понеділок, 31 січня 2022 р.

Вівторок 1 лютого

Працюємо за розкладом:

1Матем. – Урок 2 с.8-10 (вправи 1, 4, 6, 7, 8)

2. ЯПС (Тиждень 20) – Урок 172 с.3-6 (вправи 4. 5, 7, 8)

3.ЯПС – Урок 173 с.7-10

4.ЯПС – Урок 174 с.11-13 (вправи 1, 3, 4, 5)

Уроки англ. мови та фізкультури – завдання на блогах вчителів: Костянко Т. В. та Джебженяк Л. Ю.

Посилання на блоги вчителів:

https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020

 Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

     Для уроків вам необхідно приготувати:

1) Посібник "Математика Частина 6" і робочий зошит в клітинку

2) Посібник "ЯПС Тиждень 20"

3) Ручку, простий олівець, кольорові олівці, лінійку.

                                        Рекомендації вчителя до уроків

                                           Математика  Урок 2

Вправа 1. Повторення назв класів і розрядів.

 - Заповніть порожні клітинки у таблиці.

Вправа 4. Ознайомлення з алгоритмом письмового множення (У СТОВПЧИК) круглого трицифрового числа на одноцифрове.

 - ! Уважно прочитайте пояснення біля 1 і уважно розгляньте зразок запису прикладу (збоку справа). 

 * Як підписується 2 множник? Так, під десятками, щоб нуль залишився в стороні. (Тобто, спочатку множимо без нуля)

 * А що треба робити з цим нулем, що в стороні залишився? Хто не здогадався, прочитайте біля цифри 3. Так, його обов'язково треба дописати!!!

 - За зразком! виконайте множення, правильно підписуючи 2 множник!

Вправа 6. Порядок арифметичних дій та обчислення значення числового виразу.

 - Самостійно розв'яжіть приклади ЗА ЗРАЗКОМ!

Вправа 7. Розв'язування задачі на рух НАЗУСТРІЧ ОДНЕ ОДНОМУ.

 - Згадаймо, що ми знаємо про задачі цього виду за КАРТОЮ ЗНАНЬ 21!

 * Якщо забули, прочитайте у Частині 5 на с.43-44! Тут же ЗРАЗОК запису розв'язування таких задач.

 - Розв'яжіть задачу за алгоритмом:

1. Прочитайте уважно задачу і уявіть собі дану ситуацію:

Так, двоє друзів ідуть по доріжці назустріч одне одному

2. Підкресліть у задачі числа і поясніть, що вони означають.

240 - ?  ...  Так, 240 м - це ШЛЯХ! 

5 - ?  ...   Так, 5 м/с - це ШВИДКІСТЬ ПЕРШОГО друга!

3 - ?  ...   Так, 3 м/с - це ШВИДКІСТЬ ДРУГОГО друга!

3. Виясніть, що треба знайти? Згадайте правило!

 - Знайти треба ЧАС.  t = S:v

4. Вияснимо, що нам невідомо.

 - ШЛЯХ відомий - 240 м, швидкості окремо кожного відомі (5 м/с і 3 м/с), а ШВИДКІСТЬ ЗБЛИЖЕННЯ друзів - НЕВІДОМА!

5. Складаємо план розв'язування задачі:

1 дія:  Знайдемо ШВИДКІСТЬ ЗБЛИЖЕННЯ друзів.

 * Як? v1 + v2

2 дія: Знайдемо час, тобто через скільки секунд друзі зустрілися.

 * Як? t = S:v

6. Запишіть у зошиті розв'язування задачі і повну відповідь.

Вправа 8. ПЛОЩА МНОГОКУТНИКА

 - Уважно прочитайте, перечитайте правило і розгляньте малюнок.

 - Розкажіть, як знаходити ПЛОЩУ ТАКИХ МНОГОКУТНИКІВ?

  ... Так, 1) ділимо його на частини - тобто НА ПРЯМОКУТНИКИ!

             2) знаходимо ПЛОЩУ КОЖНОГО прямокутника ОКРЕМО!

             3) ДОДАЄМО ЦІ ПЛОЩІ і отримаємо загальну площу, тобто площу многокутника!  

 - Допоможіть Суперромбику поділити многокутник на частини і обчислити площу цього многокутника ABCDKL двома способами.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
                  ЯПС Тиждень 20
                    Тема: Франція. Устрій східних слов'ян  
Вправа 4. Перегляньте відеофрагмент на сайті "ІУ" за посиланням і дайте відповіді на питання.
Вправа 5. На с.6 Політична карта Європи:
 - Знайдіть країну Францію - підкресліть  назву, і її столицю - місто Париж (теж підкресліть назву.
 - Візьміть участь у географічному дослідженні Франції, виконавши завдання 5.1 - 5.4.
! Для виконання 1 завдання згадайте СТОРОНИ СВІТУ!                                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                    Вправа 7. Щоб позначити правильні твердження, вам допоможе Тиждень 19 с.25 впр.8 і с.5 (правила в прямокутничках).
  Вправа 8.  Розгляньте Карту знань на с.41, прочитайте і знайдіть відповіді на питання:  
 1) Чому об'єднувались слов'яни в племінні союзи?                                                                               * Для потреби оборонятися від сильного ворога. (посередині зелений прямокутник)
 2) Центром якого східнослов'янського племінного союзу був Київ?
 * Центром Полянського племінного князівства. (нижній зелений прямокутник) 


                       ЯПС  Урок 174
Тема: Перетворення енергії. Хімічний елемент Неон  
Вправа 1. Щоб правильно вставити пропущені слова, вам треба відкрити Тиждень 19 на с.30 впр.2 і згадати:
 - Які види енергії існують і хто їх використовує?   
Вправа 2. Дізнайтеся з презентації про Едіт Піаф - перлину французького музичного мистецтва.

                                                                                                                                                                             Вправи 3-4. Закон збереження енергії. 
 - Уважно прочитайте, перечитайте, підкресліть ключові слова.
 - Перегляньте презентації і допоможіть їх озвучити: