четвер, 3 лютого 2022 р.

           П'ятниця 4 лютого
      1.  ЯПС – Урок 178 с.26-29
      Тема: Вірування східних слов'ян. Найбільші країни Західної Європи
      2. ЯПС – Урок 179 с.31-34
      Тема: Туристичний маршрут Миколаївською оластю

   3. ЯПС – Урок 180 с.35-37

    Тема: Вичерпні та невичерпні джерела енергії. Хімічний елемент Неон

   4. Математика – Урок 4 с.18-21

    Тема: Нумерація багатоцифрових чисел. Множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Задачі на рух у протилежних напрямках. Швидкість віддалення


 Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

     Для уроків вам необхідно приготувати:

1) Посібник "Математика Частина 6" і робочий зошит в клітинку

2) Посібник " ЯПС ТИЖДЕНЬ 20"

3) Ручку, простий олівець, кольорові олівці, лінійку.

                                        Рекомендації вчителя до уроків

                                           Математика  Урок 4

Вправа 1. Повторення назв класів і розрядів.

 - Назвіть 3 клас, 1 клас, 4 клас, 2 клас.

 - Назвіть розряди класу мільйонів; розряди 1 класу; розряди класу тисяч; розряди 4 класу.

Вправа 2. Не виконуємо.

Вправа 3. Порівняння чисел

 - Спочатку уважно прочитайте правило і згадайте, що треба робити при порівнянні багатоцифрових чисел:

1) Полічити кількість цифр у кожному числі.( !так як любе трицифрове число більше двоцифрового, п'ятицифрове менше шестицифрового)

2) Якщо кількість цифр однакова, тоді порівнюємо розряди, ! починаючи ЗЛІВА!!!

 * За цими повтореними правилами порівняйте подані числа.

 а) 11** > 1*7 (! чотирицифрове число завжди більше, ніж трицифрове)

 б) 88* < 8*2*  (! трицифрове число завжди менше за чотирицифрове)

  в) 9*9 < 1**1  (! трицифрове число ...)

Вправа 5. Повторення  алгоритма письмового множення (У СТОВПЧИК) круглого трицифрового числа на одноцифрове.

 - Виконайте множення самостійно за алгоритмом!

Вправа 8. Знайомство з задачами на рух У ПРОТИЛЕЖНИХ НАПРЯМКАХ

 1) Прочитайте уважно пояснення, розгляньте зразок запису розв'язання таких задач і скажіть:

 - Що знаходимо 1 дією?  Так, ШВИДКІСТЬ ВІДДАЛЕННЯ!

  2) Розв'яжемо подану задачу:

                Розв'язання

1) 50+40=90(км/год) - швидкість віддалення двох автобусів;

 2) 90 * 5 =450 (км)

Вираз: (50+40)*5=450 (км)

Відповідь: на відстані 450 км один від одного будуть автобуси через 5 год.

            Як можна рішити задачу іншим способом?

                                             2 спосіб

1) 50*5=250 (км) - шлях, який проїхав 1 автобус за 5 год;

2) 40*50=200 (км) - шлях, який проїхав 2 автобус за 5 год;

3) 250+200=450 (км) - відстань, на якій автобуси будуть один від одного через 5 год.


                              ЯПС  Урок 178

Вправа 4. Розгадайте ребус

 - Уважно розгляньте малюнки, що на них зображено. Так, це ВІТЕР, КАВА і НАСІННЯ.

 - Отримали слово ...  ВІРУВАННЯ!

 - Що означає це слово? Допоможе с.39

ВІРУВАННЯ - це  в існування надприродних сил - богів, духів тощо.

Вправа 5. Оберіть правильну відповідь.

Для самоперевірки: 1.Б  2.А  3.Б

Вправа 6. Робота з інформацією про вірування східних слов'ян

1. Уважно прочитайте текст, перечитайте і дайте відповіді на запитання:

   1) В що вірили слов'яни?

   2) Ким були давні слов'яни?

   3) Хто такі язичники?

   4) Хто були головними божествами у слов'ян? Назвіть їх.

   5) Що вони робили, щоб задобрити богів?

   6) Що таке ідоли?

   7) В що вірили слов'яни?

2. Вивчить навчальні одиниці (це те, що написано червоним кольором).

3. Перевірте себе, озвучивши відеофрагмент пошепки разом з диктором:

Вправа 8. Повторення про найбільші країни Західної Європи: Францію та Німеччину. Розгадування кросворда

   ! Не забувайте про соїх помічників - КАРТИ на С.17 та С.30!

                                        Урок 179

Вправа 2. Повторення вивченого про Миколаївську область

  - Правильно обрати відповідь допоможуть с.8-9

Вправа 3. Ознайомлення з туристичним маршрутом

 - Прочитайте назви туристичних об'єктів, підкресліть відомі.

Вправа 4. Щоб позначити правильні твердження, треба переглянути відеофрагмент на сайті "Інтелект України"



Вправа 5. Робота з контурною картою:

 - Знайдіть і підпишить Чорне море та річку Південний Буг.

   ! Увага! Підписуємо друкованими літерами!

 - Розгадайте ребус

      краб, ф, тигр, гном

 * Слово - розгадка: РАФТИНГ

 - Що це таке, дізнаєтесь із тексту. Прочитайте і підкресліть.

Вправи 6-7. Подорож до історико-археологічного заповідника "Ольвія"

Вправи 10-11. Кінбурнська коса