середа, 2 лютого 2022 р.

Четвер 3 лютого

1.  Математика – Урок 3 с.13-15

   Тема: Нумерація багатоцифрових чисел. Множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Обчислення площі многокутника як суми площ його частин

2.  Укр. мова – Урок 5 с.18-20 Вправи 4, 7, 8(усно), 10.

   Тема: Ступені порівняння прикметників

3.  Читання – Урок 6 с.21-25

   Тема: І. Франко, уривок повісті "Захар Беркут". Основна думка твору

Уроки англ. мови та інформатики – завдання на блогах вчителів: Костянко Т. В. та Полонська А. О.

Посилання на блоги вчителів:

https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020

 Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

     Для уроків вам необхідно приготувати:

1) Посібник "Математика Частина 6" і робочий зошит в клітинку

2) Посібник "Укр. мова Читання Частина 6(1)"

3) Ручку, простий олівець, кольорові олівці, лінійку.

                                        Рекомендації вчителя до уроків

                                           Математика  Урок 3

Вправа 1. Повторення назв класів і розрядів.

 - Запишіть числа в порядку зростання.

Для самоперевірки: 75, 92, 910, 7940, 8906.

 - Якщо ви так записали числа, то ви молодці!

Вправа 2. Порівняння чисел

 - Спочатку уважно прочитайте правило і згадайте, що треба робити при порівнянні багатоцифрових чисел:

1) Полічити кількість цифр у кожному числі.( так як любе трицифрове число більше двоцифрового, п'ятицифрове менше шестицифрового)

2) Якщо кількість цифр однакова, тоді порівнюємо розряди, ! починаючи ЗЛІВА!!!

 * За цими повтореними правилами порівняйте подані числа.

Вправа 4. Повторення  алгоритма письмового множення (У СТОВПЧИК) круглого трицифрового числа на одноцифрове.

Вправа 5. Самостійна робота.

 - Розв'язати приклади в робочому зошиті.

 * Увага! Не забудьте:

1) позначати ПОРЯДОК ДІЙ!

2) дії виконувати У СТОВПЧИК!

Вправа 7. Повторення "Парні та непарні числа"

 - Пригадали, які числа є ПАРНИМИ? (так, це числа, які закінчуються парними цифрами:0, 2, 4, 6, 8.)

! Якщо ми позначили любе ПАРНЕ ЧИСЛО буквою n, то число n+1 буде яким?  Так, НЕПАРНИМ! (наприклад, 6+1=7, а 7- непарне число)

А число  n+2 буде яким?  Так, ПАРНИМ! (наприклад, 6+2=8, а 8 - це парне число)

Вправа 8. Задача на зустрічний рух.

 - Прочитайте уважно задачу. Ви бачите, що задача відрізняється від задач, які ми рішали до сьогоднішнього уроку. Нам треба знайти ШВИДКІСТЬ ЛИЖНИКА!



   Будемо міркувати:

1) Щоб знайти v=S:t. 

Тобто, щоб знайти ШВИДКІСТЬ ЛИЖНИКА, нам повинні бути відомі ШЛЯХ ЛИЖНИКА (тобто, скільки км він проїхав до зустрічі - невідомо!) і ЧАС ЛИЖНИКА (він відомий - 4 год). Значить нам треба знайти ШЛЯХ ЛИЖНИКА ДО ЗУСТРІЧІ!

2)ШЛЯХ ЛИЖНИКА ДО ЗУСТРІЧІ ми можемо знайти ДВОМА ДІЯМИ!

1дія: Ми знайдемо ШЛЯХ ПІШОХОДА ДО ЗУСТРІЧІ!

     5 * 4 =20 (км)   (ми швидкість пішохода помножили на час)

2 діяМи знайдемо ШЛЯХ ЛИЖНИКА ДО ЗУСТРІЧІ!

     68 - 20 = 48 (км)  (ми від загального шляху відняли шлях пішохода, то залишається ШЛЯХ ЛИЖНИКА)

3 дія: І ось тепер ми можемо знайти ШВИДКІСТЬ ЛИЖНИКА!

     48 : 4 = 12 (км/год)

Задачу розв'язали, запишіть відповідь.

Відповідь: зі швидкістю 12 км/год рухався лижник.

Вправа 9. Площа многокутника.

 - Спочатку обов'язково повторіть правило!

!Щоб знайти площу такого многокутника, його треба ... поділити на ПРЯМОКУТНИКИ!!!

1 спосіб -

   1) проведемо від точки L вліво лінію і позначимо точку Z :  

! отримали прямокутник ZNKL (довжина 5 см, ширина 2 см) 

і прямокутник MZRO (довжина 9 см, ширина 4 см)

   2) Знайдемо площу кожного прямокутника окремо!

S=a * b

S (ZNKL) = 5*2=10 (кв. см)

S (ZNKL) = 9*4=36 (кв. см)

   3) А тепер знайдемо площу поданого МНОГОКУТНИКА!

S (MNKLRO) = S (ZNKL) + S (ZNKL)

S (MNKLRO) = 10+36=46(кв. см)


   2 спосіб

1) проведемо лінію (сторону) від точки L вниз і позначимо точку A!
і отримали прямокутник MNKA (довжина 5 см, а ширина - ... невідома)  і прямокутник ALRO (ширина 4 см, а довжина - .... невідома).
2) Знайти площу кожного прямокутника окремо ми не можемо, бо нам НЕВІДОМІ  ШИРИНА у прямокутнику MNKA і  ДОВЖИНА у прямокутнику ALRO. 
   Спочатку їх треба знайти:
KA=KL +LA (=RO)=2+4=6 (см)
AO=MO-MA(=NK)=9-5=4 (см)
3) Тепер знайдемо площі прямокутника MNKA і прямокутника ALRO:
S=a * b
S (MNKA)=5*6=30 (кв. см)
S (ALRO)=4*4=16 (кв. см)
4) А тепер знайдемо ПЛОЩУ МНОГОКУТНИКА:
    S (MNKLRO) =S (MNKA)+S (ALRO)
     S (MNKLRO) =30+16=46 (кв. см)

                         Укр. мова  Урок 5
Вправа 4. Ступені порівняння прикметників
   1) Повторити правило
   2) Утворення ступенів порівняння, де можливо:
 Стрункий - стрункіший - найстрункіший.
 Давні - давніші - найдавніші.
 Мила - миліша - наймиліша.
 ! Не забудьте виділяти суфікси та префікси!
Вправа 7.
4) Той, що має шість ніг, - (який?) шестиногий.
     З високим чолом(який?) високочолий.
     Той, якому один рік, - (який?) однорічний.
     На Чорному морі (який?) чорноморський.
Вправа 8. Робота зі словниковими словами
 - Перегляньте презентацію і запам'ятайте написання цих слів: