середа, 13 травня 2020 р.

Навчаємось дистанційно! 14 травня

Четвер,  14 травня

малюнок  Юхима


       

           "Політ 
     на Місяць 
     і далі ..."



         Який чудовий
                         космічний простір!



малюнок Ані Х.
малюнок Саши


Сьогодні працюємо за розкладом:
1. Англ. мова - завдання на блозі вчителя 
2. Математика - Урок 6 (с.23!) !Увага! Урок будемо опрацьовувати 2-3 дні.
     Тема: Повторення вивченого в 3 класі. 
                Підготовка до контрольної роботи за рік
 (за матеріалом Самостійної роботи 10,  яка знаходиться нижче у рекомендаціях до уроку!) Вправи 1, 2, 3.
3. Укр. мова - Урок 6 (с.17-18)
     Тема: Повторення. Морфологія
4. Людина і світ - Частина 9! Урок 1 (с.3-7) Відеоурок за посиланням
 https://intellect-ukraine.org/10-intellect/information/    
      Тема: Руди

              Рекомендації, пояснення вчителя до уроків
                          Математика  Урок 6 (с. 23)
 - Діти, сьогодні ми, повторюючи вивчене в 3 класі, починаємо підготовку до контрольної роботи за рік, за 3 клас, яку будемо писати на наступному тижні.
 - Сьогодні ми опрацюємо із Уроку 6 тільки с. 23  та розглянемо в Самостійній роботі вправи 1, 2 та 3. Починаймо!
І. Робота в Зошиті на с. 23.
Вправа 1. Повторимо знання про натуральні числа за Картою знань 1.
   - Використовуючи Карту знань 1, розкажемо все що ми знаємо про натуральні числа:
1) Які числа називаються натуральними?
2) Назвіть найменше натуральне число.
3) Назвіть найбільше натуральне число.
4) Чи являється число 0 натуральним числом?
5) Що таке десяткова система числення?
6) Які бувають числа?
7) Які числа називаються одноцифровими? двоцифровими? ...
8) Що таке ряд натуральних чисел?
9) Що таке попереднє число? наступне число? "сусіди" числа?
10) Що означає, що числа розташовані у порядку зростання або в порядку спадання?
  - Діти, які ви молодці! Скільки багато ви знаєте про натуральні числа!
Вправа 2.Повторивши правило, виконайте завдання.
Вправа 3. Поміркуйте, що ж це за таке число?
   Підказка! Знайдіть половину числа 900.
Вправа 4. Повторимо Знаходження дробу від числа. 
 * Допомагає Карта знань 17! (Правило в нижньому лівому кутку)
 - Повторіть правило і за правилом знайдіть дріб від числа.
Вправа 5. На с. 36 розв'яжемо Задачі 7 та 8. 
 * Задача 7. Прочитайте уважно задачу і визначте її вид.
 - Так, це задача на  ... "Знаходження числа за величиною його дробу" (Чому цей вид? Підказка у запитанні: треба знайти  скільки всього рибок, тобто все число!)
 - Повторіть правило за Картою знань 17 (у нижньому правому кутку) і розв'язуйте задачу.
 * Задача 8. Прочитайте уважно задачу і визначте її вид.
 - Так, це задача на ... "Знаходження дробу від числа" (Чому цей вид? Підказка у запитанні: треба знайти  скільки школярів, тобто дріб - сім десятих!)
 - Повторіть правило за Картою знань 17 (у нижньому лівому кутку) і розв'язуйте задачу.
Вправа 6. Повторимо як ділити іменоване число на натуральне. (Зразок на с.12)



ІІ. Підготовка до контрольної роботи. Робота за завданнями самостійної роботи 10. 
Такого типу завдання будуть у контрольній роботі.
    - Ці 3 вправи виконати у зошиті в клітинку.


- Сьогодні виконаємо Вправи 1, 2 і 3.
Вправа 1. Прочитавши уважно завдання, міркуємо: 
 * Щоб знайти частину (десяту) від числа (13 м),  по правилу треба ...
     13 м : 10, тобто іменоване число поділити на натуральне число. (Тільки це робили у вправі 6!)
    13 м : 10 = 1300 см : 10 = 130 см = 1 м 30 см,
Робимо висновок:  правильна відповідь Б.
Вправа 2. Прочитали завдання, згадали правило, знайшли дріб від числа і з'єднали.
Вправа 3. Потренуйтеся у розв'язанні рівнянь. Допомагає Карта знань 14!

                                 Укр. мова  Урок 6
Вправа 1. Повторіть, що таке морфологія.
 - За таблицею на с. 32 назвіть самостійні частини мови та службові частини мови.
Вправа 2.  - Згадайте, що таке прикметник?
 - В якому реченні виділене слово є прикметником?
 - Так, ... біля букви А . ( серце (яке?) добре - це прикметник)  ( поміркувати (як?) добре, вчитися (як?) добре - це прислівники)
Вправа 3. Прочитайте правило і згадайте, за допомогою яких суфіксів утворюються прикметники?
 - Перевірте, чи в таких словах ви виправили помилки?
 * Ризький, німецький, п'ятитонний, медвяний.
Вправа 4. Увага! На оцінку!
Вправа 6. Згадаємо чергування голосних в коренях



 - Родовий відмінок відповідає на питання кого? чого?
 * дохід - до/хо/ду,  вікно - вік/на,  піч - пе/чі,  Харків - Хар/ко/ва,
 осінь - о/се/ні,  ніч- но/чі,  камінь - ка/ме/ня.



Вправа 7. Згадаємо чергування приголосних.
 - Прочитайте правило. Розкажіть,користуючись таблицею:

 - Утворюємо від іменників  нові слова за допомогою суфікса -ок-:
 * луг - лужок, кожух - кожушок,  пух - ... пушок,  пастух - ... пастушок, поріг - ...  порожок.
  - Ставимо іменники в Д. в. (кому? чому?)
 * подруга - (кому) подрузі, сусідка - (кому?) сусідці, Алінка - (кому?) Алінці, донька- (кому?) доньці, ненька - (кому?) неньці.
Вправа 8. Треба згадати:
Н. в. (хто? що?) - Р. в. (кого? чого?) - Ор. в.(ким? чим?) - М. в. (на кому? на чому?)
 - Звернули увагу на ЗРАЗОК!
 * Пізня осінь - пізньої осені, пізньою осінню, у пізній осені.
 * Сонячне коло - сонячного кола, сонячним колом, у сонячному(сонячнім) колі.
 * Погожі дні - погожих днів, погожими днями, у погожих днях.