінчує рух)
3) Визначаємо наявність додаткових умов
     З - затока
4) Складаємо (він є у зошиті) схематичний малюнок до задачі.
На столі: 
СПРАВА - пристань А, виставляємо чергу авто (за умовою): Б, Ч, Ч, Б, Ч, ... .
ЗЛІВА - пристань В.
ЗНИЗУ - затока.
5) Покроково розв'язуємо задачу, використовуючи авто-заготовки (вирізані):
1 крок: Вантажимо на пором 1 авто. Він білого кольору (за чергою умови!), а нам потрібно червоного.
2 крок: Відвозимо білий автомобіль у затоку і  ...
3 крок: перевантажуємо його на запасний пором.
4 крок: Повертаємося на пристань А.
5 крок: Вантажимо на пором 2 авто. Він - червоний.(за чергою умови!)
6 крок: Перевозимо його на пристань В.
7 крок: Повертаємося в затоку і ...
8 крок: Перевозимо білий автомобіль на пристань В.
9 крок: Повертаємося на пристань А.
10 крок: Вантажимо на пором 3 авто. Він - червоний (за чергою умови!).
11  крок: Перевозимо його на пристань В.
ЗАДАЧА РОЗВ'ЯЗАНА!!!
!!! Для тих учнів, хто зацікавився задачами на роз'їзди!
Для вас задачі 4 або 5. Їх розв'язання - по 12 балів!!!
     Прислати фото рисунка до задачі №4 (доповнений, розфарбований). який є у зошиті.
 І можна фото - останній крок: на столі виставлені авто-заготовки.
     Або (якщо не хочете перевозити на поромі авто, можна погратися з кульками) розв'язати задачу 5 і теж прислати фото рисунка в зошиті і на столі.
Вправа 6. Д Правило суми  (6+5+2= ... (способів))
Вправа 9. Винахідницька задача.
 - Життєва ситуація! Цікаво, а які способи ви придумали, щоб відучити кота спати на капоті автомобіля? Пришліть задумки! (буде оцінено!)

     Людина і світ  Контрольна робота (на друкованому листочку)
 - Діти, ви сьогодні пишете контрольну роботу по темі "Гірські породи і корисні копалини".
 - Прочитавши завдання, ви побачили, що контрольна неважка, всі ці завдання ви робили і вчили. Згадайте і постарайтеся гарно написати контрольну роботу.
                      Бажаю гарних успіхів і відмінних оцінок!
1. Не забудьте підписати листочки (прізвище, ім'я), написати дату.
2. Уважно читайте завдання!
 * у завданні 6! - треба позначити 3 ВІДПОВІДІ!
3. Вибираючи відповідь, перевірте себе за підручниками-зошитами (частини 8 і 9). У вас є така можливість!

                    Навчаємося разом  Урок 6
Вправа 1.  - Прочитайте тему уроку, вислів письменника. Як ви їх розумієте?



Вправа 2. Перегляньте презентацію, запам'ятайте вислів і запишіть з пам'яті.

В. Буду чекати!права 3. Попрацюємо над текстом Знайки:
 - Прочитайте уважно текст і знайдіть відповіді на питання:
1) Що таке радість?
2) Що є важливою ознакою радощів?
3) Що таке сміх?
4) Хто здатен сміятися серед усіх створінь?
5) Що таке сміхотерапія?
6) Розкажіть про сміхотерапію у Німеччині та у Малайзії.
7) Що дослідили науковці?
Вправа 4.  - Згадайте, діти, ми піктограми вчилися малювати в 1-2 класах. Згадаймо, що це таке?
Піктограма (від лат. pictus — мальований і грец. γράμμα — письмовий знак, риска, лінія) — умовний малюнок із зображенням будь-яких дій, явищ, предметів і т. д. Піктограми походять із давніх часів, де вони використовувалися на письмі.



 - Цікаво, а яку піктограму ви намалювали, що буде завжди піднімати вам настрій та викликати посмішку? Пришліть, будь ласка, фотозвіт. Буду чекати!

 - Зробимо висновки з сьогоднішнього уроку:
1)
2)


3)

                                  Гарних вихідних!!!