понеділок, 18 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 20 травня

Середа,  20 травня
 

         Молодці  діти, які пройшли вже 
                      анкетування "Мінна безпека":
          Данило П., Ігнат,  Аня С., Данііл І., Ярослав, Нікіта, 
                         Маша, Каріна,Аня Х., Юхим!!!
              Розумнички!                                Так тримати!!!
   - Шановні батьки! А де інші учні класу?
     Увага!
Тестування проходить анонімно і триває у період з 11 травня по 23 травня!
За цими посиланнями  пройти онлайн-анкетування з протимінної безпеки


 !Дякую за повідомлення мені, що ви пройшли онлайн-анкетування!
Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Математика - Урок 6 (с.25-26)
     Тема: Повторення вивченого в 3 класі
2. Людина і світ - Урок 4 (с.21-26) Відеоурок за посиланням
      Тема: Як тварини впливають на грунт
3. Укр. мова - Контрольний диктант
4. Читання - Контрольний урок 10 (с.53-57)
     Тема: Продовження твору "Казка про старого гнома"

          Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                       Математика  Урок 6 (с. 25-26)
І.Повторення. Розв'язування задач різних видів.
Вправа 12 с.25.  - Пригадаємо види задач на рух. 
 - Відкриваємо Довідник 3 клас Математика с 29 - 32.
 * с.29  Правило (внизу) "Що таке задачі на рух" і формула
 - Далі на  сторінках розповідається про 3 ВИДИ ПРОСТИХ ЗАДАЧ НА РУХ:
 * с.30 - Задачі на рух, у яких знаходимо ШЛЯХ (ВІДСТАНЬ)  S
 * с.31 Задачі на рух, у яких знаходимо ЧАС  t
 * с.32  Задачі на рух, у яких знаходимо ШВИДКІСТЬ   v
 - Прочитайте правила, розгляньте зразки запису коротких умов та розв'язування задач таких видів задач на рух.
 - Тепер за таблицею нашої вправи 12 складіть задачу на рух. Так, це проста задача на рух, у якій знаходимо ШЛЯХ. Розв'яжіть її.
   ! А далі в Довіднику на с.33 -36 розповідається про ВИДИ СКЛАДНИХ ЗАДАЧ НА РУХ!
Вправа 13. -  Прочитайте задачу. Визначили її вид? Який?  ...
 - Так, це задача на ...ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ! Так думали? Молодці!
 - Про задачі цього виду розповідається в Довіднику на с.37!
Але ... їх існує 2 види! Будьте уважні при розв'язуванні!
Продовжуємо говорити про задачі за "Сторінкою чемпіонів" с.26
Задача 1. - Це задача на зведення до одиниці?  ... Так. (1 виду)
 * Зразок - Довідник с.37
Задача 2. - Це задача на знаходження суми двох добутків? ...
 * Зразок - Довідник с.39
Задача 3. - Це задача на зведення до одиниці? ... Так. (Але 2 виду, такого як на с.25 ми рішали)
Задача 4. - Це задача на знаходження частини від числа? ... Так.
 * Зразок - Довідник с.43
ІІ. Геометрія. Трикутники.
Вправа 14 с.25. - Згадати про трикутники допомагають наші помічники:
 * КАРТА ЗНАНЬ 39
 * ДОВІДНИК 3 КЛАС МАТЕМАТИКА с.45 - 46
     Згадаймо:
 - Що таке трикутник?
 - Назвіть види трикутників за сторонами.
 - Назвіть види трикутників за кутами.
 - Перегляньте презентації:


 - Допомагаючи Хвалькові виконати завдання, дивіться ЗРАЗОК НА С.45 - ДОВІДНИК !


                                   Українська мова 
                              Контрольний диктант
 - Діти, сьогодні ви напишете Контрольний диктант. Приготуйте листок у лінію, ручку і ... уважність!
 - На листочку зверху напишіть своє прізвище і ім'я.
 - На наступних рядочках посередині
                                                  20 травня
                                                   Диктант
                                                    Лелека
 - Далі, діти, уважно слухайте, пишіть (диктуючи собі по складах) і обов'язково перевіряйте.
    "При оцінюванні диктантів та списування брати до уваги ГРАМОТНІСТЬ І КУЛЬТУРУ ОФОРМЛЕННЯ ПИСЬМОВОЇ РОБОТИ." - так написано в документах для вчителя.
      Старайтеся  писати каліграфічно, без помилок і виправлень!


   Для тих, у кого немає інтернета: ТЕКСТ ДИКТАНТУ (продиктують дорослі).

     Колись давно люди знайшли лелеку з поломаними крильми. Вилікували вони птаха, і він так звик до людей, що залишився жити з ними. І хоча зовсім вже одужав, але літати не міг. 
     Якось на селі трапилася велика пожежа. Лелека врятував від вогню малих дітей господаря, обпік свої довгі ноги, забруднив сажею крила. Ось тому лелека має червоний ніс, довгі червоні ноги і чорні кінці крил.
   Шановні дорослі, будь ласка, разом з дітьми поставте коми у реченнях, але розібравши чому вона тут ставиться:
 * 1 кома - це складне речення (сполучник "і" з'єднує 2 простих речення, кома ставиться)
 * 2 кома - перед "що" завжди ставимо кому
 * 3 кома - перед "але" завжди ставимо кому
 * 4 і 5 коми -  між однорідними членами речення ((що зробив?)врятував, обпік, забруднив)
 * 6 кома - між однорідними членами речення (мав (що?)ніс, ноги і кінці крил)
 - Діти, ще раз уважно перевірте диктант і роботу покладіть у файл до котрольної роботи з математики.   
           Успіхів вам, діти! Ви зможете написати гарно!

                    Читання  Урок 10 (Контрольна робота)
 - Діти, цей урок з читання контрольний. Тому будьте уважні при виконанні завдань.
Вправа 5.
 * Позначте скільки ви прочитали слів за 1 хвилину
Вправа 7.
 * Відповіді на запитання підкреслюйте в тексті і ставте цифру - номер питання.
 * Щоб правильно позначити послідовність, перечитуйте текст по абзацах, по частинках.
 * Дописуйте відповіді, де треба. Не забувайте!

 Людина і світ Урок 4
Вправа 1. Перегляньте відео-лист Центаврика:


 -  Перечитайте лист і тему уроку.
 Зрозуміло, що ми сьогодні будемо говорити про грунт: який цікавий живий світ існує в ньому і всі там тісно зв'язані між собою,взаємозумовлені і взаємозалежні.
! Фрагмент мультфільму у відеоуроці.
Вправа 5. Обов'язково повторіть інформацію про грунт!
Вправа 6. ТЛУМАЧНИЙ ВІДЕО-СЛОВНИЧОК! Перегляньте презентацію:

! Не забули вправу "Повітряні кульки"? Опрацюйте 2 стовпчики слів. Ця вправа є підготовкою,  щоб гарно читати довідку - наступний текст.
Вправа 7. Прочитайте довідку від Адаптера - текст. Далі опрацьовуємо по абзацах:
   *  1 АБЗАЦ - прочитали, дайте відповіді на питання:
 - Хто живе у грунті?
 - Що відбувається у грунті, коли вони прокладають собі ходи?
 - Зробимо висновок: Що утворюється в результаті життєдіяльності (жити і діяти) тварин, які живуть у грунті?
   * 2 АБЗАЦ  - прочитали, шукаємо відповіді на питання:
 - Назвіть тварин, "робота" яких найбільш помітна в грунтовому середовищі?
 - Розкажіть, яку роботу вони виконують?
 - Як називаються купки землі біля нірок кротів на поверхні грунту?
   * 3АБЗАЦ - прочитали, відповідаємо на питання:
 - Чому кріт - корисна тварина?
 - Чим допомагають нам дощові черв'яки?
 - Як це відбувається?
 - Який вид грунту найщільніше населений організмами?
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕОФРАГМЕНТ:



Вправа 8. Виконайте вправу "Фотоапарат"

Зробимо ВИСНОВОК:
 * Як тварини впливають на грунт?
Далі виконайте вправи 9, 10, 11 (допомагає вправа7!)
Вправа 12. Допомагають схеми-малюнки: