неділя, 17 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 18 травня

Понеділок,  18 травня


        


  
  
  Вітаємо хлопців 
Юхима і Данііла І.!                     Супер!!!
    Хлопці пройшли в суботу онлайн-конкурс  "Колосок - моя сім'я". 
     І отримали сертифікати!!!
  Розумнички! Молодці!!!

Вітаємо Анєчку С. з отриманням Сертифіката в конкурсі "Колосок - моя сім'я" ! Розумничка!!! Молодчинка!!!
          

                 Молодці  діти, які пройшли вже 
        анкетування "Мінна безпека":
     Данило П., Ігнат,  Аня С., Данііл І., Ярослав!!! 
              Молодці!
  
Внимание!  Дорогие родители, помогите, пожалуйста, своему ребёнку пройти анонимное онлайн-анкетирование на тему "Противоминная безопасность". Для этого вам необходимо зайти по ссылке, дать свои ответы , отправить и сообщить мне  о том, что анкетирование пройдено.
Тестування проходить анонімно і триває у період з 11 травня по 20 травня!
За цими посиланнями  можна пройти онлайн-анкетування з протимінної безпеки

 Спасибо большое за своевременную информацию.

Сьогодні працюємо за цим розкладом:
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя
2. Математика - Урок 6 (с.24)
     Тема: Повторення вивченого в 3 класі. 
               Підготовка до контрольної роботи за рік
 (за матеріалом Самостійної роботи 10,  яка знаходиться нижче у рекомендаціях до уроку!) Вправи 4, 5.
3. Людина і світ - Частина 9! Урок 3 (с.15-20) Відеоурок за посиланням
      Тема: Грунт і його утворення
4. Читання - Урок 8 (с.42-47)!
     Тема: Видатні казкарі. Захаріас Топеліус "Казка про старого гнома"

             Увага!   Дорогі діти і шановні батьки! 
     Через 2 тижні закінчується навчальний рік, 3 клас. 
   Цей тиждень у нас буде відповідальним - треба буде написати контрольні роботи за рік: з математики, з укр. мови, з читання і з "Людини і світ". Написати гарно!
  А щоб гарно написати, діти, треба бути уважними; згадати, що вчили; не полінитися, а заглянути, якщо треба, в довіднички; перевіряти свою роботу. І тоді все буде добре. Бо це ваші оцінки! ОЦІНКИ ЗА РІК!
        Бажаю вам гарних успіхів! Все в ваших руках!


       Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                     Математика  Урок 6 (с.24!)
 - Діти, ми повторюємо вивчене. Нам допомагатимуть на уроці згадати, повторити наші помічники - КАРТИ ЗНАНЬ!
! Приготуйте до уроку книжку карт знань "Математика. Карти знань, інтелект- карти. Початкова школа". Повторюючи, зробіть на цих сторіночках закладки.
І.Повторюємо вивчене. Робота в зошиті на с.24.
Вправа  7. Математична розминка.
 - Діти, обчисліть усно, швидко і ... без помилок!
 - Получилось? Скільки у відповіді? У мене 900, а у вас?
Вправа 8. Повторимо, що таке нерівність.
 - На допомогу є КАРТА ЗНАНЬ 17 "НЕРІВНІСТЬ". Відкрийте її і дайте відповіді на такі питання:
 * Що таке нерівність?
 * Що значить, порівняти числа?
 * Назвіть знаки порівняння.
 * Якою буває нерівність? (Так, правильна/істинна і неправильна/хибна.)
 * Що таке подвійна нерівність?
 * Які існують види порівнянь? (Так, різницеве та кратне)
 * Що таке різницеве порівняння?
 * Що таке кратне порівняння?
 - Ось, діти, скільки багато ви знаєте про НЕРІВНІСТЬ! Молодці!
 - А тепер запишіть  нерівності:
   450 > 302   Правильно? Так, тому що ... гострий кінець знака показує на менше число, а "відкритий ротик" - на більше число.
Вправа 9. Повторимо ... ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДІЙ!
 - Згадали?  Так, 1 дія ... В ДУЖКАХ,
 -  2дія ... це множення або ділення,
 - 3 дія ... виконуємо додавання або віднімання!
 * Якщо забули, допоможе КАРТА ЗНАНЬ 13! 
 - Відкрийте її, правила про порівняння знаходяться внизу:
 * зліва - у числовому виразі БЕЗ ДУЖОК!
 * справа - у числовому прикладі З ДУЖКАМИ!
 - Щоб виконати завдання, згадайте, що таке БУКВЕНИЙ ВИРАЗ? (правило у верхньому правому куточку)
 - Як обчислити значення буквеного виразу? (правило і зразок - справа посередині!)
 - Повторіть і виконуйте обчислення даного буквеного виразу за зразком!
Вправа 10. Повторимо розв'язування рівнянь на ..." * " та " : ".
 - Допомагає КАРТА ЗНАНЬ ... 14! Молодці, не забули!
 - Розв'язуйте рівняння самостійно.
 * Увага!
 Підказка до 1 рівняння! Згадайте, як двоцифрове число поділити на двоцифрове!

 Підказка до 2 рівняння! Згадайте, Як письмово (у стовпчик) виконуємо множення двоцифрового числа на двоцифрове!
ІІ. Підготовка до контрольної роботи. Робота за Самостійною роботою 10 (вправи 4 і 5


Вправа 4.  Прочитайте уважно завдання, підкресліть ключові слова:
  ПЛОЩА, ПЕРИМЕТР, ДОВЖИНА, ЩИРИНА.
 -  Почнемо з головного питання. 
 - Що треба знайти? ( Так, ПЕРИМЕТР)
 - Згадаємо, як знайти ПЕРИМЕТР? Допоможе КАРТА ЗНАНЬ 38! (правило в другому стопчику! Чому? Тому що у нас прямокутник, а це є чотирикутник!)
 - Тут же згадаємо, дивлячись на малюнок, що таке довжина і ширина.
 - Міркуємо за задачею: Чи можемо ми знайти зразу периметр? (НІ)
 - Чому не можемо? .... (ширина - відома, а довжина - невідома!)
 - А як же нам знайти довжину? Що у нас ще є відоме у задачі? Так, ПЛОЩА!
 - Згадаємо, що таке ПЛОЩА прямокутника?  Дивимося у КАРТУ ЗНАНЬ 40! (правило-формула у нижньому лівому куточку!Прямокутник!)
 * Ітак , ми можемо розв'язати задачу за таким планом:
1дія: Знаходимо довжину прямокутника.
    Як?     a = S : b   (де ми це взяли, із формули S = a * b)
2 дія: Знаходимо периметр. (так як нам тепер відомі і довжина (а  = 10 см), і ширина (b = 6 см))
    Як?    Забули формулу? Карта знань 38!
 * Увага! Це задача! Не забудьте записати короткий запис, розв'язання і ... ВІДПОВІДЬ!
Вправа 5.Це задача.
 - Прочитайте задачу і визначте її вид! Так, це ЗАДАЧА НА РУХ!
 - Допомагає ... КАРТА ЗНАНЬ 21!
 - Прочитайте уважно задачу і скажіть, ЯК РУХАВСЯ Дмитрик? (частину - на велосипеді, а частину - ішов)
Міркуємо:
   Значить, шлях який подолав Дмитрик складається з двох відстаней: 1- відстань, яку проїхав на велосипеді, а 2 - відстань, яку пройшов. А чи можемо ми знайти ці відстані окремо? Так, можемо. Чому? Бо нам відомі і швидкість, і час, коли їхав на велосипеді і коли ішов.
   Я думаю, що у вас уже виник план розв'язування задачі. Такий?
1 дія. Знаходимо відстань, яку проїхав на велосипеді.  (формула відстані - Карта знань 21!)
2 дія. Знаходимо відстань, яку пройшов.
3 дія. Знаходимо шлях, який подолав Дмитрик УСЬОГО! РАЗОМ на велосипеді і пішки!
 - Діти, я думаю задача нескладна і на контрольній роботі ви її розв'яжете!

                              Читання  Урок 8!
 - Діти, Урок 7 "Позакласне читання" ми перенесемо на наступний тиждень, а на цьому тижні будемо вивчати літературну казку відомого казкаря Захаріаса Топеліуса "Казка про старого гнома". Цікава казочка!
 - Увага! Уроки 9, 10 і 11 ідуть як перевірні - НА ОЦІНКУ!  
Це Контрольна робота "Навичка читання вголос".

А сьогодні працюємо за уроком 8!
Вправа 1. Прочитайте довідку про автора, перекажіть.
 - Якщо забули назви відомих казкарів, заголовки творів, користуйтесь Довідником Читання (Сторінки про письменників - 3 клас с.20-34; 2 клас - с.11-14)
Вправа 2. Вправа "Фотоапарат"



Вправа 3. Пригадали персонажів літературних! казок? Перевірте за презентацією!


Вправа 4. Опрацюйте скоромовку.
Вправа 5. Не забувайте про Тлумачний словничок! Всі слова повинні бути зрозумілими!
Вправа 8. Прочитайте початок твору "Казка про старого гнома"
Вправа 9. Виконайте завдання Питайлика:
 * Відповіді у тексті підкреслюйте охайно олівцем (хоч простим, хоч кольоровим) і ставте номер 1, 2, ...
 * Описи обведіть олівцем! - Щоб мені було зрозуміло, видно!
 * Не забудьте намалювати гнома!