середа, 20 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 21 травня

Четвер,  21 травня

    Вишиванка — наша національна святиня. Вишиту сорочку, вишитий рушник передають з роду в рід, бережуть як безцінну реліквію. Вона є символом краси та міцного здоров’я, а також щасливої долі. Вишиванка вважається оберегом від усього лихого.  В Україні вишиванка символізує  родинну пам’ять, вірність та любов у сім’ї. 
    
     
- Діти, перегляньмо мультфільм про вишиванку.


До вашої уваги Парад вишиванок від 3-А класу!
Яка краса!
Анєчка

Дашенька
             Вишиванка, вишиванка,
             одягну її я зранку,
             гарно причешуся,
             радісно всміхнуся.
             Бо сьогодні свято
             будемо святкувати
             і пісень співати.
             На весь світ казати,
             що у нашої Вишиваночки
             сьогодні святечко.
Данііл

Анєчка
Танюшенька
Машенька

Ярослав
Данил
 - Послухаємо і заспіваємо чудову пісеньку "Бабусина вишиванка"



         Вітаю усіх з Днем вишиванки та бажаю міцного здоров'я, натхнення та щасливої долі!


Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Урок 7 (с.27-28 вправи 1-8)
     Тема: Повторення вивченого в 3 класі
3. Укр. мова - Урок 7 (с.21-22 вправи 8, 9 та "Великі перегони")
     Тема: Повторення вивченого в 3 класі
4. Людина і світ - Урок 5 (с.27-31) Відеоурок за посиланням
      Тема: Гірські породи й корисні копалини. Узагальнення знань

Молодці  діти, які пройшли  анкетування "Мінна безпека":
          Данило П., Ігнат,  Аня С., Данііл І., Ярослав, Нікіта, 
                      Маша, Каріна, Аня Х., Юхим, Таня!!!
              Розумнички!                                Так тримати!!!

     Увага! Діти, хто ще не пройшов тестування, пройти за цим посиланням!
Тестування проходить анонімно і триває у період з 11 травня по 23 травня!
За цими посиланнями  пройти онлайн-анкетування з протимінної безпеки


 !Дякую за повідомлення мені, що ви пройшли онлайн-анкетування!



          Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                       Математика  Урок 7 (с. 27-28)
І. Повторення про Багатоцифрові числа.
Вправа 1.Відкрийте Карту знань 2 і розкажіть:
 - Які класи мають багатоцифрові числа?
 - Що таке розряд?
 - Які розряди мають багатоцифрові числа?
 * Повторіть правило за зошитом 
 * Виконуючи завдання, користуйтесь АЛГОРИТМОМ з Карти знань 2 (зліва).
Вправа 4. Зразок на с.12!
Вправа 6. Повторіть гарно правило!
 * Не забувайте зверху писати порядок дій!
Вправа 7. Повторіть правило - ділення з остачею. 
 * Зразок у правилі! Не забувайте про перевірку!
Вправа 8. Знайдемо !Інтелект-карту 1 (а не Карту знань). Вона у вкладці остання! Називається "Арифметичні дії над числами".
 - Згадаймо властивості множення на 1 і 0 (в нижньому рядку, зліва)
 - Закінчіть речення:
 * При множенні  1 на будь-яке число, получаємо ...  (теж саме число).
 * При множенні будь-якого числа на 1, получаємо ... .
 * При множенні 0 на будь-яке число, ... .
 * При множенні будь-якого числа на 0, ... .
 - Порівняйте вирази, не забуваючи про ці властивості множення!
 * Порівняти - це значить .... (правильно: <  >  =)


                            Укр. мова Урок 7 (с. 21-22)
І.Повторення. Займенник
Вправа 8. - Сьогодні, діти ми повторимо все про ЗАЙМЕННИК!
 - Відкриваємо Довідник 3 клас Укр. мова с.52-53!
 * Що таке займенник?
 * Яку роль займенники виконують у реченні?
 * Які займенники називаються особовими?
 * Коли у займенниках 3-ї особи пишуть букву н?
 * Як пишуться займенники 3-ї особи в Ор. в.?
 * Як пишуться займенники з прийменниками?
 * Для чого перед займенником мною прийменники вживаються з голосним і?
 - Прочитаємо словосполучення, займенники ставимо в потрібну форму:
Мандрую (з ким?) ...  з ним, подарунок (від кого?) ...  від неї, придбала (для кого?) ... для нього, усміхнувся (кому?) ... вам.
!Ці словосполучення записати у зошит!!! 
Вправа 9. Прочитайте вірш, скажіть:
 - Чому вірш має таку назву? Доведіть.
 - Вставляючи пропущені букви, згадуйте правила!
 * пиріжки (дзвінкий приголосний (правило угорі), перевіряємо - пиріжок), бджола (буквосполучення дж), розлились (префікс роз- завжди пишемо з буквою з; ненаголошена -и- в корені слова, перевіряємо - лити), дива (ненаголошена -и- , перевірне слово - диво).
 - Сова з транскрипцією треба записати графічно (буквами).
 * печуться в пічці (пекар, ться), в річці.
ІІ. "Великі перегони"
Вправа 1. Для самоперевірки відеопрезентація:


Вправа 2. Розбираємо завдання:
 - Подані слова (розум, черга, темнота) це ... іменники (що?)
 - Нам треба дописати НАЗВИ ДІЙ - це .... ДІЄСЛОВА! (що робить?, ...)
   і НАЗВИ ОЗНАК - це ... ПРИКМЕТНИКИ! (який? ...)
Зрозуміло? Зразок:
 * Розум - розуміє, розумний.
   Далі самостійно!
Вправа 4. Згадайте!
 * Буква Щ - позначає завжди 2 звука: шч!
 * Буква ь - не позначає звука!
 * Буква ї - завжди позначає 2 звука: йі! 

                             Людина і світ  Урок 5 - На оцінку!
Вправа 1. Перегляньте  відеопрезентацію:

 - Діти, ви зрозуміли, що сьогодні ми повторимо і узагальнимо знання про гірські породи і корисні копалини. Будемо готуватися до котрольної роботи (завтра).
 На допомогу підготуйте ще зошит 8.
 - Щоб правльно закінчити речення. Це ми вчили у 8 частині (урок7, 8)
Вправа 2. Допоможе Урок 7 (ч.8) і таблички на блозі до цього уроку.
Вправа 5. Допомагає частина 9 Уроки 2, 1 і 3 (с. 10, 4, 16)
Вправи 3 і 7 - Обов'язково користуйтесь картами!!!