вівторок, 1 лютого 2022 р.

Середа 2 лютого
1. ЯПС – Урок 175 с.14-17 Вправи 4 - 9
   Тема: Німеччина. Держава східних слов'ян. Русь - Україна
2.  ЯПС – Урок 176 с.18-22\
   Тема:Тваринний світ моєх Батьківщини. Плазуни
3. ЯПС – Урок 177 с.23-25
   Тема: Вичерпні і невичерпні джерела енергії. Хімічний елемент Неон
4. Укр. мова – Урок 3 с.9-11 Вправи 5, 7, 10, 12
   Тема: Ступені порівняння прикметників. Прикметники з двома основами
5. Читання – Урок 4 с.12-16
   Тема: І. Франко - письменник і науковець. Уривок повісті "Захар Беркут". Головні і другорядні персонажі

 Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

     Для уроків вам необхідно приготувати:

1) Посібник "Укр. мова Читання Частина 6(1)" і робочий зошит в лінію

2) Посібник "ЯПС Тиждень 20"

3) Ручку, простий олівець, кольорові олівці, лінійку.

                                        Рекомендації вчителя до уроків

                     До  ЯПС  Урок 175

Вправа 7. Прочитавши уважно задачу, будемо міркувати:

1) Із задачі відомо, щоб придбати 1 пару сережок, потрібно 5 шкурок.  Тому, щоб придбати 100 пар сережок, треба

   5 * 100 = 500 (шк.)

2) Із задачі відомо, щоб придбати 1 пару взуття, потрібно 2 діжки меду.  Тому, щоб придбати 500 пар взуття, треба

   2 * 500 = 1000 (д.) - меду

Відповідь: 500 шкурок і 1000 діжок меду треба продати, щоб купити 100 пар сережок і 500 пар взуття.

                    

                        До  ЯПС  Урок 176

Вправа 1-2. Знайомство з "Пісенькою про тварин".

 - Прослухайте, вивчить слова і поспівайте:

До вправи 4. Перегляньте відеофрагмент "Як пересуваються плазуни"


Вправа 9. Прочитайте разом з диктором пам'ятки "Як уберегтися від укусів змії" і запам'ятайте:

                                  

                                До  ЯПС Урок 177 
Вправа 6.  Перегляньте презентацію про електронні орбіталі в атомі Неону:




                                 Укр. мова  Урок 3
Вправа 5. Уважно прочитайте/перечитайте текст по абзацах і знайдіть відповіді на питання:
   1) Які ступені порівняння мають прикметники? (3 абзац, ВИЩИЙ і НАЙВИЩИЙ)
   2) Як утворюємо ВИЩИЙ СТУПІНЬ?  (4 абзац: ДО ОСНОВИ прикметника додаємо СУФІКСИ  -Ш-, -ІШ-). Зверніть увагу на приклади!
   3) Як утворюємо НАЙВИЩИЙ СТУПІНЬ?  (4 абзац: ДО ПРИКМЕТНИКА ВИЩОГО СТУПЕНЯ додаємо ПРЕФІКС  НАЙ-)


 * Прочитавши прикметники, від яких треба утворити ступені порівняння, розуміємо, що не від усіх прикметників можна утворити.
 - Утворити можна від прикметників:
      Цікавий - цікавіший, найцікавіший.
      Світла - світліша, найсвітліша.
      Різкий - різкіший, найрізкіший.
Вправа 7. Усно порівняємо предмети за допомогою ПРИКМЕТНИКІВ ВИЩОГО СТУПЕНЯ!
 * Річка ... ДОВША за струмок.
 * Брат ...  МОЛОДШИЙ від сестри.
 * Пес ...  СИЛЬНІШИЙ, ніж кіт.
 А далі самостійно. 
 - А тепер порівняємо вік членів своєї родини:
Наприклад:  
   У нашій родині бабуся найстарша, а я наймолодший. 
   Тато старший від мами. 
   У мене є брат Діма молодший від мене.
Вправа 10. Спочатку прочитайте правило і згадаємо:
 1) Коли прикметники (з двох основ)пишуться РАЗОМ?
РАЗОМ - коли утворені від сполучення ІМЕННИК + ПРИКМЕТНИК!!!
 * темна шкіра - темношкірий
 * різні кольори - різнокольоровий
 * товста кора - товстокорий
 * довгий хвіст - довгохвоста
 2) Коли прикметники ( з двох основ) пишуться ЧЕРЕЗ ДЕФІС?
ЧЕРЕЗ ДЕФІС - коли означають поєднання СМАКІВ, КОЛЬОРІВ або ВІДТІНКІВ КОЛЬОРІВ!!!
 * світло - сірий
 * чорно - білий
 *    * гіркувато - солоний

Вправа 12. Прочитайте правило уважно, виправте помилки, де потрібно:
     Боротьба - боротися.
     Молотьба - молотити.
     Ходьба - ходити.
     Кігтик - кіготь.

                  Читання   Урок 4
Вправа 14. Виконайте вправу "Фотоапарат"

Вправа 18. Тлумачний відео-словничок: