неділя, 30 січня 2022 р.

Понеділок 31 січня

   Працюємо  за розкладом:

1. Математика (Частина 6) : Урок 1 (с.3 – 5)

2. Укр. мова (Частина 6):  Урок 1 (с.1-3, вправи 3-5, 7-9 ! Міркування «Чи справді зима приносить лише неприємності?» виконати письмово, записати в робочий зошит в лінію)

3. Читання  Урок 2 (с.4 –7)

  Уроки англ. мови та фізкультури – завдання на блогах вчителів: Костянко Т. В. та Джебженяк Л. Ю.

 Посилання на блоги вчителів:

https://school.org.ua/rada/25689586/blogi-vchiteliv-19-07-57-29-06-2020

 Посилання на сайт "Інтелект України" для просмотра відео до уроків:
https://intellect-ukraine.org/index.php/batkam
Пароль и логин batky

     Для уроків вам необхідно приготувати:

1) Посібник «Математика Частина 6» і робочий зошит в клітинку

2) Посібник «Українська мова Читання Частина 6» і робочий зошит у лінію

3) Ручку, простий олівець, кольорові олівці, лінійку.

                                        Рекомендації вчителя до уроків

                                           Математика  Урок 1

Вправа 1-2. Повторення "Нумерація багатоцифрових чисел"

 - Виконавши завдання цих вправ, перевірте чи так ви зробили?

1)  7. 700, 700. 007, 7. 700. 000, 7. 700. 700

2) 249  250  251

Вправа 4. Порівняння чисел за допомогою числового променя

 - Прочитавши правило, порівняйте числа. Не забувайте міркувати, доводити свою думку:

а<с, тому що а - стоїть ліворуч, а с - праворуч! ...

Вправа 5. Повторення "Парні та непарні цифри і числа"

  


 - Міркуємо, 1) в порядку зростання- це значить ....  так, від найменшого до найбільшого і 2) парні числа - це числа, які закінчуються цифрами ...  так, 0, 2, 4, 6, 8.

24 26 28 30 32 34 36 38

! Не забудьте знайти  суму цих чисел! Яке це число - парне чи непарне?


Вправа 7. Складання і розв'язування рівняння

Міркуємо:

   1) Позначимо невідоме число - Х

   2) "якщо до невідомого числа додати 200" (Х+200)

   3) "зменшити здобуту суму на 300": (Х+200) - 300

   4) "дістанемо 400": = 400

 - Отримали рівняння  (Х+200) - 300 = 400.

 - За алгоритмом! самостійно розв'яжіть рівняння.

Вправи 8 - 9. Розв'язування задач на рух

1) Перегляньте презентацію




1) За 1 рядком таблиці складаємо АРИФМЕТИЧНУ ЗАДАЧУ (відомі числа, букв немає!):
"Пароплав пливе зі швидкістю 40 км/год. За який час він подолає 120 км?"
Розв'яжіть її усно
2) За 2 рядком таблиці складаємо АЛГЕБРАЇЧНУ ЗАДАЧУ (є букви!):
"Який шлях пробіжить (подолає) вовк за п год, якщо він біжить зі швидкістю 60 км/год?"
Розв'яжіть її усно.
3) Розв'яжіть письмово задачу на рух назустріч одне одному із №9.
Зразок у Частині 5 с.43-44.
Вправа 10. Обчислення площі прямокутника.
 - Прочитайте уважно завдання, складемо короткий запис:
Р = 30 см
а = 10 см
S - ? кв. см
Міркуємо:
1. Щоб знайти S = а * в. Довжина (а) відома, а ширина (в) невідома. 
 - Звідки нам знайти ширину?
2. Ширину будемо знаходити із Р (периметра).
Р=2 (а+в). Якщо ми розділемо Р на 2, то ми отримаємо суму довжини і ширини. А потім із цієї суми віднімемо відому довжину  - і отримаємо ширину.
    1) 30: 2= 15(см) - сума довжини і ширини;
    2) 15 - 10=5(см) - ширина прямокутника;
    3) 10 * 5=50 (кв. см) - площа прямокутника.
Відповідь: S=50 кв. см


                                              Укр. мова  Урок 1

                                          Урок розвитку мовлення

              Тема: Культура мовлення. Риторика. Текс - міркування

Вправа 3. - Пригадаємо, що таке РИТОРИКА.

 - Якщо забули, то вам допоможе довідка на с 47!

Вправа 5. - Пригадаємо, що таке культура мовлення та мовні норми:




 * Виконайте завдання до вправи.

Вправа 7. - Розкажіть, як ви покращуєте культуру свого мовлення, скориставшись поданими підказками.

Вправа 8. - Пригадаємо за таблицями:

 * Що таке текст - розповідь?

 * Що таке текст - опис?

 * Що таке текст - міркування?

 * З яких частин складається текст - міркування?

 * Виконайте до вправи завдання: за назвами творів вкажіть тип тексту.

Вправа 9. Робота з текстом - твором, який написав Незнайко.

! Увага! Не забудьте свої міркування "Чи справді зима приносить лише неприємності?" записати в робочий зошит! 

!Для правильного складання свого міркування обов'язково скористайтесь АЛГОРИТМОМ НАВЕДЕННЯ АРГУМЕНТІВ (ВНИЗУ С.3) Це завдання на оцінку!